4 نکته فوق سری برای تولید محتوا
4 نکته طلایی برای افزایش فروش
نکته اول: فقط بر روی فروش متمرکز نشو
آنلاین شاپ های عزیز فقط یک کار میکنن. میشینن مشتری سروکلش پیدا بشه بعد 4 تا تکنیک بزنن و بفروشن. این نمیشه.تو استوری ها هم بهتون توضیح دادم قبلا مردم اولین کاری که میکنن سرچ تو گوگل هست. وقتی میاد تو دایرکت بهت پیام میده مطمئن باش 70 درصد اطلاعات رو گرفته. روی تعامل با مشتری و بازاریابی و تولید محتوا اصولی هم باید فکر کنی.
نکته دوم: محتوایی بساز ابهامات مشتری رو از بین ببره
یک کاری که بعضی فروشگاه برای تولید محتوا میکنن میان یه هایلایت میذارن با عنوان پرسش و پاسخ. یا تو سایتشون همین رو میذارن. 4 تا سوال کلی رو جواب میدن. هر کی هم میاد بهشون پیام میده اول میگن قسمت پرسش و پاسخ رو دیدن؟
من خودم به شخصه در 90 درصد مواقع جواب سوالم تو قسمت پرسش و پاسخ نبود!! ترس ها ، نگرانی ها ، ایرادها و ابهامات مشتری رو باید در قالب تولید محتوای درست از بین ببری.
نکته سوم: مخاطب اول و آخر شما مشتریه
خیلی از کسب و کارها تولید محتوا نمیکنن چون میترسن رقیبه بیاد دستشون رو بخونه. آقا رقیبت با پیج فیک هم میتونه بیاد دستتو بخونه. نگران چی هست؟ محتوا بساز برای مشتریت. چیکار داری رقیبت چی فکر میکنه.
اصلا مهم نیست به چی فکر میکنه.خدمات درست به مشتری بده مطمئن باش پیش رقیبت نمیره مشتری.
نکته چهارم: تولید محتوای بی طرف بساز. نه اینور نه اونو
بسیارن کسانی که در اینستاگرام دم از اکسپلور میزنن و خودشون 24 ساعت تو تبلیغن. و بسیارن کسانی که دم از گروه تعاملی بده میزنن و 24 ساعت تو گروه تعاملین.
و بسیارن کسانی که دم از مشتری مداری میزنن و جواب سوالات مشتریانشون رو سال تا سال هم نمیدن. یادت باشه محتواتو به سمتی نبری که فردا توش بمونی. نه ازینور نه ازونور.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها 7 نکته اساسی برای فروش آنلاین بیشتر نکات طلایی برای...
- 7 کلمه احساسی برای افزایش فروش با این 7 کلمه احساسی افزایش فروش داشته باش. من...
- 5 پاسخ طلایی به مشتری که میگه قیمتت بالاست 5 پاسخ طلایی وقتی که مشتری میاد به قیمتت اعتراض...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.