جذاب کردن تخفیف ها با این روش
فرض کنید که می خواهید شامپو بخرید.دو برند مورد علاقه شما قیمت های خود را به این صورت اعلام کرده اند:
قیمت اولین برند: بجای 40000 تومان ، 29900 قیمت گذاری شده
قیمت دومین برند: بجای 42000 تومان ، 31000 قیمت گذاری شده
کدوم معامله جذاب تره ؟
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان: 14 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- روش های قیمت گذاری کالا و خدمات در دنیای فروش، قیمت گذاری از مهمترین مباحث کسب و...
- وفاداری به برند چیست؟( مرجع کامل ) از بزرگترین موفقیتهای هر کسبوکاری، بازگشت دوباره ودوباره مشتری است....
- تجربه برند چیست؟ یکی از بحثهای داغ این روزهای برندینگ، تجربه برند است....
- 3 روش روانشناسی قیمت گذاری و تکنیک های آن آیا با تکنیک های روانشناسی قیمت گذاری آشنا هستید؟ به...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.