4 مکالمه اشتباه در دایرکت
چه مواردی هنگام مکالمه تو دایرکت مشتری مهم هستن باید رعایت کنیم؟
عزیزانی که دارن این ویدئو رو می بینن و تو اینستاگرام آنلاین شاپ دارن بهتره نکاتی رو که در ادامه میخوام بگن رو بهش دقت کنن
4مکالمه اشتباه در دایرکت مشتری:
✔ اولین مشکل:
اعتماد. اگر هنوز اعتماد مشتری رو جلب نکردی بهتره بهش نفروشی. چون اول اینکه ازت نمیخره. دوم اینکه اگر هم بخره با شک و تردید میخره جوری که از خریدش هیچ لذتی نمیره و اگه یکم فقط یکم محصولت ایراد داشته باشه هر چیزی که تو عمرش از قبل واسش پیش اومده باشه میچسبونه به محصول تو.
✔ دومین مشکل:
پیگیری بد.پیگیری تو فروش چیز بدی نیست. واقعا خیلی وقت ها مشتری یادش میره که قرار بوده یه کاری انجام بده. ولی پیگیری درست. اینکه برگردی به مشتری بگی نمیخوای ؟ کنسل کنم؟ این واژه ها فقط یه حس رو به منه مشتری میرسونه.میخوای بهم بفروشی. به زور! تمام.
✔ سومین مشکل:
وقتی مشتری میگه باشه خبرتون میکنم فقط یه چیز رو میرسونه. تو نتونستی محصولت رو تو ذهن مشتری ارزشمند جلوه بدی. وگرنه طرف میرفت از زیر سنگم که میشد پول پیدا میکرد میومد محصولتو بخره.
✔ چهارمین مشکل:
از مشتری می پرسین بار اوله خرید می کنین؟ چرا اینو میپرسین؟باید شما مشتریان قبلی و مشتریان جدید رو کامل بشناسین. فرض بر اینکه بگه نه من مشتری قدیمیت هستم.با خودش چه فکری میکنه؟ نمیگه این اصلا واسش مهم نبود که من ازش خرید کردم قبلا.حتی منو نمیشناسه.
4 تا شو گفتم 4 تاشو هم بعدا میگم. چون انقدر مهمن اینا که میخوام بهت فرصت فکر کردن بدم. این ویدئو رو دیدی لطفا 5 دقیقه گوشی تو خاموش کن بشین به حرفای من فکر کن. سوالی هم داشتی،من بهزاد دربهشتی همیشه کنارتونم...👍🏻
این ویدئو رو با هم ببینیم: 👇🏼
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- 4 اشتباه مرگبار فروشنده ها با این اشتباهات فروشت نابود میشه در هر کسب و...
- 8 تکنیک طلایی ایجاد نیاز در مشتری 8 تکنیک ایجاد نیاز در مشتری ایجاد نیاز در مشتری...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.