چطور فروش محصول قدیمی تر را افزایش بدهیم؟
فروش محصول قدیمی
بیاین فرض کنیم که یک کارخونه ای هستین که دستگاه میفروشین. یک محصول رده بالا جدید که، حتی اگر فروش ضعیفی داشته باشد، می تواند فروش محصول بعدی را در خط تولید افزایش دهد. خرده فروش ویلیامز-سونوما در یک نقطه یک نان ساز 275 دلاری را پیشنهاد داد. بعداً آنها یک نسخه با ظرفیت بزرگ را با 50 درصد حق بیمه اضافه کردند. آنها بسیاری از مدلهای گرانتر را نفروختند، اما فروش مدل ارزانتر دو برابر شد.چی شد؟؟
(محتوا: ویدئو)
(مدت زمان : 5 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- چطور مزایای محصول را به مشتری نشان دهیم؟ مزایای محصول فرض کنیم می خواهیم جارو برقی بفروشیم.باید...
- وفاداری به برند چیست؟( مرجع کامل ) از بزرگترین موفقیتهای هر کسبوکاری، بازگشت دوباره ودوباره مشتری است....
- تو به درد نخور و قدیمی هستی تو به درد نخور و قدیمی هستی امروز میخوام یه...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.