روش نوشتن اعداد در تبلیغات
خیلی از عزیزان رو می بینم که تو تبلیغات ، اعداد قبل از تخفیف رو کوچیک مینوسن و اعداد بعد از تخفیف رو بزرگ. مثل این نمونه
نوشتن اعداد در تبلیغات
تو اینستاگرام ، آنلاین شاپ های اینستاگرام ، که تو استوری هاشون تبلیغ میکنن میبینیم که برای اینکه به مشتری بفهمونن که تخفیفشون خیلی خوبه ، قیمت جدید رو خیلی بزرگ مینویسن که خوب این اشتباست. چرا اشتباست؟ ویدئو رو حتما ببین.
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان : 4 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 6 مزیت تخفیف هذلولی شاید ندانید که تخفیف هذلولی چیست ، اما تأثیرات گسترده...
- 5 نکته اینستاگرام برای مشاغل کوچک اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام می تواند مانند یک عکاسی مداوم...
- تخفیف بدهیم یا نه تخفیف همه عاشق فروختن هستند. مشتریان هم زمانی که...
- به اعداد دقت کن به اعداد دقت کن فروختن هر چیزی یک فرآیند...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.