چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟
چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟
می خواهم با شما در مورد سه مرحله ضروری برای راه اندازی کسب و کار آنلاین صحبت کنم.
مخاطبتان را بشناسید ، محتوای رایگان را به اشتراک بگذارید و یک لیست ایمیل بسازید.
اول بیایید درکسب وکار آنلاین در مورد یافتن مخاطبان خود صحبت کنیم
تعیین اینکه مخاطب شما چه کسی است (و چه کسی نیست) می تواند اولین قدم چالش برانگیز باشد. بسیاری از کارآفرینان دیجیتالی که برای اولین بار حضور دارند، برای محدود شدن به یک گروه خاص مشکل دارند.
آنها فکر می کنند، “مخاطبان من می تواند هر کسی باشد.” و به نظر می رسد که منطقی است ، توری پهن تر بیندازید، ماهی های بیشتری جمع کنید، درست است؟
اما اگر مشخص نکنید که میخواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید، مخاطبان شما در اعتماد به این موضوع که محتوا، محصولات یا پلتفرم شما برای آنها مناسب است مشکل خواهند داشت. هرچه دقیق تر باشید، افراد مناسب راحت تر شما را پیدا می کنند.
اکنون که متوجه شدیم مشخص شدن چیز خوبی است، بیایید به سؤالات زیر پاسخ دهیم تا به ما کمک کند تا مشخص کنیم به چه کسی می خواهیم برسیم.
در کسب وکار آنلاین به چه چیزی علاقه دارید؟
این یک مکان عالی برای شروع است، زیرا وقتی صحبت از به اشتراک گذاری محتوا یا ساخت محصولات می شود، چیزهایی که بیشتر به آن علاقه دارید، چیزهایی هستند که مردم بیشتر با آنها برخورد خواهند کرد. اگر به چیزی علاقه دارید، مخاطبی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید نیز به آن علاقه مند می شود.
چه مهارتی دارید؟
چیزی که در آن برای کسب وکار آنلاین مهارت دارید چیست؟ لازم نیست شما بهترین در جهان باشید، فقط بهتر یا با تجربه تر از افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. در جایی که اشتیاق شما با مهارت های شما تطابق پیدا می کند، افرادی را خواهید یافت که مشتاق یادگیری آنچه شما می دانید هستند.
سطح تخصص شما در حال حاضر چقدر است؟
بسیاری از مردم فکر می کنند که در کسب و کار آنلاین برای آموزش چیزی باید یک متخصص سطح 10 باشید، اما یک متخصص سطح 10 در ارتباط با مبارزات یک مبتدی نسبت به فردی که سطح 3 یا 4 است دشوارتر خواهد بود.
دانستن سطح شما. تخصص می تواند به شما در تعیین سطحی که مخاطبان شما باید داشته باشند تا از آنچه می دانید بیشترین بهره را ببرند کمک کند.
دوم، محتوای رایگان را به اشتراک بگذارید
اکنون که میدانید میخواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید، وقت آن است که با اشتراکگذاری محتوای رایگان ارزشمند یا بازاریابی محتوا، آن افراد را جذب کنید، که میتواند حتی قبل از اینکه محصولی برای فروش داشته باشید، شروع شود.
در واقع، این می تواند یکی از راه های کلیدی برای کشف نوع محصولی باشد که مخاطبان شما مایل به خرید هستند.
راه های مختلفی برای به اشتراک گذاشتن محتوا با مخاطبان شما وجود دارد – مقالات وبلاگ، پادکست ها، ویدئوها، پست های رسانه های اجتماعی – و این احتمال وجود دارد که هر یک از این روش ها به بخشی از مخاطبان شما برسد. اما اگر تازه شروع کرده اید، بهتر است با یک رسانه شروع کنید.
بعد از پرسیدن این سه سوال، یکی را که فکر می کنید مناسب تر است را انتخاب کنید:
من از قبل می دانم که چگونه از کدام رسانه استفاده کنم؟
از کدام رسانه بیشتر لذت می برم؟
مخاطب من کدام رسانه را ترجیح می دهد؟
زمانی که مشخص گردید کجا و چگونه میخواهید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید، میتوانید روند رشد مخاطبان خود را آغاز کنید. لیست ایمیل هنوز هم یکی از بهترین راهها برای انجام این کار است، بنابراین در مرحله آخر، ما در مورد رشد لیست ایمیل صحبت خواهیم کرد.
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 7 نکته روانشناسی که فروش شما را سرسام آور افزایش می دهد مقدمه دوست خوبم سلام. من بهزاد دربهشتی هستم.کارشناس ارشد مهندسی...
- پروفایل روان سنجی برای بازاریابی چیست؟ پروفایل روان سنجی برای بازاریابی در اینجا یک سوال...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
- 4 ترفند بازاریابی آنلاین بازاریابی آنلاین یکی از کلیدهای بازاریابی خوب ، درک روانشناسی...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.