اصل آشنایی یا اثر نوردهی (بخش اول)
اگه از شما بپرسم بین محصولی که هیچ وقت ندیدین ولی محصولی که قبلا دیدین ولی ازش استفاده نکردین کدومو انتخاب می کنین ممکنه جواب شما به من گزینه دوم باشه.
نشستین پای یک برنامه مورد علاقه تون!! وسط برنامه آگهی بازرگانی پخش می کنه.مثلا تبلیغ یک مایع طرفشویی جدید که تا بخال ندیدین!
چند روز بعد میرین فروشگاه خرید کنین اتفاقا اون مایع ظرفشویی رو تو قفسه ها میبینین. کنارشم چند تا مایع ظرفشویی دیگه هم وجود داره ولی اونها رو تا بحال ندیدین! با خودت میگی خوب اینو که تبلیغ میکرد تلویزیون، بذار همینو انتخاب کنم ببرم ببینم چطوریه!
اونو میخری و میبری خونه.خوب خیلی جالبه وقتی بدونی که ازین اثر دیگه کجاها میتونی استفاده کنی. اگه به این موضوع علاقه پیدا کردی این ویدئو مخصوص خودته!
(محتوا :ویدئو)
(مدت زمان : 16 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- اصل نور دهی یا اصل آشنایی (بخش دوم ) در ویدئو قبلی (بخش اول اصل آشنایی) در این مورد...
- روش فروش SNAP چیست؟ جیل کنرات (Jill Konrath) سخنران و مشاور فروش شرکتهای آیبیام،...
- 5 گام برای غلبه بر ترسهای تولید لید در فروش این بحرانی ترین مرحله از کل فرآیند فروش است و...
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.