دوره آموزشی روش های متقاعد سازی
متقاعد سازی نکته: پس از خرید دوره لایسنسی برای شما ایجاد می شود و شما…

899,000 تومان 580,000 تومان
متقاعد سازی
نکته: پس از خرید دوره لایسنسی برای شما ایجاد می شود و شما با استفاده از آن لایسنس می توانید به بخش های دوره دسترسی پیدا کنید.در صورت عدم دسترسی به لایسنس به شماره 09150107671 در واتس أپ پیام دهید.
بخش اول:
چرا متقاعد سازی؟ خیلی از افراد فکر می کنند که متقاعد سازی صرفا برای فروشنده و اینکه بتواند محول خود را به مشتری بفروشد کاربرد دارد. باید بگوییم متقاعد سازی نه تنها در فروش محصولات کاربرد دارد ، بلکه حتی در زندگی افراد هم کاربرد دارد.وقتی پدری ی خواهد فرزند خود را متقاعد کند که از انجام کاری صرف نظر کند. یا برعکس پدری می خواهد فرزند خود را به انجام کاری وا دارد. در هر حالت از روش های متقاعدسازی که در این دوره صحبت کرده ایم استفاده می شود.حتی شوهر برای همسر ، همسر برای شوهر و … مثال های متقاعد سازی در این دسته کم نیستند. این دوره برای هر کسی در هر جایگاهی مفید است.
بخش دوم:
اولین گام متقاعد سازی شناخت نیاز مشتری است.اما انسان ها چند نوع نیاز دارند؟
- 4 مورد اساسی برای شناخت مخاطب
- مروری بر چند مثال
- چطور بفهمیم کدام نیاز در فرد بیشتر است
- ادراک مخاطب چیست؟
- چگونه درک مخاطب رو بالا ببریم
- ترس مخاطب چیست؟
- رویاهای مخاطب
بخش سوم:
دومین گام برای متقاعد سازی (پیش متقاعدسازی)
پیش متقاعدسازی یعنی اینکه به قبل از اینکه درخواست خود را مطرح کنید ، زمینه را برای این کار فراهم کنید تا طرف مقابل شما کمتر در مقابل درخواست شما جبهه بگیرد.در این فصل در مورد این روش ها صحبت می کنیم. مثلا چگونه می توانیم منوی رستوران را از طریق روش های پیش متقاعد سازی طوری بهینه کنیم که قیمت ها کمتر در ذهن مخاطب بولد باشد. یا در کت و شلوار فروشی ها چطور میتوان کاری کرد که مشتری علاوه بر کت و شلوار ، پیراهن هم از شما بخرد. در این فصل درمورد هر کسب و کاری صحبت می کنیم و روش های پیش متقاعدسازی را توضیح می دهیم.روش هاي پيش متقاعد سازي
چطور قیمت را در ذهن مشتری کم ارزش کنیم؟
بخش چهارم:
تکنیک های متقاعدسازی تکنیک کمیابی اصل ثبات رویه و تعهد
اصل عمل متقابل
اصل تایید اجتماعی
تکنیک صلاحیت
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
دوره راز های قیمت گذاری
قیمت گذاری شاید یکی از سخت ترین کارهای دنیا به حساب بیاد
سوال اینجاست که چطوری می تونیم این کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدیم.
فروشنده حرفه ای
بنظرتون الان با این همه کسب و کارهای مشابهی که وجود داره کدوم فروشنده ها میتونن موفق باشن و فروش بیشتری رو تجربه کنن. قطعا فروشنده ای که حرفه ای تر باشه و آموزش بیشتری دیده باشه
behzad Darbeheshty(مدیریت)
این دوره بهترین دوره برای هر نوع فروشنده ای هست