نحوه فروش بیشتر در صنایع دستی
یکی از موضوعاتی که باعث میشه مردم از شما صنایع دستی بخرن احساسات اونهاست.من قبلا توضیح دادم که 95 درصد ذهن افراد از احساسات تشکیل شده و فقط 5 درصد منطق. شمایی که صنایع دستی میفروشین باید بلد باشبن روی ذهن افراد کار کنین که بتونین محصول تون رو خیلی راحت به فروش برسونین.
تو این ویدئو من اومدم و داستان شخصی خودم رو واست بازگو کردم. تجربه ای خیلی شیرین که باعث شد من بتونم ظروف میناکاری اصفهان رو با وجود قیمت بالای اونها خیلی راحت بفروشم.
این داستان یک فرمول داره که در این ویدئو فرمولش رو واست باز کردم. پس پیشنهاد می کنم از دستش نده چرا که میتونه شدیدا به افزایش فروشت کمک کنه.
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان : 9 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- چرخ دستی بزرگتر، فروش بیشتر تقریبا همه ما میدونیم که اولین کاری که یک خریدار...
- بازاریابی احساسی و فروش بیشتر “هر تصمیمی در فروش احساسی است.” بازاریابی احساسی و...
- بازاریابی احساسی بازاریابی احساسی احساسات با ایجاد مشتریانی وفادار و مشتاق چه...
- پیشنهادهای احساسی پیشنهادهای احساسی استفاده از قدرت یک پیشنهاد فروش احساسی (ESP)...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.