نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها
7 نکته اساسی برای فروش آنلاین بیشتر
نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها
✔ نکته اول: به مشتریان خودتون نشون بدین که کدوم محصولات شما اخیرا بیشترین فروش رو داشته. اینجوری بقیه رو ترغیب می کنین که سریعا خریدشون رو انجام بدن.👌
✔ نکته دوم: همیشه اجازه بدین چند نظر منفی بین نظرات وجود داشته باشه.اگه همه نظرات خریداران در مورد محصول شما
مثبت باشه عملا شما دارین مشتریان دیگه رو نسبت به خودتون بی اعتماد می کنین.چون هیچ محصولی کامل نیست..
✔ نکته سوم: اگه قیمت محصول خودت رو تغییر دادی و یا تخفیفی برای محصولت در نظر گرفتی قیمت قبل رو کنار قیمت جدید نشون بده. فروشت بیشتر میشه.(نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها)
✔ نکته چهارم: به جای کلمات از ارقام عددی استفاده کن. کاربران اینترنتی از دامنه توجه کمی برخوردارن.بنابراین باید سریع تصمیم
بگیرین. به تصمیم گیری سریع شون کمک کن.😊
✔ نکته پنجم: استراتژی قیمت گذاری خودتون رو براساس بازار و مشتریانتون تعیین کنید نه براساس قیمت های رقیب تون.
✔ نکته ششم: تمام مشتریان به دنبال خرید درست هستن. نه خیلی گرون و نه خیلی ارزون. محصول خودتون رو همیشه در وسط
گزینه ها قرار بدین جایی که مشتری سریعتر تصمیم به خرید میگیره.👍🏻
✔ نکته هفتم: ازاونجایی که دامنه توجه انسان ها فقط 8 ثانیه س پس بهتره این ویدئو رو داشته باشی که بتونی بعدا هم بهش
دسترسی داشته باشی. چون نکات این ویدئو میتونه در هر کسب و کاری که داری بهت کمک کنه.
این بود نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها
🎥این ویدئو رو هم پیشنهاد میکنم ببینید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- 8 تکنیک طلایی ایجاد نیاز در مشتری 8 تکنیک ایجاد نیاز در مشتری ایجاد نیاز در مشتری...
- 5 پاسخ طلایی به مشتری که میگه قیمتت بالاست 5 پاسخ طلایی وقتی که مشتری میاد به قیمتت اعتراض...
- 4 نکته طلایی برای برخورد با مشتری عصبانی با مشتری عصبانی چطور برخورد کنیم ؟ مشتری عصبانی هیچ...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.