روش افزایش مشتریان راغب (لید)
بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک موفق به طور مداوم در تلاشند تا مشتری خود را گسترش دهند و تجارت خود را گسترش دهند.
رشد کسب و کار می تواند یک روند دشوار و طولانی مدت باشد. یکی از عناصر اساسی رشد یک کسب و کار ، دستیابی به یک جریان ثابت فروش است .
یک لید یک فرد یا یک کسب و کار است که به محصولات یا خدمات شما علاقمند است و می خواهد در مورد خدمات یا محصولات شما بیشتر بداند.
1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
اولین قدم تولید لید ، شناسایی مخاطبان هدف شماست. اگر دقیقاً ندانید که چه کسی است ، نمی توانید با موفقیت به مشتری ایده آل خود برسید و به او بفروشید.
بنابراین مهم است که در مورد مخاطب خود تحقیق کنید و به تصویری واضح از اینکه آنها کجا هستند ، در کجا زندگی می کنند ، دوست دارند چه کاری انجام دهند ، چه مقدار پول می گیرند ، سبک زندگی و شخصیت آنها و غیره ارائه دهند.
اگر قبلاً چنین برنامه ای نداشته اید ، باید به عنوان بخشی از این مرحله یک برنامه جامع بازاریابی نیز ایجاد کنید.
2.روشهای تبلیغاتی خود را عاقلانه انتخاب کنید
برای تولید لید ، شما به یک طرح تبلیغاتی نیاز دارید که محصولات و خدمات شما را در مقابل اعضای مخاطب شما قرار دهد.
روش های مختلفی وجود دارد که می توانید تجارت خود را ارتقا دهید و باز هم می خواهید از برنامه بازاریابی خود برای شناسایی موثرترین روش ها برای تجارت خود استفاده کنید.
برخی از ایده های بازاریابی شامل یک وب سایت اطلاعاتی ، یک وبلاگ ، رسانه های اجتماعی ، مشارکت در سخنرانی ، رویدادهای صنعت ، معرفی مشتری در حال حاضر ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و تبلیغات سنتی است.
3. یک قیف فروش ایجاد کنید
وقتی دانستید که چه کسی را هدف خود قرار داده اید و نحوه دستیابی به آن را بهتر تعیین کرده اید ، باید برنامه ای برای جمع آوری اطلاعات تماس داشته باشید.
قسمت اول این فرآیند شامل انتقال همه مشتریان احتمالی به یک فرم استاندارد یا صفحه فرود است که آنها را ترغیب می کند اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند ،
به طور کلی در ازای دریافت یک هدیه رایگان ، کوپن ، نمونه یا برخی دیگر از انگیزه های ارزش افزوده.
4- برای ایجاد روابط از یک خبرنامه ایمیل استفاده کنید
اکنون که با افراد احتمالی در تماس هستید ، وقت آن است که این روابط را پرورش دهید تا بتوانید آنها را از طریق مرحله فروش (و درنهایت فروش مجدد!) از مرحله اصلی بردارید.
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ارتباط سازگار با مشتریان احتمالی شما از طریق خبرنامه ایمیل است.
5.. از شبکه های اجتماعی برای اتصال و تعامل استفاده کنید
رسانه های اجتماعی فرصت های زیادی را برای مشاغل کوچک فراهم می کنند تا با مشتریان احتمالی مکالمه کنند و منجر به ایجاد مشتریان جدید شوند.
از طریق شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان خود را وارد قیف فروش خود کنید و آنها را به مشتریان همیشگی تبدیل کنید. چگونه لید تولید کنیم
لید چیست؟
لید به هر کسی گفته می شود که به نوعی به محصول یا خدمات شرکت علاقه نشان دهد.لیدها عموما با شرکت ها از طریق آفرهای آنها ، پیشنهاد شخصی یا اشتراکات ایمیلی و یا شبکه های اجتماعی آشنا می شوند.
فرض کنید شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مراقبت از اتومبیل خود یک نظرسنجی آنلاین انجام داده اید.
حدود یک روز بعد ، یک ایمیل از طرف شرکت خودروسازی دریافت می کنید که در آن ایمیل در مورد اینکه چگونه می توانند به شما کمک کنند صحبت کرده اند.
این روند برای شما بسیار سرزده تلقی خواهد شد.اینگونه است که لید ساخته می شود.
و از منظر کسب و کار ، اطلاعاتی که شرکت خودروسازی از پاسخ های نظرسنجی شما درباره شما جمع آوری می کند ،
به آنها کمک می کند که ارتباطات باز را برای رفع مشکلات موجود خود شخصی کنند – و وقت خود را تلف نکنند و و به فردی که اصلا به خدمات خودرو علاقه ندارد تماس نگیرند.
لیدها بخشی از چرخه عمر گسترده تری هستند که مصرف کنندگان هنگام انتقال از بازدید کننده به مشتری به دنبال آن می روند.
همه لیدها برابر نیستند (و همچنین صلاحیت یکسانی ندارند). بر اساس چگونگی صلاحیت آنها و در مرحله چرخه زندگی ، انواع مختلفی وجود دارد.
لید واجد شرایط بازاریابی (MQL)
لیدهای واجد شرایط بازاریابی مخاطبینی هستند که با تلاش تیم بازاریابی شما درگیر شده اند اما آماده دریافت تماس فروش نیستند.
لید واجد شرایط فروش (SQL)
لیدهای واجد شرایط فروش ، مخاطبینی هستند که اقداماتی را انجام داده اند که صریحاً علاقه آنها را برای تبدیل شدن به مشتری پرداخت کننده نشان می دهد.
نمونه ای از SQL مخاطبی است که برای پرسیدن سوال در مورد محصول یا خدمات شما ، فرم را پر می کند.
لید واجد شرایط محصول (PQL)
لیدهای واجد شرایط برای محصول ، مخاطبینی هستند که از محصول شما استفاده کرده اند و اقداماتی را انجام داده اند که نشان دهنده علاقه آنها برای تبدیل شدن به مشتری پرداخت کننده است.
PQL به طور معمول برای شرکت هایی وجود دارد که یک نسخه آزمایشی محصول یا نسخه رایگان یا حالت محدودی از محصول خود را ارائه می دهند با گزینه هایی برای به روزرسانی ، جایی که تیم فروش شما در آن حضور دارند.
نمونه ای از PQL ، می توان به مشتری که از ورژن رایگان محصول شما استفاده می کند اما علاقه دارد در مورد بخش پولی محصول شما هم بداند.
لید واجد شرایط خدمات
لیدهای واجد شرایط خدمات ، مخاطبین یا مشتریانی هستند که به تیم خدمات شما اعلام کرده اند که علاقه مندند مشتری پولی شوند.
به عنوان مثال یک سرویس واجد شرایط خدمات ، مشتری است که به نماینده خدمات مشتری خود می گوید که مایل است اشتراک محصول خود را ارتقا دهد.
در این زمان ، نماینده خدمات مشتری این مشتری را به تیم فروش یا نماینده مناسب ارتقا می دهد.
تولید لید چیست؟
تولید لید فرآیند جذب و تبدیل افراد ناشناس و احتمالی به شخصی است که به محصول یا خدمات شرکت شما علاقه نشان داده است.
برخی از نمونه های تولیدکننده سرب ، ارسال وبلاگ ، کوپن ، رویدادهای زنده و محتوای آنلاین هستند.
این مولدهای لید فقط چند نمونه از استراتژی های تولید لید هستند که می توانید برای جذب مشتریان بالقوه و راهنمایی آنها به سمت پیشنهادات خود استفاده کنید.
هرگاه شخصی خارج از دنیای بازاریابی از من بپرسد که چه کاری انجام می دهم ، نمی توانم به سادگی بگویم: “من برای تولید لید محتوا ایجاد می کنم”. این کمی گیج کننده است.
بنابراین در عوض ، من می گویم ، “من در جستجوی روشهای منحصر به فرد جذب افراد به تجارت خود هستم.
می خواهم موارد خوبی را برای آنها فراهم کنم تا آنها به طور طبیعی به شرکت من علاقه مند شوند ، بنابراین آنها در نهایت به اندازه کافی گرم می شوند تا بتوانند صدای مارا بشنوند”
این معمولاً طنین بهتری دارد و این دقیقاً همان چیزی است که میتواند لید تولید کند: این روشی است برای گرم کردن مشتریان بالقوه کسب و کار شما و قرار دادن آنها در مسیر خرید نهایی.
وقتی که یک شخص غریبه به رابطه با کسب و کار شما علاقه نشان می دهد انتقال آن فرد غریبه از مشتری راغب به خریدار بسیار طبیعی تر است.
فرآیند تولید لید
حال که فهمیدیم چگونه تولید لید در روش بازاریابی ورودی متناسب است ، بیایید مراحل مراحل تولید لید را طی کنیم.
1- در ابتدا ، یک بازدید کننده از طریق یکی از کانال های بازاریابی شما ، مانند وب سایت ، وبلاگ یا صفحه رسانه های اجتماعی ، به کسب و کار شما پی می برد.
2– سپس آن بازدید کننده روی تماس شما برای عمل ( call to action = CTA) کلیک می کند – یک تصویر ، دکمه یا پیامی که بازدیدکنندگان وب سایت را به انجام نوعی اقدام ترغیب می کند.
3- این CTA بازدید کننده شما را به یک صفحه فرود می برد ، این یک صفحه وب است که برای گرفتن اطلاعات اصلی در ازای پیشنهاد طراحی شده است.
توجه: پیشنهاد ،معمولا محتوا یا یک ارزش دیگری است که در صفحه فرود “ارائه” می شود ، مانند کتاب الکترونیکی ، دوره یا تمپلیت هاص. این پیشنهاد باید از نظر بازدیدکننده ارزش کافی داشته باشد تا بتواند اطلاعات شخصی خود را در ازای دسترسی به آن ارائه دهد.)
4- بازدید کننده شما پس از ورود به صفحه مقصد ، در ازای پیشنهاد فرم را پر می کند. (فرم ها معمولاً در صفحات فرود میزبانی می شوند ، اگرچه از لحاظ فنی می توانند در هرجای سایت شما جاسازی شوند.) شما یک لید جدید دارید.
ببینید همه چیز چطور با هم متناسب است؟
به طور خلاصه: بازدید کننده یک CTA را کلیک می کند که آنها را به یک صفحه اصلی می برد که در آن فرم را برای دریافت پیشنهاد پر می کنند و در آن زمان به عنوان یک لید در می آیند.
بازاریابی تولید سرب
هنگامی که همه این عناصر را کنار هم قرار دادید ، می توانید از کانال های تبلیغاتی مختلف خود برای هدایت ترافیک به صفحه فرود خود استفاده کنید تا تولید لیدها را شروع کند.
اما برای تبلیغ صفحه فرود خود از چه کانال هایی باید استفاده کنید؟
این نمودار جریان کانالهای تبلیغاتی بازاریابی به یک تولید تولید شده را نشان می دهد.
کانال های دیگری هم برای تولید لید وجود دارد.بگذارید در مورد آنها بیشتر توضیح دهیم:
محتوا
محتوا یک روش عالی برای راهنمایی کاربران به یک صفحه فرود است. به طور معمول ، شما محتوا ایجاد می کنید تا اطلاعات مفید و رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
می توانید CTA ها را در هر کجای محتوای خود – درون خطی ، انتهای پست ، در بالای صفحه ، یا حتی در پنل کناری – قرار دهید. هر چقدر بازدید کننده از محتوای شما لذت بیشتری ببرد ، احتمال اینکه بر روی CTA کلیک کند ، بیشتر است.
پست الکترونیک
ایمیل مکانی عالی برای دسترسی به افرادی است که از قبل مارک و محصول یا خدمات شما را می شناسند. بسیار آسان تر است که از آنها بخواهید اقدامی انجام دهند زیرا آنها قبلاً در لیست شما مشترک شده اند.
ایمیل ها کمی شلوغ هستند ، بنابراین برای جلب توجه مشترک خود از CTA هایی استفاده کنید که دارای کپی جذاب و طراحی چشم نوازی هستند.
تبلیغات و هدف گذاری مجدد
تنها هدف یک تبلیغ این است که افراد بخواهند اقدامی انجام دهند. در غیر این صورت ، چرا پول را خرج می کنیم؟
اگر می خواهید افراد تبدیل شوند ، مطمئن شوید که صفحه فرود و پیشنهاد شما دقیقاً با آنچه در تبلیغ وعده داده شده مطابقت دارد و عملکردی که می خواهید کاربران انجام دهند کاملاً واضح است.
وبلاگ
نکته مهم در مورد استفاده از پست های وبلاگ خود برای تبلیغ یک پیشنهاد این است که می توانید کل قسمت را به هدف نهایی تغییر دهید.
بنابراین ، اگر پیشنهاد شما یک فیلم آموزشی در زمینه تنظیم Google Search Console است ، می توانید در مورد نحوه انتخاب معیارهای بازاریابی خود یک پست وبلاگ بنویسید … که CTA شما را بسیار مرتبط و کلیک آسان می کند.
رسانه های اجتماعی
سیستم عامل های رسانه های اجتماعی راهنمایی پیروان خود را برای اقدام آسان می کنند ، از گزینه بکش بالا در استوری های اینستاگرام گرفته تا بیو فیس بوک تا URL های کوتاه در توییتر.
همچنین می توانید پیشنهادات خود را در پست های اجتماعی خود تبلیغ کنید و یک فراخوان برای اقدام را در زیرنویس خود قرار دهید. در این پست درباره کمپین های شبکه های اجتماعی بیشتر بیاموزید.
محصولات آزمایشی Trial
با ارائه آزمایشی محصول یا خدمات خود ، می توانید بسیاری از موانع فروش را از بین ببرید. هنگامی که مشتری از محصول شما استفاده می کند ، می توانید آنها را با پیشنهادات یا منابع اضافی فریب دهید تا آنها را به خرید ترغیب کند.
یک روش خوب دیگر این است که مارک تجاری خود را در نسخه های رایگان خود بگنجانید تا بتوانید مشتریان بالقوه دیگری را نیز جذب کنید.
بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی دهان به دهان بازاریابی به روش دیگری برای تولید لید مفید است. یعنی برند شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد ، که به نوبه خود شانس شما برای تولید لید بیشتر را افزایش می دهد.
از هر کانالی برای تولید لید استفاده می کنید ، می خواهید کاربران را به صفحه مقصد هدایت کنید. تا زمانی که یک صفحه فرود برای تبدیل ایجاد کرده باشید ، بقیه به خودی خود کار می کنند.
نحوه تعیین واجد شرایط بودن لید
همانطور که در بخش اول توضیح دادیم ، لید شخصی است که به محصول یا خدمات شرکت شما علاقه نشان داده است. حال ، بیایید در مورد روش هایی صحبت کنیم که کسی در واقع می تواند این علاقه را نشان دهد.
اساساً ، یک لید از طریق جمع آوری اطلاعات تبدیل به خریدار می شود. این جمع آوری اطلاعات می تواند در نتیجه علاقه مند شدن جویندگان کار به موقعیت با تکمیل یک برنامه ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خریدار در ازای دریافت کوپن ، یا پر کردن یک فرم برای دانلود محتوای آموزشی توسط یک خریدار باشد.
اندازه گیری سطح علاقه لید
در زیر تنها چند مورد از راه های مختلفی است که می توانید کسی را به عنوان پیشرو واجد شرایط کنید. هر یک از این مثال ها نشان می دهد
که میزان اطلاعات جمع آوری شده برای صلاحیت پیشبرد و همچنین میزان علاقه آنها استفاده می شود.
بیایید هر سناریو را ارزیابی کنیم:
درخواست شغلی: فردی که فرم درخواست را پر می کند ، مایل است اطلاعات شخصی زیادی را به اشتراک بگذارد ، زیرا می خواهد برای یک شغل و سمت در نظر گرفته شود.
پر کردن این برنامه نشان دهنده علاقه واقعی آنها به شغل است ، بنابراین این فرد برای تیم استخدام شرکت صلاحیت دارد.و نه برای تیم فروش و بازاریابی شرکت.
کوپن: بر خلاف اپلیکیشن شغلی ، شما احتمالاً در مورد شخصی که به یکی از کوپن های آنلاین شما برخورد کرده است اطلاعات کمی دارد.
اما اگر آنها کوپن را به اندازه کافی ارزشمند بدانند ، ممکن است مایل باشند نام و آدرس ایمیل خود را در ازای آن ارائه دهند. اگرچه اطلاعات زیادی نیست ، اما کافی است یک کسب و کار بداند کسی به شرکتش علاقه دارد.
محتوا: در حالی که بارگیری کوپن نشان می دهد فردی علاقه مستقیم به محصول یا خدمات شما دارد ، اما محتوا (مانند کتاب الکترونیکی آموزشی یا وبینار) این علاقه را ندارد.
بنابراین ، برای درک واقعی ماهیت علاقه فرد به تجارت شما ، احتمالاً باید اطلاعات بیشتری را برای تعیین اینکه آیا فرد به محصول یا خدمات شما علاقه مند است و آیا مناسب است ، جمع آوری کنید.
این سه مثال کلی نشان می دهد که تفاوت تولید لید از یک شرکت به شرکت دیگر از یک فرد به فرد دیگر چیست.
شما باید اطلاعات کافی برای جمع آوری اینکه آیا شخصی علاقه واقعی و معتبری به محصول یا خدمات شما دارد ، جمع آوری کنید – بسته به شغل شما اطلاعات متفاوت است.
مثال زیر را ببینید:
بیایید باهم بخش هایی که این وب سایت از کاربر اطلاعات می گیرد را بررسی کنیم:
نام کامل: اساسی ترین اطلاعات مورد نیاز برای شخصی سازی ارتباطات شما با هر یک از کاربران است.
ایمیل: این به عنوان یک شناسه منحصر به فرد عمل می کند و نحوه تماس شما با لید خود است.
شرکت: این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مورد صنعت و شرکت لید خود و اینکه چگونه ممکن است لید از محصول یا خدمات شما سود ببرد (به طور عمده برای B2B) تحقیق کنید.
نقش: درک نقش یک فرد به شما کمک می کند نحوه برقراری ارتباط با آنها را درک کنید. هر ذینفع نام تجاری در مورد پیشنهاد شما (عمدتا برای B2B) برداشت و دیدگاه متفاوتی خواهد داشت.
کشور: اطلاعات مکان می تواند به شما کمک کند تا ارتباط خود را بر اساس منطقه و منطقه زمانی تقسیم کنید و به شما کمک می کند بسته به خدمات خود ، پیشگام شوید.
حالت: هرچه اطلاعات دقیق تری بتوانید بدون به خطر انداختن تبدیل به دست آورید ، بهتر است. دانستن وضعیت لید خود می تواند به شما در احراز صلاحیت بیشتر کمک کند.
امتیاز دهی به لید راهی برای تعیین میزان صلاحیت لید است. با استفاده از این روش ، به لیدها یک مقدار عددی (یا نمره) اختصاص داده می شود تا تعیین کند که در کجای مقیاس از “علاقه مند” به “آماده فروش” قرار می گیرند.
معیارهای این اقدامات کاملاً به خود شما بستگی دارد ، اما باید در بخش بازاریابی و فروش شما یکسان باشد تا همه در یک مقیاس کار کنند.
امتیاز لید می تواند براساس اقداماتی که انجام داده اند ، اطلاعاتی که آنها ارائه داده اند ، میزان تعامل آنها با نام تجاری شما یا معیارهای دیگری که تیم فروش شما تعیین می کند باشد.
به عنوان مثال ، اگر کسی مرتباً در شبکه های اجتماعی با شما درگیر شود یا اطلاعات دموگرافیک وی با مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد ، ممکن است نمره بالاتری کسب کنید.
با قرض گرفتن از مثال های بالا ، اگر از یکی از کوپن های شما استفاده کند ممکن است امتیاز بالاتری به لید بدهید – اقدامی که نشان می دهد این شخص به محصول شما علاقه مند است.
هرچه امتیاز سرب بالاتر باشد ، آنها نزدیکتر به تبدیل شدن به یک پیش فروش واجد شرایط فروش (SQL) هستند ، که تنها یک قدم تا مشتری شدن فاصله دارد.
نمره و معیارها چیزی است که شما ممکن است در طول مسیر اصلاح کنید تا فرمول مناسب را پیدا کنید ، اما اگر این کار را انجام دهید ، لید اصلی خود را به مشتری تبدیل می کنید.
استراتژی های تولید لید
تولید لید آنلاین بسته به پلتفرمی که می خواهید لیدها را در آن بگیرید ، طیف گسترده ای از تاکتیک ها ، کمپین ها و استراتژی ها را شامل می شود.
بیایید به استراتژی های تولید لید برای چند سیستم عامل محبوب برویم.
تولید لید از طریق فیس بوک
فیس بوک از بدو تاسیس خود روشی برای تولید لید بوده است. در اصل ، شرکت ها می توانستند از لینک های خروجی در پست های خود و اطلاعات موجود در بیوگرافی خود برای جذب افراد غریبه به وب سایت های خود استفاده کنند.
با این حال ، هنگامی که Facebook Ads در سال 2007 راه اندازی شد ، و الگوریتم آن شروع به پشتیبانی از حساب هایی کرد که از تبلیغات پولی استفاده می کنند ، تغییر عمده ای در نحوه استفاده مشاغل از پلت فرم برای گرفتن آگهی ها وجود داشت.
فیس بوک تبلیغات Lead را برای این منظور ایجاد کرد. فیس بوک همچنین دارای یک ویژگی است که به شما امکان می دهد
یک دکمه ساده برای عمل در بالای صفحه فیس بوک خود قرار دهید ، به شما کمک می کند دنبال کنندگان فیس بوک را مستقیماً به وب سایت خود بفرستید.
تولید لید از طریق PPC
وقتی می گوییم پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، منظور ما تبلیغات در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) است.
گوگل روزانه 3.5 میلیارد جستجو می کند و این امر املاک و مستغلات اصلی برای هرگونه تبلیغات تبلیغاتی ، به ویژه لید را به خود اختصاص می دهد.
اثربخشی کمپین PPC شما به شدت به جریان بی نظیر کاربر و همچنین بودجه ، کلمات کلیدی هدف و چند عامل دیگر بستگی دارد.
برای تمام مراحل مختلف چرخه خرید پیشنهادهای شگفت انگیزی ایجاد کنید.
همه بازدید کنندگان سایت شما آماده صحبت با تیم فروش شما یا دیدن نسخه نمایشی محصول شما نیستند.
ممکن است شخصی در ابتدای سفر خریدار به یک قسمت اطلاعاتی مانند کتاب الکترونیکی یا راهنما علاقه مند باشد ،
در حالی که کسی که با شرکت شما بیشتر آشنا باشد و در انتهای سفر باشد ممکن است بیشتر به یک نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان علاقه مند باشد.
مطمئن شوید که برای هر مرحله پیشنهاد می دهید و CTA برای این پیشنهادات در سراسر سایت خود ارائه می دهید.
بله ، ایجاد محتوای ارزشمندی که منجر به هدایت شما در قیف می شود و می آموزد زمان بر است ، اما اگر برای بازدیدکنندگانی که آماده خرید نیستند چیزی ارائه ندهید ، ممکن است آنها هرگز به وب سایت شما بازنگردند.
اگر می خواهید شخصی سازی را یک قدم جلوتر ببرید – که به افزایش نرخ تبدیل شما کمک می کند – سعی کنید از CTA های هوشمند استفاده کنید.
CTA های هوشمند محل بازدید شخص از خریدار ، بازدید کننده جدید ، لید یا مشتری را تشخیص می دهند و بر این اساس CTA را نشان می دهند. CTA های شخصی 42٪ بازدیدکننده بیشتری نسبت به تماس های اصلی برای اقدام به فعالیت خود دارند.
پیام رسانی خود را ثابت نگه دارید و به قول خود عمل کنید.
مبارزات تبلیغاتی که بالاترین نرخ تبدیل را دارند ، آنهایی هستند که آنچه را که وعده داده اند تحقق می بخشند و انتقال بی نقصی از نسخه تبلیغاتی و طراحی به خود تحویل آور را ایجاد می کنند.
اطمینان حاصل کنید که در تمام مراحل کار یک پیام ثابت ارائه می کنید.
CTA خود را به یک صفحه فرود اختصاصی پیوند دهید.
این ممکن است برای شما واضح به نظر برسد ، اما شما متعجب خواهید شد که چه تعداد بازاریاب صفحه های اختصاصی فرود را برای پیشنهادات خود ایجاد نمی کنند.
منظور از CTA این است که بازدیدکنندگان را به یک صفحه فرود بفرستند که در آن آنها می توانند یک پیشنهاد خاص را دریافت کنند.
به عنوان مثال از CTA برای هدایت افراد به صفحه اصلی خود استفاده نکنید. حتی اگر CTA شما مربوط به مارک یا محصول شما باشد (و شاید پیشنهادی مانند دانلود نباشد) ،
هنوز باید آنها را به یک صفحه فرود هدفمند ارسال کنید که مربوط به آنچه که آنها جستجو می کنند و دارای فرم انتخاب می باشد.
اگر فرصت استفاده از CTA را دارید ، آنها را به صفحه ای بفرستید که آنها را به لید تبدیل کند.اگر می خواهید در مورد چگونگی ساخت
و ترویج صفحات فرود با تبدیل بالا بیشتر بیاموزید ، کتاب الکترونیکی ما را در مورد بهینه سازی صفحات مقصد برای تبدیل بارگیری کنید.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- تولید لید با روش ارجاع تولید لید ارجاعها روشی قدرتمند برای ایجاد فرصتهای تجاری...
- 5 گام برای غلبه بر ترسهای تولید لید در فروش این بحرانی ترین مرحله از کل فرآیند فروش است و...
- فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند(بخش دوازدهم) فکرتان را عوض کنید _ عالی زندگی کنید تنها معیار...
- بازاریابی دیجیتال چیست (بخش دوم) ادامه مبحث بازاریابی دیجیتال گام سوم : از شبکه های...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.