گواهی در پیج های ورزشی و آرایشی
در این ویدئو که در این لینک می تونین اونو ببینین در مورد این صحبت کردیم که چطور گواهی ها میتونن روی فروش بیشتر تاثیر بذارن چرا که باعث میشن مشتری
شما که تازه با شما آشنا شده و در فضای عدم قطعیت قرار داره راحت تر خرید کنه.
اما این گواهینامه ها برای هر کسب و کاری متفاوت هستن.مثلا برای پیج ها و وب سایت های ورزشی باید به یک صورت خاص استفاده بشه و در پیج های آرایشی باید به نوع دیگه ای مورد استفاده قرار بگیره. من در این ویدئو توضیحات کاملی در مورد اینکه شمایی که کسب و کاری در خوزه ورزشی یا آرایشی دارین ارائه کردم که قطعا می تونه بهتون کمک کنه.پس پیشنهاد می کنم اینویدئو رو ببینین.
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان: 8 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- فرمول ارائه نمونه رایگان برای محصولات بهداشتی و آرایشی نمونه رایگان دقت کردین وقتی همسایه واستون یه ظرف آش...
- 7 نکته روانشناسی که فروش شما را سرسام آور افزایش می دهد مقدمه دوست خوبم سلام. من بهزاد دربهشتی هستم.کارشناس ارشد مهندسی...
- 11 پیشنهاد عالی برای افزایش نرخ تبدیل نرخ تبدیل، درصدی از بازدیدکنندگان وبسایت شما هستند که با...
- ترفند های جذب و حفظ مشتری( مرجع کامل) جذب و حفظ مشتری اگر اینترنت را دریایی از...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.