8 عنوان احساسی در فروش
عنوان احساسی در فروش
عنوان احساسی در فروش : مزایای عاطفی برای یک نوشته متقاعدکننده بسیار مهم است، اما چگونه میتوانید آنها را به طور طبیعی در نوشته خود بگنجانید؟
عنوان احساسی در فروش : صحبت در مورد مفاهیم کلی مانند “ارتباط” یا “ترس” یک چیز است و انتقال این ایده ها چیز دیگری است.10 مثال از محرکهای عاطفی زیر در تبلیغات بیشماری مورد استفاده قرار گرفتهاند، زیرا آنها با خواستهها و ترسهای اساسی صحبت میکنند که تقریباً همه ما داریم.من هر مزیت را با یک تیتر نمونه جفت کرده ام تا به شما ایده ای درباره نحوه استفاده از آن ارائه دهم. به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید، و در تبلیغات خود از آنها استفاده کنید.موارد زیر ، مواردی بوده اند که باعث موفقیت بسیاری از کمپین های تبلیغاتی شده اند.
برای عنوان احساسی در فروش موارد زیر را در نظر بگیرید:
1. یاد بگیرید چگونه در مقابل رئیس خود بایستید (و او را مجبور کنید تا ارزش واقعی شما را ببیند)
منفعت عاطفی: احساس قاطعیت و اعتماد به نفس
2. با استفاده از این روش فرزندان خود را با خودتان همگام کنید
فایده عاطفی: احساس متقاعدسازی
3.تمام هفته کار کردی! حالا وقت استراحته
منفعت عاطفی: احساس استحقاق موجه (استراحت حق شماست)
4.آیا شما سخت تر از همیشه کار می کنید، اما همچنان نگران تعدیل نیرو و اخراج هستید؟
منفعت عاطفی: احساس کنترل بر سرنوشت خود
5.مقاله ی 20 دقیقه ای که شما را به یک نابغه مالی تبدیل می کند
منفعت عاطفی: احساس ثروت و قدرت (همچنین احساس باهوشی)
6. چگونه می توان فرماندهی هر جلسه را به عهده گرفت
فایده عاطفی: احساس احترام
7.آیا کودک شما از نظر عاطفی باهوش است؟ این تست را انجام دهید و متوجه شوید
فایده عاطفی: احساس پدر و مادر خوب
8.چگونه در یک رکود زنده بمانیم (و حتی رشد کنیم).
منفعت عاطفی: احساس امنیت مالی (توجه داشته باشید که این به طور ماهرانه ای با احساس ثروت و قدرت متفاوت است)ممکن است متوجه شوید که پتانسیل زیادی برای همپوشانی وجود دارد. یک تیتر می تواند به “احساس کنترل سرنوشت خود” اشاره کند و در عین حال به خواننده شما کمک می کند “احساس یک پدر و مادر خوب داشته باشد”.
در نسخه خود، برای رسیدگی کامل به هر مزیت وقت بگذارید. اول یکی را که فکر می کنید مهمتر است بنویسید، سپس به سراغ بعدی بروید.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- فروش احساسی چیست فروش احساسی تکنیکی است که احساسات مشتری را برای تأثیرگذاری...
- پیشنهادهای احساسی پیشنهادهای احساسی استفاده از قدرت یک پیشنهاد فروش احساسی (ESP)...
- ارزش پیشنهادی برند چیست؟( مرجع کامل) وقتی بحث ارزش پیشنهادی برند میشود، به یاد متخصصانی میافتم...
- بازاریابی احساسی بازاریابی احساسی احساسات با ایجاد مشتریانی وفادار و مشتاق چه...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.