فروش بیشتر ضمانتها و قراردادهای خدمات ( مرجع کامل )
یک تگرگ من را از منطقی به غیرمنطقی تبدیل کرد. با خسارت 12000 دلاری به ماشین من و 10000 دلاری
خسارت به ماشین همسرم شروع شد. سپس ما به یک سقف جدید در خانه خود نیاز داشتیم. با فرانشیزهای
بیمه ما در همه چیز، ما غیرمنطقی شدیم. آنچه در ادامه می آید اعتراف من به ریاضی بد و نقشه راه شما
برای فروش بیشتر گارانتی ها و قراردادهای خدماتی است.
عقلانیت ایجاب میکند که شما محاسبات را انجام دهید و انتخابی را انجام دهید که منطقیترین منطق را
داشته باشد. ما این کار را کردیم. خب، یه جورایی ما حساب را انجام دادیم و گزینه ها را ارزیابی کردیم.
سپس ما یک انتخاب غیرمنطقی انجام دادیم زیرا احساس خوبی داشتیم. علیرغم بحث ریاضی و تجربی،
تصمیم گرفتیم حق بیمه بیشتری بپردازیم تا فرانشیز بیمه خانه خود را از 2% به 1% کاهش دهیم. چرا این
یک انتخاب غیر منطقی است؟
من و همسرم قبلاً ازدواج کرده بودیم و خانواده جداگانه ای داشتیم. در مجموع تجربه 50 ساله ما (هر کدام
25 سال)، هیچ یک از ما قبلاً از طوفان تگرگ آسیب ندیده بودیم. هیچ کدام از ما تا به حال ادعای خسارت به
خانه خود نکرده بودیم. این تنها باری بود که کسورات کمتر به نفع ما بود. عقلانیت به این نتیجه می رسد که
بعید است به این زودی ها دوباره اتفاق بیفتد. بنابراین، چرا ما در انتخاب غیرمنطقی راحت بودیم؟
درک اهمیت قاب بندی
فروش بیشتر ضمانتها
چارچوب بندی – یا قرار دادن شرایط یک تصمیم در یک زمینه استراتژیک – می تواند منطق و استدلال را تحت
الشعاع قرار دهد. دکتر دن آریلی کتابی کاملاً غیرمنطقی در مورد غیرمنطقی بودن تصمیمات خرید نوشت.
کتاب آریلی مبتنی بر دو فرض کلیدی است. اولین مورد این است که ما انسان ها، حتی افراد به ظاهر
منطقی، در خرید خود واقعاً غیرمنطقی هستیم. دوم اینکه این غیرمنطقی بودن در واقع قابل پیش بینی
است.
به طور مشابه، پروفسور استنفورد، آموس تورسکی و همکارش دانیل کانمن، مجموعهای از مطالعات را برای
آزمایش غیرمنطقی بودن انسان انجام دادند و نتایج منتشر شده قدرت قاببندی را بر قدرت منطق نشان
میدهد[1].جمله بندی دقیق یکی از مطالعات Tversky & Kahneman در زیر در مسئله شماره 1 و مشکل شماره 2
نشان داده شده است. چگونه به نظرسنجی آنها پاسخ می دهید؟
مشکل شماره 1:
بازی دو مرحله ای زیر را در نظر بگیرید. در مرحله اول 75 درصد شانس پایان بازی بدون برنده شدن و 25 درصد
شانس رفتن به مرحله دوم وجود دارد. اگر به مرحله دوم رسیدید، یکی از موارد زیر را انتخاب خواهید کرد:
یک برد مطمئن 30 دلاری
80% شانس برنده شدن 45 دلار
انتخاب شما باید قبل از شروع بازی انجام شود، یعنی قبل از مشخص شدن نتیجه مرحله اول.
مشکل شماره 2:
کدام یک از گزینه های زیر را ترجیح می دهید؟
25 درصد شانس برنده شدن 30 دلار
20% شانس برنده شدن 45 دلار
ترجیحات شما چیست؟
اگر مانند مجموعه اصلی نظرسنجی هستید، احتمالاً A را در مسئله شماره 1 بدون تردید انتخاب کرده اید.
احتمالاً باید بیشتر در مورد مشکل شماره 2 مشورت می کردید. گروه آزمایش اولیه به طور عمده A را در
مسئله شماره 1 (78%) انتخاب کردند، در حالی که 58% B را در مسئله شماره 2 انتخاب کردند. حتی اگر هر دو
مسئله از نظر ریاضی یکسان هستند.
25% X 100% X $30 = 25% chance to win $30
25% X 80% X $45 = 20% chance to win $45
چرا مسئله شماره 1 باعث قطبش بیشتر از مسئله شماره 2 می شود؟ قاب بندی گزینه A در مسئله شماره 1 در
قطعیت شبه آن را مطلوب تر می کند. بیان صریح “برنده مطمئن 30 دلاری” بر واقعیت بیان شده غلبه می
کند که تنها 25 درصد شانس رسیدن به مرحله 2 وجود دارد. وقتی این شبه قطعیت را حذف می کنید، اولویت
از 78٪ طرفدار گزینه A به 58٪ طرفدار گزینه B تغییر می کند. نه تنها آیا اولویت تغییر کرد، اما حاشیه نیز
کاهش یافت.
آیا نمی خواهید قابلیت پیش بینی بیشتری را با حاشیه های اطمینان بیشتر به کسب و کار خود اضافه
کنید؟ راه هایی برای به کارگیری شبه قطعیت در ارائه خدمات خود بیابید. به عنوان مثال، نرخ تمدید قرارداد
خدمات شما چقدر است؟ چند درصد از مشتریان قرارداد خدمات شما آن را مفید دانستند؟ آیا می توانید
بگویید که 90 درصد از مشتریان قرارداد خدمات شما آن را مفید دانسته و تمدید را انتخاب کردند؟ شبه
اطمینان شما وجود دارد. شما نقطه مرجع را به طرف دیگر رویداد اول منتقل کرده اید و کادربندی را تغییر داده
اید.
قاب بندی در مثال بالا تفاوت ایجاد می کند، اما یک ضعف در آن وجود دارد. هر دو مشکل در چارچوب سود
قرار می گیرند. سود هیجان انگیز است، اما قدرتمندترین نیروی شما نیست. نویسنده بانفوذ کتاب نفوذ، دکتر
رابرت سیالدینی، اغلب تاکید می کند که مردم انگیزه بیشتری برای به حداقل رساندن ضرر دارند تا به حداکثر
رساندن سود.
«به نظر میرسد که مردم بیشتر با فکر از دست دادن چیزی برانگیخته میشوند تا فکر به دست آوردن چیزی
با ارزش مشابه».
وقتی در حال فروش گارانتی یا قرارداد خدمات هستید، ضرر دوست شماست. لحظه ای که شخصی ضرر می
کند، احتمال فروش قرارداد خدمات شما به شدت افزایش می یابد. برای نشان دادن این نکته، ما چند آزمایش
از خودمان انجام دادیم.
ابهام، احتمال و ضرر قطعی – یک مثال عملی
فروش قراردادهای خدمات می تواند دشوار باشد. اما این اغلب به دلیل نحوه و زمان ارائه آنها است. هنگامی
که یک سیستم گران قیمت با اقلام خط زیادی هستید، می توانید خستگی قیمت گذاری را القا کنید. مورد
خط دیگری با مزیت مشکوک زیاد قانع کننده نیست.
بازار صندوق فروش رستوران ها و بارها را در نظر بگیرید. صندوق رستوران ها اساساً رایانه هستند. شما سرور،
ترمینال (صندوق نقدی)، چاپگرها، نوارهای برق و موارد دیگر را دارید. مشتریان به قیمت شما نگاه می کنند و
اغلب از اینکه می بینند 1500 دلار برای هر پایانه و 400 دلار برای یک چاپگر حرارتی کوچک می پردازند شوکه
می شوند. نقطه مرجع آنها برای چاپگرها هر چیزی است که در آخرین بازدید خود از Best Buy دیدند. این
شبیه دزدی است. سپس به آنها گفته می شود که به یک قرارداد خدماتی با قیمت 1100 دلار در سال نیاز
دارند. در آن مرحله، آنها به اندازه کافی سیر شده اند و می گویند: “نه، متشکرم!”
ما این سناریو را در زیر آزمایش می کنیم. توجه کنید که چگونه پاسخ ها بر اساس کادربندی تغییر می کنند
. در اولین آزمایش، ما قرارداد خدمات را بدون قاب ارائه کردیم. آیا می توانید نتایج را حدس بزنید؟
شما به تازگی 3 دستگاه پول نقد برای دفتر خود به قیمت کل 4500 دلار خریداری کرده اید. به شما یک طرح
پشتیبانی اختیاری به مبلغ 1100 دلار در سال ارائه می شود که خط تلفن پشتیبانی را پوشش می دهد. بدون
برنامه پشتیبانی، هر تماس پشتیبانی 50 دلار هزینه دارد.
لطفاً گزینه ای را که می خواهید انتخاب کنید.
تنها 19 درصد از گروه آزمایشی ما برای دریافت قرارداد خدمات انتخاب کردند، در حالی که 81 درصد پاسخ منفی
دادند. برای آزمایش بعدی خود، مقداری کادربندی اضافه کردیم.
همانطور که در سوال اول، شما به تازگی 3 صندوق فروش برای دفتر خود به قیمت کل 4500 دلار خریداری
کرده اید. همانطور که در بالا ذکر شد، یک طرح پشتیبانی اختیاری با 1100 دلار در سال به شما پیشنهاد می
شود.اما قبل از انتخاب، به شما گفته می شود که 50 درصد مشتریان دو بار در ماه با خط تلفن پشتیبانی
تماس می گیرند، 30 درصد از مشتریان یک بار در ماه با خط تلفن پشتیبانی تماس می گیرند و 20 درصد از
مشتریان به ندرت با خط تلفن پشتیبانی تماس می گیرند.
همانطور که در بالا ذکر شد، هر تماس 50 دلار هزینه دارد مگر اینکه طرح پشتیبانی را خریداری کنید. با این
اطلاعات جدید، لطفاً گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
افزودن این چارچوب ساده تقریباً تعداد افرادی را که قرارداد خدمات را انتخاب می کردند، دو برابر کرد. مانند
آزمون Tversky & Kahneman، شما احتمال نتیجه را می دهید. این به شما کمک می کند ارزش قرارداد
خدمات را با مشخصات ریسک فردی خود تنظیم کنید.
با وجود تقریباً دو برابر شدن تعداد افرادی که قرارداد خدمات را خریداری می کنند، اکثریت همچنان کاهش
یافته اند. بنابراین، چگونه به آنها می فروشید؟ بهترین فرصت شما برای فروش گارانتی یا قرارداد خدمات،
بلافاصله پس از ضرر شخصی است. می توانید آن را در چارچوب سوم قرارداد خدمات ما در زیر مشاهده کنید.
فرض کنید 3 صندوق پول را به مبلغ 4500 دلار خریداری کرده اید، اما تصمیم به خرید طرح پشتیبانی گرفته اید.
برای 2 ماه اول، نیازی نیست با خط تلفن پشتیبانی تماس بگیرید. اما در ماه سوم، شما شروع به مشکلات
متعددی می کنید که نمی توانید به تنهایی آنها را حل کنید. پس از تلاش برای حل مشکلات، در نهایت با خط
پشتیبانی تماس می گیرید. شما 3 مشکل جداگانه دارید که منجر به 3 تماس با هزینه کل 150 دلار می شود.
در این مرحله، خط تلفن پشتیبانی به شما پیشنهاد می دهد تا در طرح پشتیبانی سالانه ثبت نام کنید. 150
دلار شما برای طرح اعمال می شود، بنابراین فقط 950 دلار اضافی برای پوشش 11 ماه آینده پرداخت می کنید.
لطفاً گزینه ای را که می خواهید انتخاب کنید.
در این مرحله، 66 درصد از پاسخ دهندگان دریافت قرارداد خدمات را انتخاب کردند. با تغییر چارچوب، درصد
افرادی که قرارداد خدمات را انتخاب کردند، دوباره دو برابر شد. مهمتر از آن، به ریاضیات در این سناریو نگاه
کنید. آنها به طور متوسط یک تماس در ماه داشتند که بدون قرارداد خدمات 50 دلار در ماه خواهد بود. اگر
این میانگین در 11 ماه آینده ادامه یابد، در مجموع 550 دلار برای تماس های خدماتی پرداخت می کنند. اما به
جای پرداخت به ازای هر تماس، اکثریت تصمیم گرفتند قرارداد خدماتی را با تقریباً دو برابر هزینه دریافت کنند.
بهترین فرصت شما برای فروش گارانتی یا طرح خدمات، بلافاصله پس از ضرر شخصی است. این مشابه تمایل
تازهای است که من برای پرداخت حق بیمه 1% کسر بیمه خانهام بعد از طوفان تگرگ دارم. نه، ریاضی منطقی
نیست، اما من با آن مشکلی ندارم. پاسخ دهندگان در آزمون ما نیز همینطور بودند.
صنعت مختلف – قرارداد خدمات دیگری
شما به راحتی می توانید اهمیت حفظ یکپارچگی اتاق های ضد صدا را برای تست شنوایی درک کنید. بدون
این یکپارچگی، نتایج آزمایش نامشخص است و زمانی که در حال کالیبره کردن مجموعهای از سمعکهای
5000 دلاری هستید، میتواند مشکل بزرگی باشد. اما همانطور که خواهید دید، گروه آزمایشی ما تمایلی به
خرید قرارداد خدمات برای نگهداری این اتاق ها نداشتند. مانند مثال صندوق فروش، اولین کادربندی ما ساده
است.
شما دفتری را مدیریت می کنید که امتحانات شنوایی را انجام می دهد و یک اتاقک ضد صدا برای انجام
امتحانات صوتی خریداری می کنید. هزینه اتاق 10000 دلار است.همچنین به شما یک قرارداد خدماتی با مبلغ
2000 دلار در سال پیشنهاد می شود. این بازرسیهای سالانه و هر هزینهای که برای بازگرداندن اتاق به انطباق
لازم است را پوشش میدهد.بدون قرارداد خدمات، 700 دلار برای هر بازرسی به اضافه هزینه تعمیرات پرداخت
می کنید.
در این آزمون، 27 درصد از پاسخ دهندگان به خرید قرارداد خدمات انتخاب شدند. در یک پیچ و تاب جالب 28 درصد تصمیم گرفتند که بازرسی های سالانه را نادیده بگیرند و فقط هر 5 سال یکبار آن را بازرسی کنند. در
مجموع، 63 درصد از پاسخ دهندگان قرارداد خدمات سالانه را رد کردند. حال، بیایید آن را در چارچوب باخت
اخیر قاب کنیم.
شما دفتری را مدیریت می کنید که امتحانات شنوایی را انجام می دهد و یک اتاقک ضد صدا برای انجام
امتحانات صوتی خریداری می کنید. هزینه اتاق 10000 دلار است.همچنین به شما یک قرارداد خدماتی با مبلغ
2000 دلار در سال پیشنهاد می شود. این بازرسیهای سالانه و هر هزینهای که برای بازگرداندن اتاق به انطباق لازم است را پوشش میدهد.
بدون قرارداد خدمات، 700 دلار برای هر بازرسی به اضافه هزینه تعمیرات پرداخت می کنید.
شما قرارداد خدمات را رد می کنید.
پس از یک سال، شما 700 دلار برای بازرسی پرداخت می کنید و متوجه می شوید که اتاق از انطباق خارج
شده است. برای بازگرداندن آن به انطباق، 500 دلار اضافی هزینه خواهد داشت. هزینه کل 1200 دلار است.در
صورت خرید همزمان با بازرسی و تعمیر، امکان خرید یکبار قرارداد خدمات با قیمت کاهش یافته 1000 دلار به
شما داده می شود.
در شرایط زیان اخیر، 57 درصد برای دریافت قرارداد خدمات انتخاب شدند. احتمالاً متوجه شده اید که ما یک
عنصر کمیابی را نیز در پیشنهاد قرار دادیم. اما پاسخ دهندگان در مجموع 2200 دلار می پردازند. این بیشتر از
قرارداد خدمات اصلی است – که هزینه تعمیر را پوشش می داد. پیشنهاد یک بار به عنوان تخفیف ارائه می
شود. اما به هر حال تعمیر پوشیده می شد. بنابراین، شما فقط یک محصول 2000 دلاری را به قیمت 2200 دلار فروختید و همه از آن احساس خوبی دارند.
پاسخ دهندگان فقط ضرر را تجربه کردند و اصرار آنها برای محافظت در برابر ضررهای آینده در هایپردرایو
است. این زمان بسیار خوبی است که آنها را در یک قرارداد خدمات ثبت نام کنید. در مثال بالا، آنها ممکن
است احساس کنند با خرید 1000 دلار بیمه، در برابر تماس خدمات 1200 دلاری آینده بیمه می کنند. که منطقی
ریاضی است. آیا اگر از نظر ریاضی منطقی نباشد رفتار آنها تغییر می کند؟
شما دفتری را مدیریت می کنید که امتحانات شنوایی را انجام می دهد و یک اتاقک ضد صدا برای انجام امتحانات صوتی
خریداری می کنید. هزینه اتاق 10000 دلار است.
همچنین به شما یک قرارداد خدماتی با مبلغ 2000 دلار در سال پیشنهاد می شود. این بازرسیهای سالانه و هر
هزینهای که برای بازگرداندن اتاق به انطباق لازم است را پوشش میدهد.
بدون قرارداد خدمات، 700 دلار برای هر بازرسی به اضافه هزینه تعمیرات پرداخت می کنید.
شما قرارداد خدمات را رد می کنید و تصمیم می گیرید که اتاق را فقط یک بار در سال بازرسی کنید.
پس از یک سال، شما 700 دلار برای بازرسی پرداخت می کنید و متوجه می شوید که اتاق از انطباق خارج
شده است. برای بازگرداندن آن به انطباق، 250 دلار اضافی هزینه خواهد داشت. هزینه کل 950 دلار است.
در صورت خرید همزمان با بازرسی و تعمیر، امکان خرید یکبار قرارداد خدمات با قیمت کاهش یافته 1000 دلار به شما داده می شود.
علیرغم تغییر نقطه قیمت، پاسخ از نظر آماری مشابه نمونه آخر بود – 56٪ قرارداد خدمات را خریداری کردند
. معرفی زمینه از دست دادن با لایه ای از کمبود، سوزن را از 27٪ به 56٪ منتقل کرد تا قرارداد خدمات را
انتخاب کند. به یاد داشته باشید که 28٪ گفتند که اتاق را به مدت 5 سال بازرسی نمی کنند! این حرکت قابل توجهی است.
به عنوان فروشنده، ممکن است احساس خوبی نسبت به این نتیجه نداشته باشید. در سناریوی قبلی، شما
می توانستید یک محصول 2000 دلاری را بشه قیمت 2200 دلار بفروشید، در حالی که در این سناریو فقط 1950
دلار دریافت می کنید. بله، در دنیای تک تراکنش، این نکته خوبی است. اما مفهوم ثبات و تأثیر آن بر ارزش
طول عمر (LTV) ممکن است نظر شما را تغییر دهد.
ثبات و ارزش طول عمر (LTV)
تمرکز واحد شما باید حداقل یک بار فروش گارانتی یا قرارداد خدمات باشد. با ترس از اینکه ممکن است چند
دلار از هدف خود عقب باشید، حواس خود را پرت نکنید. به راحتی می توان روی کسری 50 دلاری در مثال آخر
تمرکز کرد و سعی کرد راهی برای رفع آن پیدا کند. شما درمان خود را در مفهومی به نام “ثبات” خواهید یافت.
بر فروش اولین قرارداد خدمات، حتی با ضرر، تمرکز کنید، و اصل سازگاری به کار شما خواهد آمد. دکتر
Cialdini سازگاری را چنین تعریف می کند:
هنگامی که مردم تصمیم می گیرند، موضع می گیرند یا عملی را انجام می دهند، با فشار بین فردی مواجه می
شوند تا با آنچه قبلاً گفته اند یا انجام داده اند، رفتاری منسجم داشته باشند.[3]
هنگامی که اولین گارانتی یا قرارداد خدمات را می فروشید، فروش تمدید بسیار آسان تر است (با فرض اینکه
ارزش افزوده داشته باشد – بعداً در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). همانطور که نتایج ما نشان می دهد،
فروش اولین قرارداد خدمات می تواند سخت باشد. سناریو را طوری مهندسی کنید که بار اول ثبت نام کنند و
به احتمال زیاد تمدید کنند. شما دو مانع دارید که باید بر آن غلبه کنید: یکی، متقاعد کردن به اندازه کافی
اولین فرد را مبنی بر اینکه این هزینه ارزش برداشتن به سطح بعدی تایید را دارد. و دوم، دریافت تأییدیه برای
تبدیل شدن به یک ردیف در بودجه. این فرایند چه در برابر بودجه خانه یا یک بودجه تجاری باشید، اعمال می
شود. در هر صورت، باید روزی را جشن بگیرید که شخصی قرارداد خدمات شما را به عنوان یک مورد خطی به
آن اضافه کند. تمدید بعد از آن بسیار آسان تر است.
وقتی روی ارزش مادام العمر تمرکز می کنید، تراکنش های فردی اهمیت کمتری دارند. اگر چندین بار تمدید
قرارداد خدمات را با سود خالص 1000 دلار به من بفروشید، آیا با از دست دادن 50 دلار در اولین فروش مشکلی
ندارید؟ من امیدوارم که اینطور باشد، زیرا این یک ROI 1900٪ است. آنچه را که برای فروش اولین قرارداد
خدمات خود لازم است انجام دهید و سپس قدرت ثبات را برای خود به کار ببرید.
خواهش میکنم لوس نباشید
مشتریان تک معامله قلمرو بازاریابان و شرکتهایی هستند که ارزش افزوده ندارند. امیدوارم این شما نباشید
شما می خواهید روی به حداکثر رساندن ارزش طول عمر تمرکز کنید. بهترین راه شما برای به حداکثر رساندن
ارزش مادام العمر، حداکثر کردن ارزش برای مشتری است. زمانی که سام والتون زنده بود، والمارت شرکت
بزرگی بود که ارزش ارائه می کرد. اکنون آنها فقط روی قیمت تمرکز می کنند. (تفاوتی وجود دارد.) والمارت
تمرکز خود را روی مشتری کنار گذاشت و اکنون بزرگترین تهدید آنها آمازون است. بله، سوالاتی در مورد نحوه برخورد
جف بزوس با کارمندان وجود دارد. اما رفتار او با مشتریان آمازون در سطح جهانی است. هم سام والتون و هم
جف بزوس از طریق تمرکز بیوقفه بر خدمات رسانی به مشتریان خود در فهرست 10 ثروتمندترین فهرست قرار
گرفتند.
ضمانتنامهها و قراردادهای خدمات شما باید ارزش افزوده داشته باشند. آنها نمی توانند حقه باشند. شما در
حال انجام نوعی تجارت با مشتری خود هستید، مانند قابل پیش بینی بودن درآمد معاملاتی برای هزینه کمتر
خدمات. در مورد بیمه خانه ام، من هر ماه آرامش خاطر را از طریق کاهش ریسک با چند دلار اضافی معامله
می کنم. اما این یک ترفند یا حقه نیست.
انتشار این نوع تحقیقات به دلیل احتمال سوء استفاده، من را نگران می کند. اگر ارزشی برای مشتریان خود
نمیافزایید، لطفاً با ما تماس نگیرید تا از ما کمک بخواهید تا مشتریان خود را فریب دهیم. ما آن را انجام
نمی دهیم. اگر برخی از این روش ها را در نظر می گیرید، با افزودن بی وقفه ارزش به مشتریان خود، آنها را
تقویت کنید. به هر حال این سودآورترین مسیر شماست.
کنار هم کشیدنش
مشتریان شما پروفایل های ریسک متفاوتی دارند. با پیشنهاداتی که نیازهای منحصر به فرد آنها را بیان می
کند، در نقاط مختلف سفر با آنها روبرو شوید. برای برخی، این در فروش اولیه خواهد بود. البته، شما
میخواهید آن را به گونهای تنظیم کنید که به آنها کمک کند ریسک خود را ارزیابی کنند، همانطور که در مثال
دوم صندوقفروشی انجام دادیم. دیگران تا زمانی که از دست دادن را تجربه نکنند علاقه ای نخواهند داشت.
شما باید آن تمایل را پیش بینی کنید و در آن زمان پیشنهادی برای آنها آماده کنید.
ممکن است بگویید مشتریان شما تحلیلگر هستند و هرگز به دام این ترفندهای ذهن جدی نخواهند افتاد. اما
این نیروها در واقع روی افراد از همه نوع کار می کنند. در هر صورت، کسانی که معتقدند مصونیت بیشتری
دارند، احتمالاً آسیب پذیرترین آنها هستند. برای مثال من را در نظر بگیرید. من یک تحلیلگر تحلیلی هستم.
در آزمون شخصیت مایرز بریگز، من به طور مداوم «T» را در مقیاس تفکر (T) / احساس (F) در تصمیمگیری
به حداکثر میرسانم. من فوق لیسانس مهندسی برق گرفته ام و همیشه در ریاضی عالی بوده ام. علیرغم
فهرستی قوی از مدارک تحلیلی، گناه است
تگرگ گل من را متقاعد کرد که برای تغییر فرانشیز بیمه خانه خود از 2% به 1% بیشتر بپردازم. ریاضی کار نمی
کند، اما من هنوز نسبت به انتخابم احساس خوبی دارم.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 6 مزیت تخفیف هذلولی شاید ندانید که تخفیف هذلولی چیست ، اما تأثیرات گسترده...
- قاب بندی framing effect و افزایش بیشتر فروش قاب بندی framing effect بگذارید بگوییم شما در پارک هستید...
- قاب بندی در بازاریابی و فروش ( مرجع کامل ) (قاب بندی) در بازاریابی و فروش نحوه چارچوب اطلاعات...
- 4 فرمول بازاریابی برای مشاغل کوچک وقت آن است که چیزی را بپذیریم: معلمان ریاضی ما...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.