نوشتن عنوان های جذاب یا تیترهای جذاب با 3 سوال اساسی
نوشتن عنوان های جذاب یا تیترهای جذاب همیشه یکی از چالش های نویسنده ها بوده است.عناوین اولین فرصت شما برای ارائه داستان بازاریابی خود به مخاطبی است که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، بنابراین می خواهید مهم ترین نکات خود را واضح و دقیق بیان کنید طوری که خواننده بفهمد.
زبانی که استفاده می کنید باید برای آن افراد جذاب باشد و آنها را وادار کند که بیشتر بدانند.
چگونه تیترهای جذاب بهتری بنویسیم
هنگامی که یاد گرفتید که چگونه با کلمه کلیدی هدف خود یک عنوان بنویسید، از دستورات زیر استفاده کنید تا عنوانی جذاب ایجاد کنید.
این سوالات کمک می کند تا مطمئن شوید عنوان شما موثرترین است:
چه کسی قرار است از این محتوا استفاده کند؟
چگونه به آنها کمک می کنید؟
چه چیزی این محتوا را خاص می کند؟
با این حال، پاسخ به این سؤالات به احتمال زیاد تیتر دقیقی را که استفاده می کنید ایجاد نمی کند.
در عوض، این سوالات به شکلدهی پیشنویس تیتر شما به پیامی متقاعدکننده کمک میکنند که به افرادی که میخواهید به محتوای خود جذب کنید، میرسد و با آنها ارتباط برقرار میکند. حتی با سوالات بالا می توانید زیر عنوان های جذابی نیز بنویسید.
پاسخ های شما کلید نوشتن تیترهای جذاب بهتر است
برای ساده نگه داشتن روند ایجاد معنی و جذابیت تیتر خود، توصیه می کنم به هر سوال در یک تا دو جمله پاسخ دهید.اگر نیاز به نوشتن بیشتر دارید، این یک نشانه قوی است که باید قبل از بررسی مجدد این سؤالات، هدف خود را برای محتوا تنظیم کنید که به شما یاد می دهد چگونه تیترهای بهتری بنویسید.
بیایید به اطلاعات مهمی که هر سؤال به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید و اینکه چگونه پاسخ ها تیتر شما را متحول می کند نگاه کنیم.
1.چه کسانی از محتوا تیترهای جذاب سود خواهند برد
بخش اول این آموزش تیتر نویسی، مرور پیش نویس عنوان شما است تا مطمئن شوید از زبانی استفاده می کنید که مخاطب شما را مجذوب خود می کند.
برای مثال، اگر عنوان شما «10 نکته برای افزایش فروش» باشد، میتوانید با افزودن کلماتی که فروشندگان را جذب میکنند، به دنبال راههایی برای نوشتن تیترهای بهتر باشید. و لازم نیست صریحاً اعلام کنید، ” فروشندگانی که به دنبال افزایش فروش هستید، این محتوا برای شماست!”
2.چگونه به آنها کمک کنم؟
مردم صبح ها به طور خودکار با هیجان برای خواندن مطالب از خواب بیدار نمی شوند.وعدههایی که برای افزایش درک یا دانش افراد از یک موضوع داده میشود، آنها را متقاعد میکند که محتوا را در طول روز مطالعه کنند.
و وقتی یاد می گیرید که چگونه زیرعنوان بنویسید، مدام کسی را متقاعد می کنید که به خواندن مقاله شما ادامه دهد. محتوا حتی ممکن است زندگی آنها را تغییر دهد.
توصیههای شما ممکن است به فروشندگان کمک کند تا وظایف را سریعتر انجام دهند، و اگر بتوانند وظایف را سریعتر انجام دهند، احتمال اینکه آنها را به تعویق بیندازند کمتر است.در اینجا، میتوانید با افزودن مزیت دیگری به عنوان، یاد بگیرید که چگونه تیترهای بهتری بنویسید:
10 نکته برای افزایش فروش در خرده فروشی ها
3. چه چیزی این محتوا را خاص می کند؟
اکنون ممکن است متوجه شوید که در حالی که بسیاری از مقالههای دیگر بر «افزایش فروش» تمرکز دارند، محتوای شما ویژه است زیرا نشان میدهد که فروش در خرده فروشی های فیزیکی افزایش پیدا می کند.
تیترهای بهتری بنویسید که برای محتوای شما سفارشی شده باشد
ما این تمرین را در مورد نحوه نوشتن تیترهای بهتر با این عنوان شروع کردیم:
10 نکته برای افزایش فروش
نتیجه نهایی سفارشی است:
10 نکته طلایی برای افزایش فروش در خرده فروشی از زبان برایان تریسی
ببینید عنوان شما چقدر دچار تغییرات شد؟ اگر شما باشید روی کدام عنوان کلیک می کنید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- تیترهای جذاب تبلیغاتی تبلیغات پیدا کردن تیترهای جذاب تبلیغاتی به آسانی امکانپذیر نیست....
- روش یافتن مشتری بالقوه برای افزایش فروش روش یافتن مشتری تولید سرنخ اولین مرحله ضروری از...
- 10 فرمول عالی برای نوشتن عناوین جذاب( بخش اول ) نوشتن عناوین جذاب به دنبال بهترین فرمول های عنوان برای...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.