4 نکته طلایی برای برخورد با مشتری عصبانی
با مشتری عصبانی چطور برخورد کنیم ؟
مشتری عصبانی
هیچ فروشنده ای تو کسب و کارش دوست نداره مشتری ناراضی بشه. چرا که وقتی یه مشتری ناراضی میشه از محصول یا خدمات شما میتونه بین 10 تا 20 نفر رو از خرید محصول یا خدمت شما منصرف کنه.
4 نکته طلایی:
☑اولین نکته: اینه سریعا واکنش نشون ندین. خوب به حرفای مشتری گوش کنین خودتون رو بذارین جای مشتری بعد تصمیم بگیرین که چی بگین. عجول بودن و دستپاچه شدن کارو خراب میکنه.
☑دومین نکته: سمت مشتری رو بگیرین. دوتا شرکت بودن که وقتی من میخواستم کالایی رو مرجوع کنم واسشون اینجوری جواب منو دادن. شرکت اول: ببخشید، برای مرجوعی این کالا خیلی دیر شده!! شرمنده.
شرکت دوم: به نظر میرسه که این کالا خارج از چهارچوبهای مرجوعی شرکت ما قرار میگیره، ولی بذارین ببینم چهکاری میتوانم برایتان بکنم!!ینجوری مشتری تو رو مشتری خودش نمیدونه رفیق خودش میدونه.
☑سومین نکته:برای متقاعد سازی مشتری و اینکه بهش بقبولونین که شما درست میگین سریعا نظر ندین و مخالفت نکنین.چون اینجوری مکالمه رو به میدون جنگ تبدیل میکنین.
☑چهارمین نکته:اگه به مشتری ناراضی برگردی بگی واست چیکار کنم که راضی بشی و اگر تونستی اون راه حل رو واسش عملی کنی مطمئن باش اون مشتری تا آخر عمرش مشتری تو باقی میمونه.
4 تا نکته مهم رو بهت گفتم که وقتی مشتری عصبانی بود از گوش هاش دود داشت در میومد استفاده کنی.اما واست آرزو میکنم هیچ وقت این روش ها به کارت نیاد و همیشه مشتریات راضی باشن.😊
این ویدئو رو هم از دست ندین:
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها 7 نکته اساسی برای فروش آنلاین بیشتر نکات طلایی برای...
- 8 تکنیک طلایی ایجاد نیاز در مشتری 8 تکنیک ایجاد نیاز در مشتری ایجاد نیاز در مشتری...
- 5 پاسخ طلایی به مشتری که میگه قیمتت بالاست 5 پاسخ طلایی وقتی که مشتری میاد به قیمتت اعتراض...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.