3 ترفند روانشناختی برای هتل ها
ترفند روانشناختی برای هتل ها
از زمانی که در سال 2019 کرونا شروع شد اولین صنعتی که بشدت مورد صدمه قرار گرفت صنعت گردشگری
بود.
خوب تقریبا همه سفرها به همه جای دنیا به دلیل قرنطینه متوقف شد و مردم عملا خونه نشین شدن.
اما خوب خدارو شکر امروز با وجود واکسن های کرونا اوضاع به روال تقریبا عادی خودش برگشته و هتل ها
باید ضررهایی که اون زمان بهش وارد شد رو جبران کنن. به همین دلیل امروز اومدم چند تا ترفند رواشناسی
رو که میتونه تجربه خوبی رو برای مشتری به همراه داشته باشه و این تجربه خوب عملا سود شما رو بیشتر
میکنه چرا که قطعا در آینده اگر فرد بخواد دوباره سفر کنه یا کسی از اطرافیانش بخوان سفر کنن قطعا هتل
شما رو بهش معرفی میکنه. حالا بریم در مورد این ترفندها صحبت کنیم و ببینیم چطور میتونن به شما کمک کنن
که فروش تون رو بیشتر کنین.
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان : 13 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 4 ترفند بازاریابی آنلاین بازاریابی آنلاین یکی از کلیدهای بازاریابی خوب ، درک روانشناسی...
- ترفند های جذب و حفظ مشتری( مرجع کامل) جذب و حفظ مشتری اگر اینترنت را دریایی از...
- تکنیک کمیابی بد در هتل ها این عکس رو ببینید. این عکس داره یکسری مطالب رو...
- ترفند بهبود تجربه مشتری در رستوران ( مرجع کامل) اگر صاحب یا مدیریت یک رستوران هستید، درست مانند هر...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.