اصول تعهد و سازگاری در فروش
بهترین راه برای کسب وفاداری مشتریان و چشم اندازهای متعهد ، تعهد دادن آنها به کاری است. به این دلیل که مردم ترجیح می دهند وفادار باشند و با انتخابی که قبلاً انجام داده اند سازگار باشند. اینها اصول تعهد و سازگاری است.
در اینجا همه مواردی است که باید در مورد اصول تعهد و ثبات بدانید ، به علاوه سایر اصول و تئوری های مهم دیگری که می توانند بازاریابی شما را شارژ دهند و مردم را برای خرید محصولات یا خدمات شما تحت تأثیر قرار دهند.
اصول تعهد و سازگاری چیست؟
به عنوان یک اصل روانشناختی ، تعهد و سازگاری به انتخابهایی برمی گردد که افراد برای اعتقاد شدیدتر به تصمیماتی که قبلاً گرفته ایم ، برای جلوگیری از ناسازگاری شناختی (وضعیتی که عقاید یا رفتارهای متناقضی دارید) باور دارند.
چگونه می توانید از تعهد و ثبات برای پیشبرد فروش استفاده کنید؟
بهترین راه برای کسب وفاداری مشتریان و چشم اندازهای متعهد ، تعهد دادن آنها به کاری است. به این دلیل که مردم ترجیح می دهند وفادار باشند و با انتخابی که قبلاً انجام داده اند سازگار باشند. این به عنوان اصل تعهد و سازگاری شناخته می شود. این اتفاق می افتد زیرا ما از میانبرهای ذهنی برای ساده سازی نحوه تصمیم گیری استفاده می کنیم. و از آنجا که هر روز تصمیمات زیادی می گیریم ، ناخودآگاه (و گاهی آگاهانه) به دنبال راه هایی برای کاهش تعداد تصمیماتی هستیم که باید بگیریم.
تکنیک پا به در …
یکی از راه های تحقق این امر “پا به در” است. فرض ساده است: کسی پس از اینکه ابتدا با درخواست کوچکتر موافقت کرد ، با درخواست بزرگتر موافقت خواهد کرد.
فروش متقابل …
راه دیگر برای تحقق این امر فروش متقابل است. فروش متقابل که اغلب به اشتباه با واژه up selling اشتباه گرفته می شود ، فروش اقلام علاوه بر کالای موجود است.فروش متقابل شانس بیشتری برای پیگیری دارد زیرا مصرف کننده قبلاً کالایی را در سبد خرید خود خریداری یا متعهد به آن شده است.
بگذارید بگوییم مشتری تصمیم گرفته است آیفون جدیدی خریداری کند. پس از انتخاب اینکه کدام آیفون برای آنها مناسب است (با برخی از تکنیک های فروش براق) ، آنها با گزینه های ضمانت AppleCare ، لوازم جانبی که برای آیفون انتخاب شده طراحی شده اند و در آخر محصولات دیگری که اپل یکپارچه با آیفون ها ادغام می شود ، مورد استقبال قرار می گیرند.
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- 6 هک روانشناسی برای افزایش نرخ تبدیل افزایش نرخ تبدیل روانشناسی چیست؟ خوب ، از نظر عامیانه...
- روش فروش چالشگر ( مرجع کامل ) فروش چالشگر روش فروش چالشگر یکی از جدیدترین، متفاوتترین و...
- بازاریابی آنلاین ( فصل چهارم) خوب دوستان عزیز به فصل چهارم خوش آمدید. در فصل...
- ارزش پیشنهادی برند چیست؟( مرجع کامل) وقتی بحث ارزش پیشنهادی برند میشود، به یاد متخصصانی میافتم...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.