متقاعد سازی یعنی سود دوطرفه
متقاعد سازی یعنی سود دوطرفه
یه کاری که خیلی از کسب و کارها نمیتونن انجامش بدن و این باعث میشه مشتری ازشون نخره اینه که متقاعد کردن طرف مقابل واسشون سود داره. اما آیا مشتری هم سود می بره ازین قضیه و محصول شما جز خواسته های اون محسوب میشه؟
برای اینکه بتونی کسی رو متقاعد کنی باید خواسته اون طرف مقابل رو بتونی برطرف کنی. تا زمانی که درک طرف مقابل این باشه که موضوع شما با موضوع مورد نظر اون در یک جهت نیست نمی تونی متقاعدش کنی.متقاعد سازی یعنی سود دوطرفه.
خیلی از کسب و کارها فقط به فکر خودشونن. فقط به خواسته ی خودشون فکر میکنن. نمونش هم خیلی از مدرسین یک بار مصرف اینستاگرام. فقط پول رو بزنه به جیب و خدافظ.مهم نیست واسش.
خوب این آقا یا خانم دفعه بعد بیاد بگه دوره فلان از من بخر خوب قطعا من میگم نه. چرا؟ چون اون به خواسته ش رسید ولی من نرسیدم.پس دیگه اون فرد منو نمیتونه متقاعد کنه که دوره شو بخرم. پس اون فروشنده میشه یکبار مصرف.
فروشنده حرفه ای نکته بعدی متقاعد سازی اینه فقط به فکر خودت نباش. در فروش حرفه ای کلا فروشنده به فکر خودش نیست و حتی فکر خودش رو میذاره کنار.
تو اینستاگرام فروشنده حرفه ای زیاد ندیدم. اما تو سعی کن فروشنده حرفه ای باشی با نکاتی که بهت گفتم.
این بود مبحث ما در مورد متقاعد سازی یعنی سود دو طرفه
پیشنهاد میکنم ببینید.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- اولین گام برای متقاعد سازی متقاعد سازی مشتری متقاعد سازی این روزا بیشتر از هر...
- تکنیک نوشتن متقاعدکننده تکنیک نوشتن متقاعدکننده آیا می خواهید از نوشتن متقاعد...
- قیمت گذاری رقابتی و تاثیر آن در حاشیه سود قیمت گذاری رقابتی مصرف کنندگان بیش از هر زمان...
- 3 تکنیک معجزه گر برای اعتماد سازی با این 3 تکنیک برای مشتری اعتمادسازی کن اعتماد سازی...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.