8 آمار مهم برای خرید آنلاین
1. فیسبوک پیشروترین پلتفرم اجتماعی برای خرید آنلاین است
یک نظرسنجی در آوریل 2021 نشان داد که 51٪ از پاسخ دهندگان اغلب از فیس بوک خرید می کردند و بیش از 47٪ از کاربران رسانه های اجتماعی 16 تا 34 ساله گفتند که محصولات یا خدماتی را در اینستاگرام خریداری کرده اند.
2. بیش از نیمی از کاربران اینترنت 18 تا 34 ساله از طریق شبکه
های اجتماعی خرید کرده اند
تا اواخر سال 2020، 39 درصد از افراد 18 تا 34 ساله از طریق رسانه های اجتماعی خرید کرده اند و 15 درصد بیشتر به طور مرتب این کار را انجام می دهند. در مجموع، 35٪ از کل بزرگسالان ایالات متحده گزارش می دهند که از طریق رسانه های اجتماعی خرید کرده اند (8٪ افزایش نسبت به آوریل 2020). پیش بینی می شود که خرید آنلاین در سال 2022 24.9 درصد افزایش خواهد یافت.
3. از هر 10 خریدار، هفت نفر تحت تأثیر پستها و نظرات دوستان
در رسانههای اجتماعی هستند.
تجارت اجتماعی عمدتاً توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هدایت می شود، عمدتاً بر روی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC). ثابت شده است که UGC در تبلیغات برند مؤثرتر است، زیرا 71٪ از مصرف کنندگان گفتند که پست های دوستان یا آشنایان در رسانه های اجتماعی در تصمیم گیری خرید آنها تأثیرگذار است.
تجارت اجتماعی عمدتاً توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هدایت می شود، عمدتاً بر روی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC). ثابت شده است که UGC در تبلیغات برند مؤثرتر است، زیرا 71٪ از مصرف کنندگان گفتند که پست های دوستان یا آشنایان در رسانه های اجتماعی در تصمیم گیری خرید آنها تأثیرگذار است.
4. خرید از طریق رسانه های اجتماعی رایج تر می شود
نسل های جوان در حال حاضر خریدهای آنلاین را از طریق رسانه های اجتماعی انجام می دهند و به نظر می رسد که این روند همچنان ادامه دارد. بر اساس یک مطالعه ، انتظار میرود تعداد خریداران اجتماعی در ایالات متحده از 60.6 میلیون در سال 2019 به 108 میلیون در سال 2025 افزایش یابد که تنها طی چند سال بیش از 75 درصد افزایش یافته است.
5. خریداران آنلاین انتظار ارسال دو تا سه روزه دارند
طبق گزارش سالانه وضعیت حمل و نقل ، محبوب ترین پنجره تحویل برای خریداران آنلاین دو تا سه روزه است – 48٪ از مصرف کنندگان و 41٪ از تجار آن را ترجیح می دهند. علاوه بر این، 18 درصد از مصرف کنندگان خواهان تحویل در همان روز یا روز بعد هستند.
6.فقط 10 درصد از خریداران به هزینه حمل و نقل اهمیت نمی دهند
٪ 83 از مصرف کنندگان فروشگاه هایی را ترجیح می دهند که حمل و نقل رایگان ارائه می دهند. از میان افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، 33 درصد فقط به صورت آنلاین با ارسال رایگان خرید می کردند. تنها 10 درصد از خریداران مورد بررسی گزارش کردند که اصلاً به هزینه حمل و نقل اهمیت نمی دهند.
7.نیمی از خریداران آنلاین بیشتر به ارسال رایگان پس از بازگشت
اهمیت می دهند
حمل و نقل رایگان مهم ترین نکته در هنگام بازگرداندن خرید برای 50٪ از خریداران آنلاین ایالات متحده است. در مقابل، 31 درصد از خریداران بیشتر به سهولت مرجوعی کالا اهمیت می دهند. مطالعات نشان می دهد که 67 درصد از خریداران قبل از خرید، خط مشی بازگشت یک فروشگاه را بررسی می کنند و اگر بازگشت آسان باشد، 92 درصد دوباره از برند خرید می کنند.
8. 80 درصد از سبدهای خرید آنلاین رها شده است
برای خرده فروشان آنلاین کوچک، ممکن است تبلیغات زیادی برای آوردن مشتریان جدید به وب سایت شما نیاز باشد. با این حال، جذب خریداران به سایت شما تنها یک گام کوچک در جهت تبدیل آنها به مشتریان پولی است. شما نیاز دارید تا محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند و فرآیند پرداخت را تکمیل کنند. اما به طور متوسط 80 درصد از تمام سبدهای خرید آنلاین رها می شوند.
آمار خرید آنلاین نشان می دهد که حضور دیجیتال برای مشاغل خرده فروشی بسیار مهم است. این چیزی بیش از مکانی برای فروش محصولات شماست—مصرفکنندگان همچنین از وبسایتهای خردهفروشی و رسانههای اجتماعی برای کشف محصولات، خواندن نظرات و مقایسه قیمتها قبل از خرید آنلاین یا آفلاین استفاده میکنند.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 20 آمار خریدآنلاین خرده فروشان سال 2022 خریدآنلاین آمار خریدآنلاین نشان می دهد که در حالی که...
- بازاریابی رسانه های اجتماعی بازاریابی رسانههای اجتماعی یک نوع بازاریابی اینترنتی است که شامل...
- 20 آمار فروش موبایلی در سال 2022 فروش موبایلی 1. بیش از 6 میلیارد اشتراک تلفن...
- 25 نکته در مورد فروش چند کانالی فروش چند کانالی مهمتر از همیشه این است که...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.