صداقت با مشتری به سبک صابون داو
اگه میخوای مشتری رو متقاعد کنی که ازت بخره اولین کاری که
باید انجام بدی صداقته!
برای جلب اعتماد مشتری دیگه هیچ راه میانبری وجود نداره.باید در مورد محصول یا خدماتت شفاف باشی و تمام.دیگه تموم شد اینکه شرکت ها بگن ما بزرگترینیم ما بهترینیم.دیگه مشتری این حیله ها رو باور نمیکنه و واسش تکراری شده.بریزین دور اینا رو. میخوام یک داستانی رو واستون تعریف کنم که کلا بعد از دیدنش دگرگون میشین.واقعا حیفه اگه دوستانتون ویدئو بالا رو نبینن.
هیچ وقت شکایت مشتری رو پنهان نکنین.اگه محصول یا خدماتت مشکل داری چرا نمی پذیری بری خودتو درست کنی؟با پوشوندن مشکل قضیه حل میشه؟ وقتی شکایت مشتری رو میذاری، بقیه مشتریا میبینن با خودشون میگن اینا دارن برای بهتر کردن محصول یا خدماتشون تلاش میکنن.این برای مشتری از خود محصول یا خدماتت ارزشمند تره.میدونستی؟
دو مثال برای متقاعد سازی مشتری:
1. مک دونالد سال 2014 کمپینی رو با عنوان غذای ما سوالات شما رو راه انداخت.این یکی از شفاف ترین کمپین های بازاریابی شفافیت بود.تو کانادا شایع شده بود که مک دونالد از گوشت حیوانات مرده استفاده میکنه.تو این کمپین 50 هزار سوال از مک دونالد پرسیده شد و مک دونالد تصمیم گرفت روال تولید گوشت کارخونه رو که از گاوهای زنده درست میشد رو در اختیار مخاطباش قرار بده.
2. برای متقاعد کردن مشتری اینه که سعی کنین مشاور مشتری باشین تا فروشنده ای که فقط میخواد تو پاچه طرف کنه. متاسفانه متاسفانه زیاد میبینیم فروشنده مشتری رو فقط پول میبینه.وقتی میخوای لباس بفروشی کفش بفروشی چرا براساس استایل اون فرد بهش پیشنهاد نمیدی؟وقتی متخصص کسب و کارت نیستی انتظار نداشته باش بیان ازت میلیارد میلیارد بخرن برن.لباس کودک میفروشی چرا نوع پارچه رو با مشتریت به اشتراک نمیذاری.دلیل استفاده از نوع پارچه خاصی که برای کودک استفاده کردیو چرا با مشتری به اشتراک نمیذاری؟
تو خیلی از صنایع امروز از جمله صنعت زیبایی ، تولید کننده های لوازم آرایشی هدفشون پوشاندن ایرادات چهره و زیبا نشون دادن همه چیزه. ولی داو برعکس کار کرد.صابون داو با این کمپین چهره واقعی هر فرد رو از جمله خانم ها رو نشون داد.
این ویدئو رو از دست ندین: هرچی بیشتر و بهتر وکاربرد آن در فروش
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- ترفند بهبود تجربه مشتری در رستوران ( مرجع کامل) اگر صاحب یا مدیریت یک رستوران هستید، درست مانند هر...
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- 5 گام برای غلبه بر ترسهای تولید لید در فروش این بحرانی ترین مرحله از کل فرآیند فروش است و...
- متقاعد سازی یعنی سود دوطرفه متقاعد سازی یعنی سود دوطرفه یه کاری که خیلی...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.