8 علت نخریدن مردم
اگر زمان زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود می کنید و هنوز مقادیر مورد نظر خود را نمی فروشید ، علت آن می تواند مجموعه ای از مشکلات احتمالی باشد.به همین دلیل است که ممکن است از در نظر گرفتن دلایل متداول زیر در مورد عدم خرید مشتری و ارزیابی کارهایی که شما قادر به انجام یا تغییر آنها هستید برای کمک به آنها در تبدیل موفقیت بیشتر ، بهره مند شوید.
به هشت مسئله اصلی که خریداران با آن روبرو هستند و دلایل عدم خرید مردم (از شما) نگاهی بیندازید.
1. آنها در جای دیگری قیمت بهتری پیدا کردند
غیر معمول نیست که مشتریان تصمیم می گیرند چیزی را از شما خریداری نکنند ، فقط به این دلیل که در جای دیگری قیمت بهتری پیدا کردند. کنار گذاشتن قیمت ها و مبارزه با تخفیف های رقبا یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.
در عوض ، توجه خود را به مزایای محصولات یا خدمات خود نسبت به رقبا جلب کنید – پیشنهاد خدمات مشتری تفاوت اصلی شماست که به راحتی قابل کپی نیست. به شما امکان می دهد خریداران با حساسیت کمتری را که قیمت و راحتی بیشتری را نسبت به قیمت پایین و یک تجربه وحشتناک انتخاب می کنند ، متقاعد کنید.
2. آنها ارزش محصول شما را نمی فهمند
مردم به دنبال ویژگی محصول شما نیستند. به عبارت دیگر ، آنها به دنبال راه حلی برای مشکل موجود خود هستند یا چیزی که بتواند زندگی آنها را به نوعی بهتر کند. ارزش محصول شما با ویژگی های آن ارتباط ندارد ، اما اینکه چه کاری می تواند به مشتریان کمک کند انجام دهند یا اینکه چه کاری ممکن است به آنها کمک کند عملکرد بهتری داشته باشند.
اگر نگران هستید که مشتری های شما ارزش محصولات شما را نمی فهمند ، شاید لازم باشد با دقت بیشتری به پیام های بازاریابی خود نگاه کنید. به عنوان مشاغل یا سازنده ای که کالای خاص یا خدماتی را می فروشد ، این شما هستید که باید به مردم نشان دهید چقدر واقعاً اقلام شما سودمند هستند. به عنوان مثال ، آیا آنها یک نقطه درد را که برای بازار هدف شما شناخته شده است حل می کنند؟ آیا آنها می توانند عملکرد محصول یا خدمات موجود را بهبود بخشند؟
کالای خود را مرور کنید و محصولات خود را با توجه به نیازهای مشتری از نظر مشتری توصیف کنید. سعی کنید از منظر خریدار برای اولین بار به محصول خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا مزایای پیشنهادی شما مشخص است یا خیر. حتی در هنگام انتقال ارزش شما به مشتری ، کوچکترین تغییرات نیز می تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد.
3. حواسشان پرت شده است
مصرف کنندگان به راحتی حواس پرت می شوند. اگرچه ممکن است آنها واقعاً به محصولی علاقه مند باشند که به صورت آنلاین آن را مشاهده می کردند ، اما این بدان معنا نیست که عوامل بیشماری آنها را از آن دور نمی کند. ماهیت اینترنت و مبتنی بر سرگرمی اینترنت به این معنی است که همیشه چیزی برای جلب توجه مشتری شما وجود دارد.
دامنه توجه یک مصرف کننده متوسط کوتاه تر از ماهی قرمز است. این بدان معناست که شما کمتر از هشت ثانیه فرصت دارید تا میزان جذابیت مخاطبان خود را جذب کرده و آنها را به وب سایت خود علاقه مند کنید. در بالای کانال فروش ، شما باید روش های منحصر به فردی را برای جذب مخاطب خود پیدا کنید – شاید با معاملات ، تصاویر با کیفیت بالا و محتوای سرگرم کننده. پس از جلب توجه آنها ، باید خریدها را تا حد ممکن آسان کنید – به ویژه برای خریداران تلفن همراه. مصرف کنندگان باید احساس کنند که تجربه خریدشان متناسب با نیازهای خاص آنها بوده است.
همچنین روش هایی وجود دارد که می توانید پس از حواس پرتی مخاطبان مجدداً آنها را مجذوب خود کنید. به عنوان مثال ، کمپین های بازاریابی مجدد به شما امکان می دهد مشتریانی را که قبلاً با نام تجاری شما درگیر بوده اند مشخص کرده و محصول خود را در مسیر آنها قرار دهید.
برخی از انواع هدف گذاری مجدد ، استفاده از تبلیغات بنری است که در اخبار در شبکه های اجتماعی ظاهر می شود ، متمرکز هستند ، در حالی که برخی دیگر از ایمیل ها که در صندوق ورودی مشتری با تخفیف حساس به زمان ظاهر می شوند ، استفاده می کنند و آنها را به وب سایت شما وسوسه می کند.
4. آنها نمی دانند چه چیزی بخرند
در محیط غنی دیجیتال امروز ، اضافه بار انتخاب یک مشکل جدی برای مصرف کنندگان و بازاریابان است. ممکن است فکر کنید که دادن محصولات مختلف به مشتریان خود برای انتخاب بهترین راه برای فروش است ، اما واقعیت این است که انتخاب زیاد می تواند منجر به “خستگی تصمیم” شود ، که باعث می شود مصرف کنندگان به طور کامل از برخی خریدها منصرف شوند.
مشاوره دیجیتال و راه حل های فروش هدایت شده در این موارد به عنوان درمانی است. آنها با استفاده از درک عمیق نیازهای مشتری برای مشاوره در مورد مناسب ترین محصولات به خریداران کمک می کنند. این راه حل ها خرید را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده و پشتیبانی مورد نیاز 83٪ از مشتریان را برای خرید ارائه می دهد.
5. آنها وقت کافی ندارند
اگر وب سایت شما کند است ، این خود یک مشکل جدی است. با این حال ، بزرگترین دلیل مربوط به سرعت که باعث می شود مردم از خرید از برخی از وب سایت ها اجتناب کنند این است که پیمایش در جعبه پرداخت بسیار طولانی می شود. اگر از مشتری خود می خواهید تعداد بیشماری از فرم ها را پر کند و مراحل بی شماری را برای خرید طی کند ، این احتمال وجود دارد که منصرف شود و به جای دیگری برود.
راه حل؟ ساده تر کنید:
به مشتریان اجازه دهید بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری یا ورود به سیستم ، از مهمان خارج شوند. همیشه می توانید در پایان مراحل خرید به آنها امکان ایجاد حساب را بدهید. در چرخه اعلام حضور ، قسمتها را به حداقل برسانید. آخرین چیزی که شما می خواهید ایجاد اصطکاک در زمان آماده شدن مصرف کنندگان برای خرید باشد! پرداخت باید شامل چهار مرحله باشد – اگر واقعا خوب هستید سه مرحله انجام دهید. صفحاتی بیشتر از این موارد و احتمالاً تبدیل های شما رنج می برند
اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز افراد می توانند دکمه “بازگشت” را بزنند. برخی از صندوق های قدیمی با این روند دست و پنجه نرم می کنند و مشتریانی که باید فشار بیاورند ممکن است از خرید منصرف شوند.به یاد داشته باشید که همچنین می توانید با پرداخت چندین راه حل پرداخت به مردم ، روند پرداخت را بهبود بخشید تا بتوانند به سرعت گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند.
6. آنها احساس امنیت نمی کنند
سرانجام ، برای هر کس که پول آنلاین خرج کند ، باید احساس امنیت و محافظت کند. مردم جزئیات حساس خود را تحویل می دهند ، بنابراین شما باید تمام تلاش خود را برای کاهش اضطراب آنها انجام دهید.
- اطمینان حاصل کنید که گواهینامه های SSL و نماد اعتماد دارید.
- لیستی از روشهای مختلف پرداخت را که قبول می کنید ، نشان دهید.
- توصیفات و نظرات مشتری را در سراسر وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود بگنجانید.
- به یاد داشته باشید ، وقتی اطلاعات حساس مانند جزئیات پرداخت را می گیرید ، پرداخت همیشه باید بر روی HTTPS انجام شود. اگر مردم آن قفل کوچک را نبینند ،احتمالا از شما خرید نمی کنند.
7. خدمات مشتری ضعیف
هیچ چیز ناامیدکننده ای بیشتر از ساعت ها انتظار ، حتی چند روز برای پاسخ دادن به یک سوال ساده وجود ندارد. مصرف کنندگان در تلاش مداوم برای راحتی کار هستند. آنها پاسخ می خواهند و سریع می خواهند. هنگامی که یک وب سایت فاقد ابزارهای کارآمد خدمات مشتری است ، خریداران به جای انتظار برای پاسخ به سوالات خود ، در جای دیگری خرید می کنند.
امروز ، ادغام راه حل های مکالمه در وب سایت خود تقریباً به یک تجارت الکترونیکی ضروری است. راه حل هایی مانند چت ربات های هوشمند و دستیارهای دیجیتال به شما کمک می کنند تا به سوالاتی که مشتریان قبل از خرید در زمان واقعی دارند ، پاسخ دهید. با اطمینان خاطر در این سطح ، مشتریان بیشتر از خرید خود راضی هستند ، بنابراین فروش را افزایش می دهند و نرخ بازگشت شما را کاهش می دهند.
8. عدم بررسی مشتری
9 نفر از 10 مصرف کننده قبل از خرید بصورت آنلاین نظرات را می خوانند. بررسی مشتری یکی از معتبرترین شکلهای تبلیغاتی است ، زیرا افراد معمولاً شنیدن نظرات دیگران را دوست دارند.بازبینی ها نه تنها به خریداران کمک می کنند تا تصمیمات خرید را بگیرند ، بلکه راهی عالی برای رشد بازدید و همچنین افزایش تبدیل هستند. هر بازبینی الگوریتم Google را تغذیه می کند ، بنابراین کسب و کار شما از رتبه بندی بالا می رود.
یک وب سایت معروف لباس Lulu’s زمینه بررسی مشتریان را فراهم کرده است. با هر بار بررسی ، خریداران مشخصات قد و وزن خود را به همراه تصویری از محصول پوشیده ارائه می دهند. این به خریداران این امکان را می دهد که قبل از خرید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشند.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- علت خریدنکردن مردم خریدنکردن مردم تو دو تا ویدئو قبلی بهت گفتم یکی...
- 2 دلیل برای نخریدن مشتری نخریدن مشتری تو ویدئو قبلی در مورد این...
- علت خطای مغز در خرید مشتری همانطور که نمیتوان یک کتاب را در...
- روش افزایش مشتریان راغب (لید) افزایش مشتریان راغب بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک موفق به...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.