تکنیک طلایی قیمت گذاری
قیمت رو رند بگم یا دقیق بگم ؟
تکنیک طلایی قیمت گذاری
نفر اول: سلام. بیاین با هم فرض کنیم که میخوایم بریم برای یکی از دوستانمون هدیه بخریم.چه هدیه ای؟ یه عطر.🎁
نفر دوم: حالا میری فروشگاه عطر و فروشنده بهت میگه ما سه نوع عطر داریم قیمت هاشونم 39700 ، این مدل 41 هزار تومان و این مدل هم 41400 تومان. کدومو انتخاب میکنی؟🤔
نفر اول: من 41 تومنی رو انتخاب میکنم. عددش رند بهتره.
نفر دوم: تو صرفا به دلیل رندی عدد این عطر رو انتخاب نکردی. دلیل انتخابت رو علمی توضیح میدم. تو هر چیزی رو به دو دلیل میخری. یا واقعا تصمیم منطقی گرفتی و سودمندی اون واست مهمه.
یا خریدت از سر لذت و دوست داشتنه مثل همین هدیه ای که میخواستی بخری.
نفر دوم: حالا اگه از نظر سودمندی باشه تو بررسی میکنی قیمت ها رو سبک سنگین میکنی و حتی ممکنه 39700 تومنی رو انتخاب کنی.ولی اگه صرفا برای لذت بردن و احساسات میخوای خرید کنی ذهن تو بیشتر سمت عدد رند میره.
همین موضوع برای خرید یه دوربین هم صدق میکنه. ممکنه تو دوربین رو بخوای برای کلاس درس بخری و آموزش بدی به شاگردات. و ممکنه تو دوربین عکاسی رو برای رفتن به طبیعت و لذت بردن با دورو بری هات بخری.
👈🏻 حتما ببینید : فروشت با این روش بیشتر میشه
پس نکته طلایی این پست:
🔥دوست عزیزی که محصولاتی داری که میدونی مردم برای لذت بردن و احساس خوب خرید میکنن.قیمتش رو رند در نظر بگیر فروشت بیشتر میشه.
🔥دوست عزیزی که محصولاتی میفروشی که میدونی مردم عقلانی تصمیم میگرن واسه خریدش. قیمتش رو دقیق در نظر بگیر. مثلا همون 39700 که یک عدد دقیق هست.
نفر اول: چه جالب بود نمیدونستم.😊
این هم یه مطلب جالب در مورد تکنیک طلایی قیمت گذاری
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- 8 تکنیک طلایی ایجاد نیاز در مشتری 8 تکنیک ایجاد نیاز در مشتری ایجاد نیاز در مشتری...
- نکات طلایی برای آنلاین شاپ ها 7 نکته اساسی برای فروش آنلاین بیشتر نکات طلایی برای...
- 3 روش روانشناسی قیمت گذاری و تکنیک های آن آیا با تکنیک های روانشناسی قیمت گذاری آشنا هستید؟ به...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.