2 دلیل برای نخریدن مشتری
نخریدن مشتری
تو ویدئو قبلی در مورد این صحبت کردم که یکی از مشکلات متقاعد سازی اینه که مردم می ترسن و تا این ترس برطرف نشه مردم از شما نمیخرن. اما ترس از چی؟ چند تا ترس؟
به طور کلی دو نوع ترس رو افراد میتونن داشته باشن.
1.یکی از دلایل نخریدن مشتری ترس مخاطب
به خاطر اینکه خودش نتونه از محصول استفاده کنه. یکی اینه محصول شما نتونه مشکلشو برطرف کنه.خریدار میخواد محصولات آرایشی بخره. همش ازین میترسه که اگه با پوستش سازگار نبود چی؟
اگه از اون لوازم آرایش استفاده کرد و صورتش لک دار شد چی؟ لوازم آرایش تو بهترین لوازم آرایشی هست. ولی مشتری میترسه که نتونه از محصول تو استفاده کنه.
2. مورد بعدی نخریدن مشتری ترس در مورد پیشنهاد تو هستش .
اگر محصول تو رو خرید و به دردش نخورد چی؟ اگه تو نتونستی نیاز اونو برطرف کنی چی؟
خوب قطعا این دو موضوع چون متفاوت از هم هستن راهکارها هم کاملا متفاوته.تا اینجا هر چیزی که بهت گفتم هنوز الفبای متقاعد سازی بود و همه این مواردی که بهت گفتم راهکار داره.
طوری که انقدر خوب بتونی مشتری رو بشناسی که بتونی متقاعدش کنی که محصولت رو ازت بخره.اما من چطوری میتونم بفهمم که کجا باید چه راهکاری استفاده کنم؟
حتما ببینید.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- اصل زیان گریزی در فروش اصل زیان گریزی تصور کنید شما یک زندگی معمولی با...
- استراتژی جذب مشتری 3 مرحله جهت متناسب کردن پیام بازاریابی برای مشتریان ...
- نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها 7 نکته اساسی برای فروش آنلاین بیشتر نکات طلایی برای...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.