اولویت های مشتری
مردم هنگام خرید به این 3 نکته دقت می کنن :
اولویت های مشتری
✍🏽اکثر مردم فکر میکنن برای فروش اگه قیمت رو پایین بیارن می تونن با رقبا رقابت کنن.دیگه کهنه شد این مسایل.بریزین دور این خرافات رو.باز هم تاکید میکنم که من زمانی نکته ای رو تو ویدئوهام میگم قبلش از صحت و سقم اطلاعات مطمئن باشم.👍🏻
خوب حالا بریم سر اطلاعاتی که به دستم رسیده.مطالعه ای حول این موضوع که آیا من باید قیمتم رو پایین بیارم تا بتونم با رقبا رقابت کنم انجام شد.
این مطالعه روی 20 میلیون نفر که خرید آنلاین انجام می دادن صورت گرفته و اکثر افراد گفتن که به دلیل قیمت پایین نیست که از یک کسب و کاری خرید میکنن بعد ازین مطالعه که حتی حرکات موس کاربر رو هم روی وب سایتها بررسی میکرد که بیشتر کجاها کلیک میکردن به این نتیجه رسیدن که قیمت رتبه سوم رو به خودش اختصاص داده.
اولویت های مشتری در زمان خرید چی میتونه باشه؟
اول: شرایط بازگشت از همه مهمتر
دوم: نظرات بقیه در مورد اون محصول
سوم: قیمت
خوب دوست من هنوزم این سوال تو ذهنته که اگه میخوام بفروشم باید قیمت رو کم کنم؟نه نیاز نیست.اگه سیاست های قیمت گذاریت درسته و مشکلی تو اون موضوع نداری و گرون نمیدی محصولت رو برای رقابت با بقیه دیگه نیاز نیست قیمت رو کم کنی.
میتونی روی بخش هایی که بهت گفتم کار کنی.این آمارها یکسری مطالب دیگه هم داخلش هست که من تو ویدئوهای بعدی بهت میگم.در آخر لطفا اطلاعات کهنه رو بریزین دور. خواهش میکنم ازتون.👌
🎥 شباهت بین خودت ومشتری رو پیدا کن
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 10 دلیل خرید نکردن مشتری دلیل خرید نکردن مشتری مشتری چیست؟ به این 10 دلیل...
- 3 روش روانشناسی قیمت گذاری و تکنیک های آن آیا با تکنیک های روانشناسی قیمت گذاری آشنا هستید؟ به...
- 5 پاسخ طلایی به مشتری که میگه قیمتت بالاست 5 پاسخ طلایی وقتی که مشتری میاد به قیمتت اعتراض...
- قیمت گذاری رقابتی و تاثیر آن در حاشیه سود قیمت گذاری رقابتی مصرف کنندگان بیش از هر زمان...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.