با گذشت زمان لطفت از یاد مشتری میره
تحقیقات نشان داده وقتی در شغل خود چیزی را رایگان به کسی می دهید (به امید اینکه رایگان بتواند در
مقابل چیزی را برای شما برگرداند) اگر از زمان ارائه خدمت یا محصول شما زمان زیادی بگذرد دیگر نباید به
دنبال این باشید که مشتری بخواهد برای شما جبران کند.
همانطور که خیلی عجول بودن ممکن است به همان اندازه بد باشد ، خیلی دیر هم می توانید به همان اندازه
بد باشد و عملا چیزی را برای شما به دنبال نداشته باشد.پس بهتر اینه که ….
(محتوا : ویدئو )
(مدت زمان : 6 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- ترفند بهبود تجربه مشتری در رستوران ( مرجع کامل) اگر صاحب یا مدیریت یک رستوران هستید، درست مانند هر...
- اصل آشنایی یا اثر نوردهی (بخش اول) اگه از شما بپرسم بین محصولی که هیچ وقت ندیدین...
- 5 کلمه متقاعد کننده برای افزایش فروش افزایش فروش وقتی نوبت به جمع آوری کلمات متقاعدکننده برای...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.