اصل نور دهی یا اصل آشنایی (بخش دوم )
در ویدئو قبلی (بخش اول اصل آشنایی) در این مورد صحبت کردیم که وقتی بین محصولی که قبلاً ندیدین و محصولی که قبلاً دیدین اما هنوز امتحان نکردهاید، دومی را انتخاب می کنید.اگه اون ویدئو رو ندیدی پیشنهاد می کنم اول از طریق این لینک اون ویدئو رو ببین.
تو این ویدئو قصد دارم مثال هایی از کوکا کولا و چند شرکت و کسب و کار دیگه رو بهتون نشون بدم که ببینین از اثر آشنایی چطور میشه استفاده کرد. این ویدئو پر از مثال هست و خیلی خیلی جذاب…
(محتوا : ویدئو)
(مدت زمان: 15 دقیقه)
(ویژه مشترکین)
این محتوا ویژه اعضاء می باشد
شما هم به جمع هزاران نفری ما بپیوندید.
برای دسترسی به ویدئو لطفا وارد وب سایت شوید و اشتراک تهیه نمایید
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- اصل آشنایی یا اثر نوردهی (بخش اول) اگه از شما بپرسم بین محصولی که هیچ وقت ندیدین...
- چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چطور کسب و کار آنلاین راه اندازی...
- 6 مثال برای افزایش اعتبار کسب و کار شما(بخش دوم) افزایش اعتبار کسب و کار در ویدئو قبلی به...
- اثر انزوا در تبلیغات تبلیغات وقتی گروهی از اشیاء در کنار هم جمع...
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روش یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش چهارم)
در مورد مخاطبان رقبای خود اطلاعاتی جمع آوری کنید ...
پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام ( بخش سوم)
مرحله سوم: اهداف و آرزوهای شخصیت خود را مشخص کنید...
پیدا کردن اطلاعات جمعیت شناختی فالوورها( بخش دوم)
در ویدئوی قبلی یعنی این ویدئو(پیدا کردن مخاطب هدف در...
روش پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام(بخش اول)
تعداد فالوورهای اینستاگرام شما معنایی نداره مگه اون کاربران رو...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش دوم)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات اکثر فروشگاهها برای...
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات (بخش اول)
فرمول ارائه ارسال رایگان برای محصولات در خیلی از پست...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.