36 روش برای افزایش فروش آنلاین
افزایش فروش آنلاین
اگر میخواهید از طریق اینترنت امرار معاش کنید، دیر یا زود باید با این موضوع روبرو می شوید: چگونه افراد بیشتری را تبدیل کنم؟
تنها دلیل ترسناک بودن تبدیل این است که مکان های زیادی وجود دارد که می توانید به بیراهه بروید. رفع اکثر آنها چندان سخت
نیست، اما هر یک از هزاران مشکل کوچک مرتبط با ایده های کسب و کار آنلاین شما می تواند شما را از تبدیلی که باید داشته
باشید باز دارد.
امروز می خواهم نکات مهمی را به شما آموزش دهم.
1. آیا محصول یا خدمات شما مشکلی را حل می کند که مردم واقعاً به آن اهمیت می دهند؟ از کجا می دانید؟ اگر پیشنهاد اولیه
شما برای مشتری بالقوه شما جذاب نیست، قبل از شروع بررسی کنید. مطمئن شوید که چیزی را می فروشید که مردم می خواهند.
2. به مشتریان احتمالی اطلاع دهید که از یک انسان خرید می کنند. زبان خود را شخصی، دوستانه و (برای اکثر بازارها) غیر رسمی
نگه دارید. صدایی شبیه یک شخص داشته باشید، نه یک ربات.
3. قبل از شروع فروش راه حل به دیگران، داستانی در مورد اینکه چگونه این مشکل را برای خود حل کردید، بگویید. بگذارید
خوانندگان خودشان را جای شما بگذارند. بگذارید مشتری احساس کند، “وای، این شخص خیلی شبیه من است.”
4. اشتباهات تایپی خود را تصحیح کنید، مطمئن شوید که لینک های شما کار می کنند، از اشتباهات گرامری که شما را احمق می
کند اجتناب کنید. به مشتری احتمالی خود اطمینان دهید که می دانید چه کاری انجام می دهید.
5. دو تیتر را تست کنید. وقتی متوجه شدید کدام تیتر بهتر کار می کند، آن را برای ارائه به عموم اماده کنید.
6. به جای ارسال مستقیم ترافیک به صفحه فروش، ابتدا اطلاعاتی را از طریق یک چت بات یا یک سرویس آماده در اختیارشان قرار
دهید. به آنها اطلاعات کافی برای ایجاد اعتماد بدهید و به آنها بگویید که شما بهترین منبع هستید.
7 .دعوت به عمل خود را تقویت کنید. مطمئن شوید که دقیقاً به خوانندگان گفته اید که چه کاری باید انجام دهند.
8. مطمئن شوید که محصول یا خدمات خود را با جزئیات کافی شرح داده اید. اگر فیزیکی است، ابعاد و چند عکس عالی بدهید.
اگر دیجیتال است، به آنها بگویید که چند ساعت اطلاعات ارائه می دهید، یا چند صفحه در PDF وجود دارد.
9. هر پیشنهاد تجاری باید یک یا چند مورد از این 9 نیاز انسان را برآورده کند:
پول درآورید، پول پس انداز کنید، در زمان و تلاش صرفهجویی کنید، کاری خوب برای خانوادهتان انجام دهید، احساس امنیت کنید،
دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، لذت ببرید، خودتان را بهبود ببخشید. ، یا خودتان را متعلق به فلان گروه بدانید. اکنون که نیاز
اساسی انسانی خود را شناسایی کرده اید، چگونه می توان آن را در یک تیتر مبتنی بر احساسات بیان کرد؟
10. آیا ویژگی های خود را به مزایا ترجمه کرده اید؟ قطعا هنوز مزایایی دارید که می توانید آن را بیان کنید. به یاد داشته باشید،
ویژگی ها همان کاری هستند که محصول یا خدمات شما انجام می دهد. مزایا چیزی است که مشتری بالقوه شما از محصول شما
بدست می آورد.
11 .عکس خود را در صفحه فروش خود قرار دهید. ارتباط انسان ها با چهره ها آسان است. اگر مشتریان بالقوه بتوانند شما را
ببینند، برای آنها راحت تر است که به شما اعتماد کنند.
12. زبان خود را ساده کنید .اصطلاحات سخت را اصلا به کار نبرید.
13. مهم نیست که جذابیت شما چقدر احساسی است، آن را با منطق توجیه کنید. حقایق و ارقام مورد نیاز مردم را در اختیار آنها
قرار دهید تا بتوانند خرید خود را توجیه کنند. حتی بیاهمیتترین خرید مبتنی بر لذت (مثلاً یک جفت کفش معمولی) را میتوان
با مزایای منطقی (دستکاری عالی، مواد کمیاب، افزایش اعتماد به نفس به پوشنده) توجیه کرد.
14. آیا پیام خود را به افراد مناسب می رسانید؟ لیستی از افرادی که واقعاً آنچه را که شما ارائه می دهید می خواهند و هم مایل و
هم قادر به خرید هستند.
15. به ترس های مخاطب نگاه کنید. مردم هنوز در مورد چه چیزی مبهم هستند؟ چه چیزی آنها را در مورد پیشنهاد شما نگران می
کند؟
16. مهمترین عناصر فروش خود را در «بالای صفحه» قرار دهید (به عبارت دیگر، در صفحه اول، بدون پیمایش، مهمترین عنصر
فروش شما قرار بگیرد). معمولاً این به معنای یک تیتر متقاعد کننده، یک پاراگراف آغازین عالی، و احتمالاً یک عکس محصول فوق
العاده (برای ایجاد تمایل) یا یک عکس از شما (برای ایجاد اعتماد و ارتباط است). مطالعات ردیابی چشم نشان می دهد که
مهمترین تصویر شما باید در سمت چپ بالای صفحه باشد.
17. ضمانت شما چگونه است؟ آیا می توانید آن را با اطمینان بیشتری بیان کنید؟ آیا ضمانت شما ریسک مشتری را از بین می
برد؟
18. تجربه استفاده از محصول یا خدمات شما چیست؟ آیا می توانید آن را با یک ویدیوی گواهی یا یک مطالعه موردی عالی واضح
تر کنید؟
19. آیا مشتری بالقوه همه چیزهایی را که برای انجام این خرید باید بداند می داند؟ چه سوالاتی ممکن است هنوز در ذهن او
باشد؟ چگونه می توانید به او آموزش دهید تا او را نسبت به تصمیمش برای خرید مطمئن تر کنید؟
20. رسانه های اجتماعی فقط برای صحبت کردن نیستند، بلکه در مورد گوش دادن نیز هستند. مشتریان بالقوه شما در توییتر،
فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام ، انجمن ها، نظرات وبلاگ از چه چیزی شکایت دارند؟ چه مشکلاتی را می توانید برای آنها حل
کنید؟ آنها از چه زبانی برای توصیف شکایات خود استفاده می کنند؟
21. آیا به همه سوالات آنها پاسخ داده اید؟ به همه ایرادات آنها رسیدگی کرده اید؟
22. آیا می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه دهید؟
23. آیا می توانید هزینه را قسطی کنید؟
24. آیا می توانید یک جایزه رایگان اشتها آور ارائه دهید، جایزه ای که بتواند مشتری را ترغیب به خرید محصول اصلی کند؟
25. آیا عنوان شما به مشتری مزیت یا مزایایی را ارائه می دهد؟
26. چگونه می توانید تبلیغات خود را آنقدر ارزشمند کنید که دور ریخته نشود؟ چگونه می توانید زندگی خواننده را فقط با خواندن
عنوان فروش خود بهتر کنید؟
27. آیا پیام شما گیج کننده است؟ یک بچه نه ساله باهوش باید بتواند نسخه فروش شما را بخواند و بفهمد چرا باید محصول شما
را بخرد.
28. به طور مشابه، آیا می توانید نسخه خود را به چیزی که بسیاری از مردم واقعاً نگران آن هستند گره بزنید؟ این می تواند چیزی
در اخبار (تغییرات آب و هوایی، آشفتگی اقتصادی) یا چیزی مربوط به زمان خاصی در زندگی مشتری احتمالی شما باشد (بحران
میانسالی، نگرانی در مورد بچه های جوان، نگرانی های بازنشستگی).
29. آیا دلیل قانع کننده و فوری برای اقدام امروز وجود دارد؟ اگر مشتریان بالقوه دلیلی برای اقدام فوری نداشته باشند، قطعا آن را
به تعویق می اندازند.
30. آیا هنگام نوشتن، یک خواننده را تجسم می کنید؟ برای همه ادمها ننویسید – برای یک مشتری عالی که می خواهید متقاعد
شود بنویسید. لحن و صدای شما به طور خودکار قابل اعتماد تر می شود و پیدا کردن جزئیات مناسب برای بیان نظرتان آسان تر
می شود.
31. به خواننده بگویید چرا این پیشنهاد را ارائه می کنید. دلیل را ارائه دهید.
32. آیا خود را در بازار خود پیشرو ساخته اید؟
33 .آیا تیتر شما خواننده را وادار می کند که خط اول صفحه فروش شما را بخواند؟
34 . آیا می توانید از شخصی که مشتریانتان به او احترام می گذارند، تأییدیه بگیرید؟ تایید افراد مشهور همیشه ارزشمند است، اما
شما همچنین می توانید “شبه افراد مشهور” را در جایگاه خود بیابید که به اندازه یک شخصیت ملی تأثیر دارند.
35. آیا خط اول، خواننده را وادار به خواندن خط دوم می کند؟
36. آیا خط دوم خواننده را وادار به خواندن خط سوم می کند؟
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 12 روش برای افزایش فروش آیا فرصت های افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر را...
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- 5 کلمه متقاعد کننده برای افزایش فروش افزایش فروش وقتی نوبت به جمع آوری کلمات متقاعدکننده برای...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.