5 نکته اینستاگرام برای مشاغل کوچک
اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام می تواند مانند یک عکاسی مداوم باشد که هرگز پایان نمی یابد.شما می خواهید از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید، اما آیا اینستاگرام راهی برای رفتن است؟
پاسخ مثبت است، اگر مخاطبان شما در پلت فرم رسانه های اجتماعی وجود داشته باشند.هر چند نگران نباشید.راه های دیگری برای استفاده از اینستاگرام برای رشد برند شما وجود دارد.
و امروز، هشت راه قابل اعتماد برای استفاده از اینستاگرام در کسب و کار کوچک خود را به شما ارائه می دهیم. آنها تاکتیک های ساده ای هستند که می توانید امروز در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید.
1. حساب اینستاگرام خود را برای کسب و کار کوچک خود بهینه کنید
اولین راه برای استفاده از اکانت اینستاگرام برای کسب و کار کوچکتان این است که پروفایل اینستاگرام خود را با یک پروفایل تجاری که دارای برند شما باشد به روز کنید.ناگفته نماند که می توانید برای کسب و کار خود یک اکانت اینستاگرام جدا از حساب شخصی اینستاگرام خود بسازید. اگر میخواهید برند شخصی خود را تغییر دهید تا کسب و کارتان را مشخص کند، این نیز یک گزینه است.
به هر حال، وقتی صحبت از برندسازی شخصی به میان میآید، 90 درصد خریداران به توصیههای شخصی اعتماد دارند، در مقایسه با 33 درصد از پیامهای برند شرکت، بنابراین ممکن است ارزش ادغام دو دنیای خود را داشته باشد.(شخصی و شرکت)
برای استفاده حداکثری از پروفایل اینستاگرام خود، نوع بازاریابی محتوا را در ایجاد آگاهی از برند در نظر بگیرید.به طور خاص، اطلاعات سطح بالا در مورد شما و کسب و کار کوچکتان را درج کنید.این می تواند جزئیاتی مانند نقش شما، وب سایت شرکت شما، گواهی نامه و یک دستاورد باشد.اساساً هر چیزی که توضیح می دهد و تبلیغ می کند که شما و کسب و کار کوچک شما به مخاطبان هدف شما کمک می کند.
تاکید بر پیام خود با ایموجی هرگز ضرری ندارد. با توجه به اینکه 92 درصد از جمعیت آنلاین هر روز از ایموجی استفاده می کنند، افراد بیشتری از آنها استفاده می کنند.
بررسی کنید که چگونه سوپراستار تجارت، ماری فورلئو، موارد زیر را در بیو صفحه اینستاگرام خود (شامل ایموجی) قرار می دهد:
نقش فعلی او (مدیر عامل)
یک گواهی
کانال های محتوای اصلی او (Marie TV و The Marie Forleo Podcast)
یک دستاورد (نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
یک لینک به وب سایت او
یک قدم فراتر بروید و یک فراخوان برای اقدام (CTA) را در بیو اینستاگرام خود بگنجانید، درست مانند پروفایل زیر:
در قسمتی که نوشته است کتاب را دریافت کنید عملا یک CTA خوب به کار رفته است.
2.گرافیک باکیفیت را در پست های اینستاگرام خود قرار دهید
اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار بصری است، بنابراین ارسال تصاویر با کیفیت بالا که از نظر بصری جذاب باشند بسیار مهم است.شایان ذکر است که “کیفیت بالا”، در این مورد، به معنای “رزولیشن بالا” نیست. این به معنای «جالب و مرتبط» است، بنابراین محتوای مرتبطی را منتشر کنید که به اندازه کافی قانع کننده باشد تا توجه مخاطبان شما را در حین حرکت در فید اینستاگرام خود جلب کند.
(به هر حال، اگر کنجکاو هستید، اندازه مطلوب برای تصاویر اینستاگرام 1080 پیکسل عرض x 566 پیکسل تا 1350 پیکسل ارتفاع است.)
3.ویدیوها را در پست های اینستاگرام خود منتشر کنید
این روزها، ویدئو بخش غالب هر استراتژی بازاریابی است، چه رسد به استراتژی اینستاگرام.و دلیل آن روشن است: مردم ویدیوها را تماشا می کنند.52 درصد از بینندگان یک ویدیو را بدون در نظر گرفتن طول آن، در تمام طول مسیر تماشا می کنند. علاوه بر این، 54 درصد از مصرفکنندگان ترجیح میدهند محتوای ویدیویی بیشتری از برندها و مشاغل مورد حمایت خود ببینند.و محبوبیت ویدیو در اینستاگرام تفاوتی ندارد، با توجه به این واقعیت که پستهای اینستاگرامی که شامل ویدیو میشوند حدود 38 درصد بیشتر از پستهای دارای تصویر درگیر میشوند.
اگر میخواهید چندنوع محتوای ویدیویی را در حساب اینستاگرام خود پست کنید، انتشار ویدیوهایی را در نظر بگیرید که محبوبترین احساسات را در پستها برانگیزد مثل هیبت، سرگرمی یا شادی ، کاری که نایک در این پست ویدیویی انجام میدهد.
4. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
روزانه بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام از استوری اینستاگرام استفاده می کنند.اگر فکر می کنید استوری اینستاگرام برای انتشار استوری های شخصی توسط حساب های شخصی مناسب است، دوباره فکر کنید.
یک سوم از پربازدیدترین استوری های اینستاگرام توسط مشاغل ارسال می شود.اینستاگرام به شما امکان میدهد تا 100 کلیپ را در عرض 24 ساعت در استوری اینستاگرام پست کنید، به این معنی که میتوانید با مجموعهای از محتوایی که در کلیپهای استوری اینستاگرام خود پست میکنید، روزهای اوج و شکوفایی داشته باشید.
5.محتوای تولید شده توسط کاربر را مشخص کنید
دلیل خوبی وجود دارد که چرا مردم محتوای تولید شده توسط کاربر را در شبکه های اجتماعی خود برجسته می کنند.93٪ قابل توجهی از مشتریان فکر می کنند که محتوای تولید شده توسط کاربر هنگام تصمیم گیری برای خرید بسیار مفید است. علاوه بر این، 70٪ دیگر از مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری برای خرید، بررسی محتوای تولید شده توسط کاربر را در نظر می گیرند.
جای تعجب نیست که این روزها بیش از 86 درصد از شرکت ها محتوای تولید شده توسط کاربر را در استراتژی های بازاریابی خود قرار می دهند.به چه صورت؟به این صورت که از کاربران خود بخواهید با هشتگی مشخص ، ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند.سپس شما از آن ویدئوها برای پست صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.
این ویدئو رو ببینید.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- 7 نکته روانشناسی که فروش شما را سرسام آور افزایش می دهد مقدمه دوست خوبم سلام. من بهزاد دربهشتی هستم.کارشناس ارشد مهندسی...
- 4 فرمول بازاریابی برای مشاغل کوچک وقت آن است که چیزی را بپذیریم: معلمان ریاضی ما...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.