روانشناسی رنگها و تاثیرآن در فروش
روانشناسی رنگها یکی از مقوله های مهمی است که می تواند منجر به افزایش فروش شود.
شما جایگاه خود را می شناسید و مشتریان خود را درک می کنید. همچنین برای تحقیق درباره کلمات کلیدی و بهینه سازی مطالب خود وقت گذاشته اید. سپس بررسی کرده اید که وب سایت شما آنطور که باید کار کند.پیش از این که بیشتر از این پیش بروید ، یک قدم دیگر نیز وجود دارد: با توجه به رنگها و ترکیب رنگی که در وب سایت خود استفاده می کنید.ما فقط در مورد مارک یا آنچه در اینجا خوب به نظر می رسد صحبت نمی کنیم: ما در مورد روانشناسی رنگها و تأثیری که می تواند بر بازدید کنندگان و تبدیل های بعدی شما داشته باشد صحبت می کنیم.ممکن است متوجه نشوید که رنگ بیش از خصوصیات زیبایی آن است.طرح رنگی که شما استفاده می کنید ، یک قسمت مهم در تصمیم گیری برای خرید است. حتی سازگاری های جزئی مانند تغییر رنگ دکمه های CTA می تواند میزان موفقیت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد ، در حالی که طرح کلی رنگ شما می تواند شناخت برند را افزایش دهد.
بیایید تأثیر روانشناسی رنگها بر روی مصرف کنندگان و نحوه استفاده از آن را در وب سایت خود بررسی کنیم.
روانشناسی رنگها چیست؟
روانشناسی رنگها علمی است که نشان می دهد چگونه رنگها بر رفتار انسان تأثیر می گذارد. این شاخه ای از حوزه وسیع تر روانشناسی رفتاری است. در عمل ، این علمی است که چگونه رنگ بر رفتار و واکنشهای انسان تأثیر می گذارد.روانشناسی رنگ می تواند بر چگونگی پاسخ مشتریان شما به پیام های بازاریابی شما بر اساس رنگ نسخه ، دکمه های تماس برای عمل و پیوندهای شما تأثیر بگذارد.
همه اینها بخشی از درک ذهنیت مشتری است. با این حال ، هر فردی به رنگ ها یکسان پاسخ نمی دهد. این بدان معنی است که هیچ تضمینی برای تأثیر آن در تبدیل و مارک تجاری وجود ندارد.با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید روانشناسی رنگ و تأثیر آن را کنار بگذارید. برعکس ، حقایق حیاتی وجود دارد که بی چون و چراست.
به عنوان مثال ، مطالعات نشان می دهد مصرف کنندگان فقط میلی ثانیه زمان لازم دارند تا نظرات خود را در مورد جذابیت بصری وب سایت شما شکل دهند. علاوه بر این ، رنگ به اندازه کافی برای بالا بردن و برانگیختن حالات قدرتمند است.مهم نیست که در چه حوزه ای قرار دارید. خواه لباس ، دوربین دیجیتال یا خدمات فنی می فروشید ، اطمینان حاصل کنید که رنگ های شما با هر عنصر در برنامه بازاریابی شما کاملاً سازگار است. متأسفانه ، این همیشه سرراست نیست ، زیرا انتخاب رنگ یک “هنر ناتمام” است.
باورهای غلط درباره روانشناسی رنگ
اگرچه شواهد علمی در این زمینه کم است ، اما تحقیقات زیادی در مورد روانشناسی رنگ در مورد مصرف کنندگان وجود دارد. به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان می دهد که رنگ بر تصمیم خرید تأثیر می گذارد.با این حال ، این یک راه حل مناسب برای همه نیست. برداشتی که از یک رنگ ایجاد می شود بسته به هدف تبلیغات شما و گروه های سنی مصرف کننده متفاوت است.
این تأثیر می تواند به دلیل عوامل دیگر متفاوت باشد ، مانند:
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنم این ویدئو رو ببینید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- آنچه رنگ در مورد تجارت شما می گوید آنچه رنگ در مورد تجارت شما می گوید ممکن...
- اهمیت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برندینگ ( مرجع کامل) رنگها دارای قدرت هستند. شما میتوانید از قدرت رنگها در...
- 8 تکنیک طلایی ایجاد نیاز در مشتری 8 تکنیک ایجاد نیاز در مشتری ایجاد نیاز در مشتری...
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.