10 فرمول عالی برای نوشتن عناوین جذاب (بخش دوم)
عناوین جذاب
1. استفاده از عناوین تنبل برای انجام یک کار
این تیتر همیشه با افرادی که تحت فشار زمان هستند به خوبی جواب داده است، و مطمئناً برای اکثر مردم امروز صادق است. هیچ
کس دوست ندارد خود را تنبل تصور کند، اما همه دوست دارند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند.
مثال ها
مرد تنبلی که ثروتمند شد
روش پدر تنبل برای خوردن سریع شام
روش وبلاگ نویس تنبل برای نوشتن بهترین عناوین پست ها
2. آیا [عدد] علائم هشدار دهنده اولیه [جای خالی] را می شناسید؟
مردم میخواهند از مشکلات اجتناب کنند، و این تیتر قبل از اینکه خیلی دیر شود، نکات مهم را به افراد گوشزد می کند.
مثال ها
آیا 7 علامت هشدار دهنده اولیه فشار خون بالا را می شناسید؟
آیا 7 علامت هشدار دهنده اولیه سقوط کارمندان را می شناسید؟
آیا 7 علامت هشدار دهنده اولیه اعتیاد به رسانه های اجتماعی را می شناسید؟
3. ببینید چقدر راحت می توانید [نتیجه مطلوب]
این نمونههای عناوین جذاب در مورد یادگیری چیزی جدید یا کسب مزیت هستند.
مثال ها
ببینید چگونه به راحتی می توانید رقصیدن به این روش جدید را یاد بگیرید
ببینید چگونه می توانید به راحتی صاحب لامبورگینی میورا شوید
ببینید چگونه به راحتی می توانید ترافیک را با رسانه های اجتماعی افزایش دهید
4.لازم نیست [چیزی چالش برانگیز] باشید تا [نتیجه مطلوب]
مردم تقریباً همیشه در مورد چیزها تصورات قبلی دارند و این می تواند مانعی برای اقدام باشد.مانعی که بین آنها و نتیجه دلخواه
وجود دارد را با تیتر خود بردارید و مردم برای خواندن آنچه شما برای گفتن دارید جمع می شوند.
مثال ها
برای بازنشستگی با درآمد تضمینی مادام العمر، لازم نیست ثروتمند باشید
برای کسب درآمد از اینترنت نیازی نیست که یک حرفه ای باشید
5. آیا این اشتباهات را مرتکب می شوید؟
بهترین فرمول های تیتر، جلب توجه افراد برای اشتباهات است، زیرا هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند.
اگر محتوای خود را به خوبی برای مخاطبان مورد نظر خود هدف قرار داده اید، یکی از بهترین عنوان هایی که می توانید بنویسید به
افراد کمک می کند از اشتباهات رایج اجتناب کنند.
مثال ها
آیا این اشتباهات را در زبان انگلیسی انجام می دهید؟
آیا این اشتباهات وردپرس را مرتکب می شوید؟
آیا در وبلاگ خود این اشتباهات را مرتکب می شوید؟
6. هشدار: [ادامه ماجرا]
شروع یک عنوان با کلمه هشدار تقریباً همیشه توجه را به خود جلب می کند، اما این چیزی است که در ادامه می گویید که تعیین
می کند چقدر محتوای شما خاص است.
مثال ها
اخطار: اگر هم برای ترافیک و هم برای تبلیغات به Google وابسته هستید، برای Google کار می کنید
هشدار: از هر 3 نفر در صنعت شما 2 نفر در 5 سال دیگر بیکار می شوند – آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟
هشدار: آیا این 7 علامت هشدار دهنده اولیه فرسودگی محتوا را می شناسید؟
7. چگونه [جای خالی] مرا [جای خالی] کرد.
از این ساختار نوشتن عناوین جذاب هنگام بیان یک داستان شخصی استفاده کنید. کلید موثرترین استفاده از این فرمول عنوان این است که دو جای
خالی به طور چشمگیری در تضاد باشند، به طوری که فاکتور کنجکاوی بسیار بالا رفته و افراد مجبور به خواندن بیشتر شوند.
مثال ها
چگونه یک «درخواست احمقانه» از من یک فروشنده سوپراستار ساخت
چگونه یک ایده معمولی ، مرا به 3.5 میلیون دلار رساند
چگونه مهاجرت به ترکیه زندگی شخصی مرا بهبود بخشید
8. آیا شما [جای خالی] ؟
استفاده خوب از عنوان سوال، طراحی شده برای جلب توجه با کنجکاوی یا چالشی برای خواننده.
مثال ها
آیا از بوهای خانه خجالت می کشی؟
آیا آماده یادگیری بازاریابی برای شغل بعدی خود هستید؟
آیا شما یک وبلاگ نویس شجاع هستید؟
9. [جای خالی] راه های [جای خالی].
یکی از بهترین فرمولهای عنوان نویسی است، زیرا خواننده احتمالی را با تعداد نکاتی که دریافت کردهاید تحت تأثیر قرار میدهد،
یا حداقل به او اجازه می دهد دقیقاً بداند چه چیزی باید انتظار داشته باشد.
مثال ها
101 راه برای مقابله با استرس
21 راه برای داشتن زندگی بهتر با خرج کمتر
5 روش برای نوشتن عنوان های قاتل!
10.اگر [جای خالی] هستید، می توانید [جای خالی].
یکی دیگر از کاربردهای فوقالعاده ویژگی عناوین جذاب این است که این تیتر به نوع خاصی از شخص میپردازد که جای خالی اول دارد و وعده
سودمند به آن شخص در محتوا یا نسخه متنی با جای دومی است.
مثال ها
اگر غیرسیگاری هستید، می توانید 33٪ در بیمه عمر صرفه جویی کنید
اگر حسابدار هستید، می توانید از آموزش های ما استفاده کنید
اگر عاشق غواصی هستید، می توانید این هفته از تخفیف ویژه ما استفاده کنید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 فرمول عالی برای نوشتن عناوین جذاب( بخش اول ) نوشتن عناوین جذاب به دنبال بهترین فرمول های عنوان برای...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
- 5 گام برای غلبه بر ترسهای تولید لید در فروش این بحرانی ترین مرحله از کل فرآیند فروش است و...
- 6 مثال برای افزایش اعتبار کسب و کار شما(بخش دوم) افزایش اعتبار کسب و کار در ویدئو قبلی به...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.