تو به درد نخور و قدیمی هستی
تو به درد نخور و قدیمی هستی
امروز میخوام یه داستانی رو بهت بگم که صد در صد تجربش کردی.فرض کن رفتی کفش بخری برای یه مراسمی که فردا دعوتی. میری تو اولین کفش فروشی. نمیپسندی میای بیرون.میری دومین کفش فروشی بازم نمیپسندی میای بیرون.
سومین کفش فروشی که میری میبینی کفشی که مد نظرت هست رو داره.چرمش مرغوبه ، مجلسی هست و شیکه. میخری میای از مغازه بیرون. تاینجا اوکی.😊فردا برای رفتن به مراسم کفش رو میپوشی و میری مراسم.دو ساعت که کفش پات هست میبینی هی داره پاتو میزنه.
دیگه درد رو تحمل میکنی تا برسی خونه. خونه که میرسی کفش رو در میاری پرت میکنی یه طرف.😟یه ساعت بعد که درد پات کمتر شده میری کفش رو برمیداری دوباره بهش نگاه میکنی ، به چرمش ، به استایل قشنگش و به ویژگی های خوبی که تو زمان خرید توجه تو رو به خودش جلب کرده.
انقدر به ویژگی های خوبش فکر میکنی که دوباره تصمیم میگیری کفش رو بپوشی حتی اگه پاتو بزنه و درد بکشی.این فرآیند هی تکرار میشه و بعد 6 ماه میبینی نه پای تو دیگه پای قبله و نه اون کفش!! تنها کاری که تو انجام دادی فریب خودت بوده و اینکه به مغزت بگی که باید اینو دوست داشته باشی!!
🔶این نشون میده وقتی که چیزی رو خودت انتخاب میکنی سعی میکنی تا همیشه دوسش داشته باشی حتی اگه اون چیزی یه چیزی به درد نخور باشه!!این موضوع برای لباس ، برای گوشی موبایل یا هر چیز دیگه ای که به ذهنت برسه دقیقا به همین شکل هست که واست توضیح دادم. نمیخوام وقتت رو بگیرم. اینو گفتم که به یک جمع بندی برسم.
حالا ازت میپرسم با دیدن ویدئو بالا نکته ای که تو فروش به ذهنت میرسه چیه؟ من نکته رو در ویدئوی بعدی بهت میگم. اما دوست دارم تو هم خودت رو محک بزنی و ببینی ازین موضوع کجای فروش میشه استفاده کرد یا ازش دوری کرد.👍🏻
این ویدئو رو ببین قول میدم ضرر نکنی : ارزش افزوده به جای تخفیف ✔
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- درد پرداخت درد پرداخت چیست؟ درد پرداخت ، یک پاسخ عاطفی منفی...
- تو به درد نخور و قدیمی هستی2 ادامه ماجرا… تو به درد نخور و قدیمی هستی2 تو...
- درد ناشی از قیمت درد ناشی از قیمت فرض کن میخوای یه...
- نحوه برخورد با مشتریان صرفه جو! نحوه برخورد با مشتریان صرفه جو تجارت شما درمورد...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.