ماجرای رستوران ودایرکت مشتری
شباهت بین خودت ومشتری رو پیدا کن :
ماجرای رستوران ودایرکت مشتری
نمیدونم برای شما هم پیش اومده یا نه.میری رستوران میشینی و پیش خدمت میاد. مگه خیلی خوش اومدین. بفرمایین چی میل دارین. میگی لطفا یه پرس کوبیده ، یه نوشابه ، یه دونه زیتون پرورده و … همزمان با تو پیش خدمت هم میگه بله یک پرس کوبیده یه دونه نوشابه و یه دونه زیتون پرورده..چی شد؟
چرا با تو تکرار کرد؟ تحقیقات نشون داده وقتی پیش خدمت کلمه به کلمه بامشتری تکرار میکنه انعامش بعدا تا 70 درصد افزایش پیدا میکنه. چرا؟
چونکه مشتری این حس بهش دست میده که که پیش خدمت دقیقا شبیه به مشتری هست و دقیقا درکش میکنه که چی میخواد. بنابراین مشتری این حس بهش دست میده که پیش خدمت و اون تشابه زیادی بهم دارن.
☑بنابراین طبق یک قاعده کلی ما همیشه به آدم های تمایل داریم که به ما شبیه باشن.بنابراین جای تعجب نداره که چرا انعام پیش خدمت 70 درصد بیشتر شده در اون مطالعه.
پس نکته طلایی این پست:
وقتی در دایرکت مشتری بهت پیام میده سعی کن شباهت هایی بین خودت بعنوان فروشنده با مشتری پیدا کنی.لباس میفروشی بهش بگو شما هم مثل من دوس دارین لباس هایی بپوشین که دقیقا سایزتون باشه بپوشین یا فری سایز باشه؟
مشتری برمیگرده میگه اره اتفاقا منم از لباس های فری سایز زیاد خوشم نمیاد دوست دارم متناسب با سایزم باشه.تموم شد. شباهت تو با اون مشتری شکل گرفت.😊
مثال های دیگه ای از کسب و کارهای دیگه رو تو اینستاگرامم واست گذاشتم اونها رو هم ببین لطفا.
⭕جالبه حتما ببین : بجای این که تخفیف بدی ارزش افزوده ایجاد کن
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- مغز شما (تقریبا) هر کاری را که انجام می دهید پیش بینی می کند علوم اعصاب پیشرفته نشان می دهد که مغز شما برای...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
- 8 تکنیک طلایی ایجاد نیاز در مشتری 8 تکنیک ایجاد نیاز در مشتری ایجاد نیاز در مشتری...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.