10 دلیل خرید نکردن مشتری
دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل مشتری از شما نمی خرد.
اگر زمان زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود می کنید و هنوز مقدار مورد نظر خود را نمی فروشید ، علت می تواند طیف وسیعی از مشکلات احتمالی باشد. با این حال ، آنها ممکن است مانند یک فیل در اتاق ، مانند محصولات بد ، واضح نباشند.به همین دلیل است که شما می توانید از دلایل متداول زیر برای عدم خرید مصرف کنندگان و ارزیابی کارهایی که می توانید انجام دهید یا تغییر دهید تا به موفقیت بیشتر آنها کمک کند ، استفاده کنید.
نگاهی به 10مشکل اصلی خریداران و دلایل عدم خرید آنها از شما
1. آنها در جاهای دیگر قیمت بهتری پیدا کردند
این غیر معمول نیست که مشتریان تصمیم بگیرند چیزی را از شما خریداری نکنند فقط به این دلیل که قیمت بهتری را در جاهای دیگر پیدا کرده اند. اگر سایت آمازون یا خرده فروش مشابه نیستید ، کاهش قیمت ها و مبارزه با تخفیف های رقبا یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.
در عوض ، توجه خود را به مزایای محصولات یا خدمات خود نسبت به رقبا جلب کنید – پیشنهاد خدمات مشتری شما متمایز کننده اصلی شما است که نمی توان به راحتی کپی کرد. این به شما این امکان را می دهد که خریداران کمتر حساس به قیمت را متقاعد کنید که قیمت و راحتی بیشتری را نسبت به قیمت پایین و یک تجربه وحشتناک انتخاب میکنند .
2. آنها ارزش محصول شما را درک نمی کنند
وقتی به دنبال دلیلی برای خرید یک سرویس یا محصول خاص می گردید ، اکثر مشتریان به دنبال “مزایا” هستند نه ویژگی ها. به عبارت دیگر ، آنها به دنبال راه حلی برای مشکل موجود خود یا چیزی هستند که بتواند زندگی آنها را به نحوی بهتر کند.
ارزش محصول شما به تعداد ویژگی های آن وابسته نیست ، بلکه این است که چه چیزی می تواند به مشتریان کمک کند یا چه چیزی ممکن است به آنها اجازه دهد بهتر انجام دهند.
اگر نگران هستید که مشتریان شما ارزش محصولات شما را درک نمی کنند ، ممکن است لازم باشد پیام های بازاریابی خود را با دقت بیشتری بررسی کنید. به عنوان مشاغل یا تولیدکننده ای که کالا یا خدمات خاصی را می فروشند ، این به شما بستگی دارد که به مردم نشان دهید که اقلام شما واقعاً چقدر مفید هستند.
به عنوان مثال ، آیا آنها یک مشکل را حل می کنند که یک مشکل شناخته شده برای بازار هدف شما است؟ آیا آنها می توانند عملکرد یک محصول یا خدمات موجود را بهبود بخشند؟مورد خود را بازبینی کرده و محصولات خود را از نظر مشتری ، با در نظر گرفتن نیازهای وی ، توصیف کنید. سعی کنید به محصول خود از دیدگاه خریدار اول نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا مزایای آنچه ارائه می دهید واضح است؟ حتی کوچکترین ترفندها می توانند بیشترین تأثیر را در انتقال ارزش شما به مشتری داشته باشند.
3. حواسشان پرت شد
حواس مصرف کنندگان به راحتی پرت می شود. اگرچه آنها واقعاً به محصولی علاقه مند هستند که به صورت آنلاین در حال مشاهده آن هستند ، اما این بدان معنا نیست که عوامل بی شمار دیگر آنها را از بین نخواهد برد.
ماهیت اجتماعی و سرگرمی اینترنت به این معناست که همیشه چیزی برای جلب توجه مشتری شما وجود دارد ، خواه ویدیوهای یوتیوب ، رسانه های اجتماعی و یا پیوندهای موجود باشد.
توجه مصرف کننده معمولی کوتاهتر از ماهی قرمز است. این بدان معناست که شما کمتر از هشت ثانیه فرصت دارید تا مخاطبین خود را جذب کرده و آنها را به وب سایت خود علاقه مند کنید. در بالای قیف فروش ، باید راههای منحصر به فردی برای جذب مخاطب پیدا کنید-شاید معاملات ، تصاویر با کیفیت بالا و محتوای سرگرم کننده.
پس از جلب توجه آنها ، باید خرید را تا حد ممکن آسان کنید – مخصوصاً برای خریداران تلفن همراه. مصرف کنندگان باید احساس کنند که تجربه خرید آنها با نیازهای خاص آنها مطابقت دارد.
همچنین راه هایی وجود دارد که می توانید پس از حواس پرتی مجدد ، برای مخاطبین تجدید نظر کنید. به عنوان مثال ، کمپین های هدف گیری مجدد یا بازاریابی مجدد می تواند به شما این امکان را بدهد که مشتریانی را که قبلاً با نام تجاری شما در ارتباط بوده اند مشخص کرده و محصول خود را دوباره در مسیر خود قرار دهید.
برخی از انواع هدف گیری مجدد بر استفاده از تبلیغات بنری که در یک خبر خبری در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود ، متمرکز می شوند ، در حالی که برخی دیگر از ایمیل هایی استفاده می کنند که در صندوق ورودی مشتریان ظاهر می شوند و دارای تخفیفی حساس به زمان هستند که آنها را به وب سایت شما وسوسه می کند.
4- آنها نمی دانند چه چیزی بخرند
در محیط غنی دیجیتالی امروز ، اضافه بار انتخابی یک مشکل جدی برای مصرف کنندگان و بازاریابان است. ممکن است فکر کنید که دادن تعداد زیادی از محصولات مختلف به مشتریان برای انتخاب بهترین راه برای فروش است ، اما حقیقت این است که انتخاب بیش از حد می تواند منجر به “خستگی تصمیم” شود ، که باعث می شود مصرف کنندگان به طور کامل از برخی خریدها منصرف شوند.
مشاوره دیجیتال و راه حل های فروش هدایت شده در این موارد به عنوان یک راه حل عمل می کند. آنها با استفاده از درک عمیق نیازهای مصرف کننده به خریداران در مورد مناسب ترین محصولات مشاوره می دهند. این راه حل ها خرید را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند و حمایتی را که 83 درصد از مشتریان برای خرید نیاز دارند ، ارائه می دهد.
5. آنها نمی توانند وب سایت شما را تشخیص دهند
وقتی صحبت از طراحی وب سایت “کامل” می شود ، به راحتی می توان از آن غافل شد. با آشکار شدن سبک ها و تکنیک های جدید ، ما خود را با استراتژی های مختلفی که برای افزایش توجه و تعامل طراحی شده اند ، بازی می کنیم.
با این حال ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای جلب خرید مردم از شما انجام دهید این است که این روند را تا حد ممکن ساده کنید. نکته اصلی این است که به آنچه مردم انتظار دارند پایبند باشیم.
6. آنها زمان کافی ندارند
اگر وب سایت شما کند است ، پس این خود یک مشکل جدی است. با این حال ، بزرگترین دلیلی که باعث می شود مردم از خرید از برخی وب سایت ها خودداری کنند ، مربوط به سرعت این است که حرکت در زمان پرداخت بسیار طولانی است. اگر از مشتری خود بخواهید فیلدهای فرم زیادی را پر کند و مراحل بیشماری را برای خرید طی کند ، به احتمال زیاد آنها تسلیم می شوند و به مکان دیگری می روند.
راه حل؟ ساده تر کنید:به مشتریان اجازه دهید تا بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری یا ورود به سیستم ، از مهمان خارج شوند. شما همیشه می توانید به آنها این اختیار را بدهید که در پایان مراحل خرید یک حساب کاربری ایجاد کنند
در چرخه خروج ، فیلدها را به حداقل برسانید. آخرین چیزی که می خواهید این است که وقتی مصرف کنندگان شما آماده خرید هستند باعث ایجاد اصطکاک شود!
پرداخت باید شامل چهار مرحله باشد – اگر واقعاً خوب هستید ، سه مرحله را انجام دهید. صفحات بیشتر از آن و احتمالاً تبدیلات شما دچار مشکل می شونداطمینان حاصل کنید که افراد در صورت نیاز می توانند دکمه “بازگشت” را فشار دهند.
برخی از تسویه حسابهای قدیمی با این فرایند مشکل دارند و مشتریانی که نیاز به عقب نشینی داشتند ممکن است از خرید منصرف شوند.
به یاد داشته باشید که همچنین می توانید با پرداخت چندین راه حل پرداخت به افراد ، فرایند پرداخت را بهبود ببخشید تا بتوانند به سرعت گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند.
7. آنها احساس امنیت نمی کنند
سرانجام ، برای هرکسی که بتواند آنلاین پول خرج کند ، باید احساس امنیت و محافظت کند. مردم جزئیات حساس خود را تحویل می دهند ، بنابراین شما باید تمام تلاش خود را برای کاهش اضطراب آنها انجام دهید.اطمینان حاصل کنید که گواهینامه های SSL و نمادهای ایمنی قابل مشاهده هستند.
لیستی از روش های مختلف پرداختی را که می پذیرید نشان دهید تا ظاهر پرداخت شما حرفه ای شود.توصیه ها و نظرات مشتریان را در سراسر وب سایت خود قرار دهید.به یاد داشته باشید ، هنگام دریافت اطلاعات حساس مانند جزئیات پرداخت ، پرداخت شما همیشه باید با HTTPS اجرا شود. اگر مردم آن قفل کوچک را نبینند ، احتمالاً یک مایل فرار می کنند.
8.ارائه خدمات ضعیف برای مشتریان
هیچ چیز ناامیدکننده تر از ساعت انتظار ، حتی روزها برای پاسخ به یک سوال ساده نیست. مصرف کنندگان دائماً در جستجوی راحتی هستند. آنها پاسخ می خواهند و سریع می خواهند. هنگامی که یک وب سایت فاقد ابزارهای کارآمد خدمات رسانی به مشتریان است ، خریداران به احتمال زیاد به جای منتظر ماندن پاسخ سوالات خود ، در جایی دیگر خرید انجام می دهند.امروزه تقریبا یک ضرورت تجارت الکترونیکی است که راه حل های مکالمه را در وب سایت خود ادغام کنید.دلیل خرید نکردن مشتری می تواند این موضوع باشد.
راه حل هایی مانند چت بات های هوشمند و دستیاران دیجیتالی به شما کمک می کند تا به سوالات مشتریان قبل از خرید در زمان واقعی پاسخ دهید. با آن سطح اطمینان بیشتر ، مشتریان بیشتر از خرید خود راضی هستند ، بنابراین فروش را افزایش داده و نرخ بازگشت شما را کاهش می دهد.
9. عدم ارائه نظرات دیگر مشتریان
مصرف کننده قبل از خرید آنلاین ، نظرات را می خوانند. نظرات مشتریان یکی از معتبرترین انواع تبلیغات است ، زیرا مردم معمولاً عاشق شنیدن نظرات دیگران هستند.نظرات نه تنها به خریداران در تصمیم گیری در خرید کمک می کند ، بلکه راهی عالی برای افزایش ترافیک و افزایش تبدیل نیز می باشد.
هر بازبینی الگوریتم گوگل را تغذیه می کند ، بنابراین کسب و کار شما در رتبه بندی صعود می کند.وب سایت لباس معروف Lulu ، زمینه را برای بررسی مشتریان فراهم کرده است. با هر بررسی ، خریداران مشخصات قد و وزن خود را به همراه تصویری از آنها که محصول را پوشیده اند ارائه می دهند. این به خریداران اجازه می دهد قبل از خرید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشند.
10. محتوای شما می تواند از یک تغییر قبل استفاده کند
وقتی اجزای وب سایت مانند رنگ ، طرح ، تصاویر و محتوا کم رنگ باشد ، می تواند به طور بالقوه یک نام تجاری را از بین ببرد. رنگهای نام تجاری باید به وضوح تعریف شده و در سراسر وب سایت و کانالهای اجتماعی شما نمایش داده شوند ، کپی وب سایت باید با صدا و لحن مخاطبان شما هماهنگ باشد و سعی کنید از استفاده از تصاویر سهام خودداری کنید.
وقتی مارک ها محتوای خود را دارند ، نشان داده می شود و مردم را به خود جذب می کند.به مشتریان کمک کنید از شما خرید کنند
اینها تنها برخی از دلایلی است که باعث می شود مشتریان شما از شما خرید نکنند.
در دنیایی که با رقابت آنلاین و آفلاین همراه است ، برای موفقیت هر خرده فروش ، تعیین نقاطی که در فروش شما ممکن است باعث ایجاد اصطکاک با خریداران شما شود ، بسیار مهم است.
فرآیند کشف محصول تا خرید را تا حد امکان ساده کنید و اطمینان حاصل کنید که تجربه شما با انتظارات مشتریان شما مطابقت دارد. به این ترتیب ، شما شانس بسیار بیشتری برای متقاعد کردن مشتریان خود برای تبدیل خواهید داشت!
این ویدئو رو ببینید: 👇🏼
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 7 نکته روانشناسی که فروش شما را سرسام آور افزایش می دهد مقدمه دوست خوبم سلام. من بهزاد دربهشتی هستم.کارشناس ارشد مهندسی...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
- پروفایل روان سنجی برای بازاریابی چیست؟ پروفایل روان سنجی برای بازاریابی در اینجا یک سوال...
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.