قیمت رو رند بگیم به مشتری یا دقیق؟
قیمت
بازاریاب به جای تلاش برای حدس زدن اینکه مشتریان چگونه فکر می کنند، می تواند از طریق نحوه ارائه
محصول بر روند فکر مشتری تأثیر بگذارد. برندها و کسبوکارها انتخاب میکنند که از احساسات،
استدلالهای منطقی یا ترکیبی از هر دو در تبلیغات خود استفاده کنند. بسته به اینکه فرد کدام مسیر را
انتخاب می کند، تحقیقات نشان می دهد که بهترین رویکرد برای قیمت گذاری از قبل تعیین شده است.
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان:7 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- قانون 2 دقیقه ای چیست غلبه بر تعلل و تنبلی می تواند سخت باشد.استراتژی که...
- 20 تاکتیک بازاریابی برای کمپین ها تاکتیک های بازاریابی می توانند به شما کمک کنند تا...
- درد ناشی از قیمت درد ناشی از قیمت فرض کن میخوای یه...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.