ماجرای بحث با پدربزرگ
مشتری روی اطلاعات قبلیش پافشاری می کنه
ماجرای بحث با پدربزرگ
قطعا واسه شما هم پیش اومدکه سر یک موضوعی با پدربزرگ تون یا پدرتون میشین سر بحث رو باز میکنین ولی هر چقدر جلو میرین و میخواین پدربزرگتون رو قانع کنین ولی نه تنها قانع نمیشه حتی از قبل هم بیشتر به درست بودن حرفاش پافشاری میکنه!چرا اینجوریه؟ دیدین وقتی کسی رو میخوان خراب کنن برعکس همه نظرا برمیگرده به سمت طرف؟
مثلا یکی رو میان خراب کنن فردا میری میبینی فالوراش 1 میلیون حتی اضافه هم شده!!! این یجور پافشاری کردن روی اطلاعات قبلی ذهن ماست.حالا این موضوع چه تاثیری تو فروش داره؟وقتی که شما میاین با یه نفر که فکر میکرده اطلاعات قبلی که داشته درست بوده یهو بهش میگین اطلاعاتت غلط بوده سریعا جبهه میگیره و احساس خطر میکنه.
این حس خطر باعث میشه گارد بگیره و بخواد اطلاعات قبلیش رو درست جلوه بده و این میشه که حتی پافشاری اون فرد بیشتر هم میشه.
حالا نکته طلایی این پست:
دوست عزیزم وقتی مشتری اطلاعات نادرستی از یک موضوعی داره سریعا اون با مثال های نقض به چالش نکش. یهو برنگرد بهش بگو نه این چیزی که دارین میگین که کاملا اشتباست!!
چون اون قطعا جبهه میگیره و عملا فروش رو باید ببوسی بذاری کنار.در عوض بهش اجازه بده با صحبت کردن با تو خودش پی به ایرادات کار خودش و نقاط ضعف نظریاتش ببره.
لطفااین ویدئو رو بفرست برای دوستایی که همیشه پاشون رو میکنن تو یک کفش که الا و بلا حرف ما درسته تا اونها در جریان این موضوع قرار بیگیرن و شاید یکم از خر شیطون بیان پایین.
این ویدئو رو با هم ببینیم:
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- ماجرای رستوران ودایرکت مشتری شباهت بین خودت ومشتری رو پیدا کن : ماجرای رستوران...
- ارزش افزوده به جای تخفیف تخفیف دادن خوبه یا نه؟ ارزش افزوده به...
- یه پرس غذای بد بدین لطفا [ یه پرس غذای بد بدین لطفا ...
- استفاده از عطر و تاثیر آن در فروش چطور رایحه میتونه منجر به فروش بیشتر بشه استفاده از...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.