مشتری رو همیشه وفادار نگه دار
احتمالاً قبلاً یک جایزه، قرعه کشی یا مسابقه ای برای کسب و کار خودتون برگزار کردین.
ولی خیلی ها ناراحت ازینکه چرا اونها برنده نشدن و اگه دقت کرده باشین اون ادمها کسانی هستن که اکثرا مشتری قدیمی شما بودن.
اونا به خیال خودشون چون مشتری قدیمی شما هستن باید شانس شون تو برنده شدن جایزه شما بیشتر از کسی باشه که دیروز مشتری شما شده.
اما از شانس بد اونها میزنه همون کسی که دیروز دفعه اولی بوده که از شما خرید می کرده همون میشه برنده جایزه!!
حالا چطور میشه ازین موضوع به نفع خودمون استفاده کنیم؟؟ تو این ویدئو کامل توضیح دادم.
محتوا: ویدئو
(مدت زمان: 7 دقیقه)
ویژه مشترکین
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- هزینه تنها گزینه ای نیست که منجر به درد میشود هزینه از شما یه سوال میپرسم ، وقتی...
- مشتریت رو اینجوری بشناس چرا بعضی افراد رو هرکاری کنید از شما خرید...
- بازاریابی مبتنی بر تلنگر بازاریابی گوگل مشاهده کرد که کارمندان شرکت هر روز چاق...
- 3 ترفند روانشناختی برای هتل ها ترفند روانشناختی برای هتل ها از زمانی که در سال...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.