چرخ دستی بزرگتر، فروش بیشتر
تقریبا همه ما میدونیم که اولین کاری که یک خریدار هنگام ورود به سوپرمارکت ، مرکز خرید یا هایپرمارکت
می کنه اینه که یک چرخ دستی ، گاری یا سبد رو بر میداره تا اقلامی که نیاز داره رو داخل اون قرار بده.اما
این چرخ دستی ، گاری یا سبد چه کمکی می تونه به ما بکنه که ما بتونیم بیشتر بفروشیم؟ من تو این ویدئو
کامل و دقیق در مورد روانشناسی چرخ دستی باهات صحبت کردم. پس وقت رو از دست نده که کلی نکته
مهم داخل این ویدئو قرار گرفته..
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان : 5 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- نحوه فروش بیشتر در صنایع دستی یکی از موضوعاتی که باعث میشه مردم از شما صنایع...
- 5 نکته روانشناسی سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها روانشناسی سوپر مارکت ها سلام دوست من. اگه تو هایپرمارکت...
- استفاده از اصل دوست داشتن در بازاریابی اصل دوست داشتن ، سومین مورد در سری ما که...
- 18 مثال برای افزایش فروش افزایش فروش توصیه های محصول بخش مهمی از استراتژی هر...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.