5 کلمه متقاعد کننده برای افزایش فروش
افزایش فروش
وقتی نوبت به جمع آوری کلمات متقاعدکننده برای کپی رایتینگ می رسد، مانند هر کار ساخت و ساز دیگری، باید به مهارت ها،
تجربه و جعبه ابزار خود تکیه کنید.
جعبه ابزار نویسنده پر از کلمات است.
“همه کلمات برابرند، اما برخی کلمات برابرتر از دیگران هستند.”
و کلمات قدرت خاصی وجود دارند که بیش از دیگران بر فرآیند تصمیم گیری ما تأثیر می گذارند.
این نشان می دهد که آنها چقدر کارآمد هستند. این کلمات قانع کننده دقیقاً آنچه را که می خواهید خواننده شما انجام دهد روشن
می کند.
چگونه یک جمله را قانع کننده تر می کنید؟
قبل از اینکه بتوانید جملهای را متقاعدکنندهتر کنید، باید از نزدیک بدانید که در محتوای خود با چه کسی صحبت میکنید. به همین
دلیل است که اگر کورکورانه شروع به استفاده از آنها کنید، این کلمات کار نمی کنند. شما در واقع آنها را با تحقیقات خود در مورد
بالقوه خود ترکیب خواهید کرد.
قانعکنندهتر کردن یک جمله به معنای افزودن زبان متقاعدکننده به جملات مبهم است. هر چه بتوانید دقیق تر باشید، خواننده بیشتر
احساس می کند که محتوای خود را به طور خاص برای او نوشته اید. سپس کلمات متقاعد کننده شناخته شده را می پاشید تا
خواننده خود را درگیر نگه دارید.
5 کلمه متقاعد کننده
شاید تعجب کنید که بدانید متقاعدکننده ترین کلمات در واقع بسیار ساده هستند. ساده، اما بسیار موثر
1.شما
یک مطالعه اغلب مورد استناد در دنیای کپی رایتینگ وجود داردعلیرغم این واقعیت که مطالعه احتمالاً هرگز اتفاق نیفتاده است، من
تحقیقات واقعی دارم که قدرت فراخوانی خود را آشکار می کند.
همانطور که معلوم است، در حالی که مردم ممکن است کلمه “شما” را دوست داشته باشند، تضمین شده است که خواندن نام خود
را بسیار بیشتر دوست دارند.
بر اساس تحقیقاتی که به بررسی فعال شدن مغز می پردازد، چیزهای کمی مانند دیدن نام خود در چاپ یا روی صفحه ما را روشن
می کنند. نام های ما ذاتاً با ادراک ما از خود گره خورده است و بخش عظیمی از هویت ما را تشکیل می دهد. پس جای تعجب
نیست که ما بیشتر درگیر می شویم و حتی بیشتر به پیامی که نام ما در آن ظاهر می شود اعتماد می کنیم.
تحقیقات نشان داده است که ما با کمال میل هزینه بیشتری برای شخصی سازی خواهیم پرداخت. بنابراین، آیا زمان آن نرسیده که
شروع کنید به شخصی سازی کردن مشتریان خود؟؟
با این حال، یک مشکل کوچک در این یافته وجود دارد…نوشتن نسخه وب عمومی با در نظر گرفتن استفاده از نام معمولاً امکان
پذیر نیست. اما با استفاده از قدرت بازاریابی ، می توانید این استراتژی را به راحتی تطبیق دهید. ایمیلها زمانی که پیامهایی را با
نام مشتری شروع میکنند، بسیار تقویت میشوند.
اگر لیستهای جداگانهای را برای محصولات خود نگه میدارید (و باید)، مطمئن شوید که نام اصلی را انتخاب میکنید. به این
ترتیب، پخشهای شما میتواند این جنبه شخصی را در مشتریان ایجاد کند
2. رایگان
همه رایگان را دوست دارند.مردم آنقدر چیزهای رایگان را دوست دارند که در واقع انتخاب های متفاوتی انجام می دهند، حتی
زمانی که ارزش کالا یا خدمات یکسان باقی بماند.
برای آزمایش قدرت کلمه “رایگان” در رابطه با ارزش واقعی، آزمایشی انجام شد که من در مورد آن در ویدئویی صحبت کرده ام و
می توانید آن ویدئو را در این بخش ببینید.
از رایگان فقط زمانی استفاده کنید که منطقی باشد و فقط در زمینه مناسب.در ارائه چیزهای رایگان خطر ذاتی خاصی وجود دارد.
داشتن چیزی به صورت رایگان افراد بیشتری را جذب می کند. اما فراموش نکنید بسیاری از افراد دنبال چیزهای رایگان هستند و به
محض دریافت رایگان شمارا فراموش کرده و هیچ وقت از شما خرید نمی کنند.
3. زیرا
مطالعه ای انجام شد و از افرادی خواستند که به مراکزی که برگه کپی می گیرند بروند و به دیگران بگویند اگر ممکن است ما سریعتر
کپی بگیریم و برویم زیرا عجله داریم.
در آزمون اول، شرکت کننده به سادگی بیان کرد:
«ببخشید، من 5 صفحه دارم. آیا می توانم از دستگاه زیراکس استفاده کنم؟
در این سناریو، حدود 60 درصد از مردم به او اجازه میدادند که در اول صف قرار بگیرد و از دستگاه استفاده کند.
در سناریوی بعدی، درخواست کمی دستکاری شد. این بار شرکت کننده گفت:
من 5 صفحه دارم. آیا می توانم از دستگاه زیراکس استفاده کنم، زیرا عجله دارم؟
آیا تفاوت بسیار ظریف بین این دو را دیدید؟بیایید این آزمایش را با یکی از متقاعدکننده ترین کلمات تجزیه کنیم.نه تنها این
درخواست به مقدار کم تغییر کرد، بلکه “چون” (دلیل او) به سختی دلیلی بود! «چون من عجله دارم» بهانه خوبی برای اکثر ما
نخواهد بود، درست است؟ تمام مردم جهان عجله دارند!
علیرغم آنچه ممکن است دوست داشته باشیم باور کنیم، حدود 94 درصد از مردم به او اجازه دادند تا این بار در صف کاهش یابد!
«یک اصل شناخته شده در رفتار انسان می گوید که وقتی از کسی می خواهیم به ما لطفی کند، اگر دلیلی ارائه کنیم، موفق تر
خواهیم بود. مردم به سادگی دوست دارند برای کاری که انجام می دهند دلایل داشته باشند.»
در اینجا نتیجه نهایی است بسیاری از شرکت ها به ویژگی هایی که محصول (یا خدمات) آنها می تواند ارائه دهد افتخار می کنند.
این خوب است، اما باید به خاطر داشته باشید که وقتی روی نوشتن نسخه متقاعدکننده تمرکز می کنید، همه چیز به پاسخ دادن به
سوال شماره 1 مشتری شما بستگی دارد:
چه سودی برای من دارد؟اگرچه «زیرا» ممکن است به نظر برسد که نوعی اثر شستشوی مغزی بر روی افراد در دستگاههای زیراکس
دارد، اما در واقع فقط یک موضوع استدلال است. نشان داده شده است که حتی ارائه دلایل ضعیف نیز قانع کننده تر از عدم ارائه
دلیل است.
4. فورا
چندین مطالعه MRI نشان دادهاند که وقتی پاداشهای فوری را متصور میشویم، مغز میانی ما چقدر فعال میشود. این قشر
پیشانی ماست که وقتی نوبت به انتظار چیزی میرسد فعال میشود.
کلماتی مانند «فوری»، «فوراً» یا حتی «سریع» محرکهایی هستند که کلید را روی آن فعالیت مغز میانی قرار میدهند.اگر در تجارت
فروش نرم افزارهای مبتنی بر وب هستید، در اینجا مزیتی دارید. “دسترسی فوری” یک وعده مبهم نیست. این اغلب واقعیت است
برای کسانی که در تجارت محصولات یا خدمات فیزیکی فعالیت می کنند، استفاده از کلمات و عبارات متقاعدکننده برای یادآوری به
مشتریان که محصول خود را به سرعت دریافت خواهند کرد (یا کسی در اسرع وقت با آنها در تماس خواهد بود) می تواند راه
درازی داشته باشد. این می تواند فشار ملایمی باشد که آنها برای خرید نیاز دارند.
ما دیدهایم که چگونه میتوان حتی «مشتریان خسیس» را تحت تأثیر قرار داد. این تغییرات ظریف در زبان برای ایجاد جملات
متقاعد کننده القا کننده از بین بردن سریع درد است. تا زمانی که از یک قانون طلایی پیروی کنید، این یک تاکتیک قابل اعتماد برای
تبدیل مشتریان بالقوه بیشتر به مشتریان است…
همیشه به وعده های خود عمل کنیدو در صورت امکان، بیش از حد تحویل دهید.
5. جدید
این یکی تقریباً متناقض به نظر می رسد.بر اساس تحقیقات تصویربرداری عصبی، ما در واقع به برندهای شناخته شده واکنش
مطلوب تری نشان می دهیم و می توانیم نسبت به هر گونه تغییر شدید بیزاری کنیم.
از سوی دیگر، مدتهاست که شناخته شده است که تازگی نقش فوقالعاده مهمی در فعال کردن مراکز پاداش مغز ما و راضی نگه
داشتن ما از محصولاتمان دارد.محصولات شما همان چیزی است که مشتریان از آن سود می برند. پیشنهادات راکد بلیط درجه یک
شما برای رسیدن به پایگاه کاربران بی حوصله است.
عناصر اصلی برند شما مانند پیشنهاد فروش منحصر به فرد، خدمات خیره کننده به مشتری، و ارائه با کیفیت در بازار باید با احتیاط
بیش از حد مورد بررسی قرار گیرند، اگر کارها خوب پیش می رود.با محصولات شما، هیجانانگیز کردن مشتریان با ویژگیها و جلای
جدید بسیار آسانتر است. حتی اگر همه چیز به خوبی پیش نرود، اکثر مشتریان از تلاشهای نوآوری بدون هیچ پیشرفتی قدردانی
میکنند.
راهحلهای جدید برای مشکلات قدیمی، ویژگیها و پیشرفتهای جدید، طراحی جدید و یا حتی راههای جدید برای رساندن
پیامتان به آنجا ضروری هستند.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 7 کلمه احساسی برای افزایش فروش با این 7 کلمه احساسی افزایش فروش داشته باش. من...
- 4 کلمه کلیدی برای افزایش فروش فروشت بالاتر میره اگه این موارد رو رعایت کنی. افزایش...
- افزایش فروش با روانشناسی فروش روانشناسی فروش فروش به مشتریان بالقوه شما شناخت آنها ممکن...
- 8 نکته برای افزایش فروش افزایش فروش همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.