20 آمار خریدآنلاین خرده فروشان سال 2022
آمار خریدآنلاین نشان می دهد که در حالی که خریدهای فیزیکی هنوز هم اکثریت هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهند، خریدآنلاین به طور پیوسته در حال افزایش است. و با افزایش فشار ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 در خرید در فروشگاه، بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها با مشکل مواجه هستند. در همین حال، مجموعهای از کسبوکارهای کوچک جدید، خردهفروشان مستقیم به مصرفکننده و استارتآپهای تجارت الکترونیک در بین خریداران محبوبیت پیدا میکنند.اما خریدآنلاین چه مزایای به دنبال دارد؟
مزایای خرید آنلاین
آمار خرید آنلاین
1. بیش از 263 میلیون مصرف کننده آمریکایی به صورت آنلاین
خرید می کنند
بیش از 263 میلیون مصرف کننده آمریکایی – حدود 80٪ از جمعیت – به صورت آنلاین خرید می کنند و پیش بینی می شود که این تعداد تا سال 2025 به 291.2 میلیون افزایش یابد. محبوب ترین دسته های خرید آنلاین در ایالات متحده مد، مدیا و لوازم الکترونیکی هستند.
2.نزدیک به 80 درصد از خریداران آنلاین حداقل یک بار در ماه خرید
می کنند
یک نظرسنجی نشان میدهد که خرید آنلاین اغلب برای مصرفکنندگان جهانی اتفاق میافتد، با ۲۲ درصد خرید آنلاین یکبار در هفته، ۲۷ درصد خرید آنلاین هر دو هفته یکبار و ۲۹ درصد خرید آنلاین یکبار در ماه.
3. تحویل درب منزل دلیل اصلی خریدآنلاین مصرف کنندگان است
تجربه خرید بدون دردسر دلیل اصلی خریدآنلاین مصرف کنندگان است، به طوری که 54٪ تحویل درب منزل را دلیل خوبی برای خرید آنلاین کالا می دانند. قیمتهای ارزانتر، در دسترس بودن شبانهروز، و طیف وسیعتر محصولات نیز در این فهرست قرار دارند.
4.ارسال رایگان انگیزه اصلی برای خریدآنلاین است
در سال 2020، 53 درصد از مصرف کنندگان گفتند که ارسال رایگان احتمال خریدآنلاین محصولات را افزایش می دهد. 35 درصد نیز به نظرات سایر مشتریان اشاره کردند و 33 درصد نیز به سیاست های بازگشت آسان اشاره کردند.
5.میانگین هزینه یک خریدار آنلاین در ایالات متحده 3.46 دلار در
هر بازدید است
در سه ماهه دوم سال 2021، خریداران آنلاین به طور متوسط 3.46 دلار برای هر بازدید در بخش های صنعت خرده فروشی مانند لوکس، پوشاک ، بهداشت و زیبایی، و خانه و لوازم خانگی خرج کردند.
6. تقریباً نیمی از مصرف کنندگان در مورد خریدهای عمده آنلاین
تحقیق می کنند
سفر خرید یک مصرفکننده به صورت آنلاین آغاز میشود و 59 درصد آنها هنگام برنامهریزی یک خرید عمده، در وب تحقیق انجام میدهند تا مطمئن شوند که بهترین انتخاب ممکن را انجام میدهند.
7. تقریباً سه چهارم خریداران قبل از مراجعه به فروشگاه ها به
جستجوی آنلاین می پردازند
خرید در فروشگاه همچنان مهم است. حدود 70 درصد از خریداران در هنگام خرید در دسترس بودن فروشگاه های فیزیکی نقش دارند. در واقع، 74 درصد از خریداران در فروشگاه گفتند که ابتدا بهصورت آنلاین به دنبال چیزی مرتبط با فروشگاه هستند – مانند نزدیکترین فروشگاه در نزدیکی آنها، مکانها، موجودی در نزدیکی آنها، ساعتها، مسیرها، زمان انتظار و اطلاعات تماس. با 46% تایید موجودی آنلاین قبل از رفتن به فروشگاه.
8.تقریبا 50 درصد از خریداران ویژگی های جستجو و ناوبری خوب را
در اولویت قرار می دهند
چهل و پنج درصد از خریداران ایالات متحده از یافتن آسان محصولات به عنوان یک عامل مهم در تجربه خرید آنلاین یاد می کنند. یک نوار جستجوی برجسته در هر صفحه از وب سایت خود داشته باشید (ترجیحاً با ویژگی تکمیل خودکار) و ناوبری را تنظیم کنید که شامل دسته ها و زیرمجموعه ها باشد. همچنین در نظر داشته باشید که محصولات در کنار محصولات مرتبط ظاهر شوند.
توضیحات و تصاویر واضح محصول در اولویت دوم قرار گرفتند (39%) که نیاز به نوشتن توضیحات محصول آموزنده و با کیفیت بالا و گرفتن عکس های عالی از محصول را تقویت می کند.
9. مصرف کنندگان آنلاین قبل از تصمیم گیری برای خرید، بیش از
نیمی از بررسی های محصول را مطالعه می کنند
برای خریداران آنلاین اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است که بررسی های محصول را بررسی کنند و قبل از خرج کردن یک کسب و کار یا خدمات را مطالعه کنند. در سال 2021، بیش از 70 درصد از خریداران آنلاین معمولاً قبل از تصمیم گیری برای خرید، یک تا 10 نظر مشتری را مطالعه می کنند. کمتر از 10٪ عادت به خواندن نظرات مشتریان قبل از خرید نداشتند.
10. 75 درصد از خریداران جوان تر گزینه های پرداخت اقساطی برای
خریدآنلاین را می خواهند
راهحلهایی که به مشتریان امکان میدهد اکنون خرید کنند و بعداً پرداخت کنند (BNPL) و طرحهای اقساط ماهانه ارائه میدهند، به افزایش فروش خریدآنلاین کمک میکنند. هفتاد و پنج درصد از مصرف کنندگان (نسل Z) به برنامه های پرداخت ماهانه علاقه مند هستند.
11. 70٪ از مصرف کنندگان از وب سایت های مشاغل کوچک خرید
می کنند
تحقیقی 1500مصرف کننده را مورد بررسی قرار داد و دریافت که 70 درصد از آنها فقط با خریدآنلاین یا ترکیبی از آنلاین و فروشگاهی از مشاغل محلی حمایت می کنند. بسیاری از خریداران (57٪) برای حفظ پول در جوامع محلی خود، محلی خرید می کنند.خدمات بهتر به مشتریان نیز دلیلی برای خرید های محلی است که توسط بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان ذکر شده است.همچنین ارزان تر بودن حمل و نقل و دسترسی سریع به محصول مورد نظر.
12.انتظار می رود که تجارت موبایلی تا سال 2025 تقریباً 45 درصد از
فروش تجارت الکترونیک خرده فروشی ایالات متحده را به خود
اختصاص دهد.
درآمد تجارت سیار (تجارت الکترونیک) در سال 2021 به 359.32 میلیارد دلار رسید که افزایش 15.2 درصدی نسبت به سال 2020 را نشان می دهد. پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2025، فروش تجارت الکترونیک باید بیش از دو برابر شود و به 728.28 میلیارد دلار برسد. و 44.2 درصد از فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک در ایالات متحده را به خود اختصاص خواهد داد.
13.میانگین ارزش سفارش روی کامپیوتر و لپ تاپ در مقابل موبایل
30 درصد بیشتر است
در حالی که بسیاری از خریداران به خرید از طریق تلفن همراه روی میآورند، اما همچنان هنگام خرید از دستگاههای سنتی مانند رایانههای رومیزی، سفارشهای بزرگتری را ثبت میکنند. در واقع، در سه ماهه سوم سال 2021، میانگین ارزش سفارشی که روی دسکتاپ قرار داده شده است 30 درصد بیشتر از میانگین سفارش تلفن همراه بوده است.
14.از هر 10 خریدار 9 نفر معتقدند که تجربه خرید از طریق تلفن
همراه قابل بهبود است
دیگر کافی نیست که وبسایتها از طریق دستگاههای تلفن همراه قابل دسترسی باشند. حدود 90 درصد از مصرفکنندگان معتقدند خرید از طریق تلفن همراه را میتوان بهبود بخشید.برخی از موانع خرید از طریق موبایل عبارتند از: نگرانیهای امنیتی (42%)، صفحات و لینکها بسیار کوچک برای کلیک کردن بر روی آنها (67%)، وقفههای پیامها، برنامهها و سایر برنامهها (36%)، و مشکل در یافتن آنچه که خریداران به دنبال آن هستند. برای (36%).
15. پرداخت های کیف پول دیجیتال در حال حاضر به اندازه پرداخت
با کارت اعتباری محبوب هستند
30 درصد از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی اظهار داشتند که مایلند همیشه با استفاده از تلفن های هوشمند خود پول پرداخت کنند. پرداخت های دیجیتال در حال حاضر با کارت های اعتباری بیشترین ترجیح را بین کاربران دارد.
16. دو سوم مصرف کنندگان اگر از برنامه های واقعیت افزوده
استفاده کنند، خرید بیشتری می کنند
واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی این پتانسیل را دارند که با آسانتر کردن تصور جزئیات محصول، اعتماد خریدار را افزایش دهند. این در نهایت می تواند منجر به افزایش وفاداری به برند و فروش با ارزش بالاتر شود. در واقع، طبق یک مطالعه تجربه بازاریابی مصرفکننده، 71 درصد گفتند که اگر از برنامههای AR استفاده کنند، خرید بیشتری میکنند و 61 درصد احتمالاً فروشگاهی را انتخاب میکنند که AR ارائه میدهد.
17.بازیسازی» تعامل را افزایش میدهد و خرج کردن را تشویق
میکند
صنعت خردهفروشی اولین راهحلهای «بازی سازی شده» است که ۲۸.۶ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و انتظار میرود بین سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵، ۲۵ درصد رشد بیشتری داشته باشد. از آنجایی که خریدآنلاین میتواند تجربه تعاملی خرید در فروشگاه را نداشته باشد روش های گیمیفیکشن واقعا می تواند تاثیرگذار باشد.
برای مثال، طبق دادههای گزارش اخیر بازار «گیمیفیکیشن»، جذب مشتری با «گیمیفیکیشن» میتواند تا 700 درصد رشد کند.
18. پیش بینی می شود فروش تجارت اجتماعی ایالات متحده در
سال 2022 به 45.74 میلیارد دلار برسد.
در سال 2022، پیش بینی می شود که بیش از نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده از طریق رسانه های اجتماعی خرید کنند و فروش تجارت اجتماعی را به 45.74 میلیارد دلار برساند. در میان کسانی که خریدی انجام ندادهاند، 44 درصد ترجیح میدهند مستقیماً با یک خردهفروش معامله کنند و 43 درصد به پلتفرمهای اجتماعی درباره اطلاعات پرداخت خود اعتماد ندارند.
19.فیسبوک پیشروترین پلتفرم اجتماعی برای خریدآنلاین است
یک نظرسنجی در آوریل 2021 نشان داد که 51٪ از پاسخ دهندگان اغلب از فیس بوک خرید می کردند و بیش از 47٪ از کاربران رسانه های اجتماعی 16 تا 34 ساله گفتند که محصولات یا خدماتی را در اینستاگرام خریداری کرده اند.
20.بیش از نیمی از کاربران اینترنت 18 تا 34 ساله از طریق شبکه
های اجتماعی خرید کرده اند
تا اواخر سال 2020، 39 درصد از افراد 18 تا 34 ساله از طریق رسانه های اجتماعی خرید کرده اند و 15 درصد بیشتر به طور مرتب این کار را انجام می دهند. در مجموع، 35٪ از کل بزرگسالان ایالات متحده گزارش می دهند که از طریق رسانه های اجتماعی خرید کرده اند (8٪ افزایش نسبت به آوریل 2020). پیش بینی می شود که تجارت در شبکه های اجتماعی در سال 2022 24.9 درصد افزایش یابد.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 25 نکته در مورد فروش چند کانالی فروش چند کانالی مهمتر از همیشه این است که...
- 20 آمار فروش موبایلی در سال 2022 فروش موبایلی 1. بیش از 6 میلیارد اشتراک تلفن...
- 8 آمار مهم برای خرید آنلاین خرید آنلاین 1. فیسبوک پیشروترین پلتفرم اجتماعی برای خرید...
- ترفند بهبود تجربه مشتری در رستوران ( مرجع کامل) اگر صاحب یا مدیریت یک رستوران هستید، درست مانند هر...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.