بازاریابی مبتنی بر تلنگر
بازاریابی
گوگل مشاهده کرد که کارمندان شرکت هر روز چاق تر از دیروز میشن گوگل دو راه داشت: مستقیم وارد عمل بشه و برنامه های گرفتن رژیم رو به کارکنانش پیشنهاد بده یا به صورت غیرمستقیم معماری انتخاب اونها را تعییر بده!!و گوگل راه دوم رو انتخاب کرد. اما چطوری؟؟ در این ویدئو کامل در رابطه به این موضوع توضیح دادم. پیشنهاد می کنم از دستش ندی..(محتوا: ویدئو)
(مدت زمان: 7 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- 10 روش تبلیغات اینترنتی افزایش آگاهی برند و بهبود فروش از مهمترین اهداف در...
- بازاریابی محتوا چیست و چگونه استفاده می شود بازاریابی محتوا توزیع مقالات، ویدئوها، مطالعات موردی و سایر اشکال...
- ترفند های جذب و حفظ مشتری( مرجع کامل) جذب و حفظ مشتری اگر اینترنت را دریایی از...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.