تو به درد نخور و قدیمی هستی2
ادامه ماجرا…
تو به درد نخور و قدیمی هستی2
تو ویدئوی قبلی جریان کفش رو واست توضیح دادم. اگه اونو ندیدی پیشنهاد میکنم ولی ویدئوی قبلی رو ببینی تا متوجه ماجرا بشی.
تو ویدئوی قبلی به این نتیجه رسیدیم که ذهن تو چیزی رو که خودش انتخاب کرده باشه روی خوب بودنش پافشاری میکنه و نمیخواد قبول کنه که اون انتخاب ممکنه انتخاب درستی نباشه.
اینو گفتم که به این موضوع برسم. فروشنده گرامی و عزیزی که داری این ویدئو رو میبینی ، میدونستی تو هم میتونی درگیر این موضوع بشی؟؟ چطوری؟؟با آدرس اشتباه دادن به مشتری!!
پیشنهادی بهش بدی و اون پیشنهاد پیشنهاد اشتباهی باشه و تو روی حرفت محکم وایستی که نه پیشنهاد من بهترین پیشنهاد بوده!! هر چی مشتری میگه آقا این محصول تو مشکل داره!! اما تو میگی مرغ فقط یه پا داره من بهترین پیشنهاد رو بهت دادم!!
☑راهکار چیه؟
دوست من همیشه خودت رو بذار جای مشتری ، مشکل مشتری رو از راهکار خودت جدا کن و بدون هیچ پیش فرضی به مشکل مشتری نگاه کن.آیا اگه این پیشنهاد ، پیشنهاد تو نبود بازم همینقدر از این پیشنهاددفاع میکردی یا گزینه دیگه ای رو به مشتری پیشنهاد میدادی؟؟
این موضوعی که بهت گفتم رو تقریبا در هر صنعتی دارم میبینم. مشتری نمیخره و میره و دیگه برنمیگرده و ده نفر دیگه رو هم از خرید از تو منصرف میکنه.
تو دنبال مشکل میگردی ولی پیداش نمیکنی!! اینو گفتم تا بدونی دقیقا از کجا داری به خودت ضربه میزنی.
این ویدئو رو با هم ببینیم .
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- تو به درد نخور و قدیمی هستی تو به درد نخور و قدیمی هستی امروز میخوام یه...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
- چطور فروش محصول قدیمی تر را افزایش بدهیم؟ فروش محصول قدیمی بیاین فرض کنیم که یک...
- 11 پیشنهاد عالی برای افزایش نرخ تبدیل نرخ تبدیل، درصدی از بازدیدکنندگان وبسایت شما هستند که با...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.