استفاده از عطر و تاثیر آن در فروش
چطور رایحه میتونه منجر به فروش بیشتر بشه
استفاده از عطر و تاثیر آن در فروش
میخوام چند مثال واقعی است بزنم تا متوجه بشی پس در ادامه با من همراه باش. بوها میتونن علایق عاطفی و احساسی و حتی خاطرات ما رو زنده کنن میتونن در فروش هم تاثیر چشمگیر داشته باشن.
مواردی که در ادامه میگم رو تحقیقات اثبات کرده. پخش بوی قهوه در صبح ، میتونه تا 20 درصد فروش صبحانه قهوه و یا شیرینی رو افزایش بده.
کسب و کارهایی که تو این زمینه کار میکنن.فروشگاه هایی که در بخش شامپو رایحه ای مطبوع از شامپو های خودشون رو پخش میکنن تا 27 درصد فروششون از اون مدل شامپو بیشتر میشه.واین میشه استفاده از عطر و تاثیر آن در فروش👌
✔ مطالعاتی که تو آمریکا انجام شده نشون داده خریداران وقتی با رایحه مرکباتی مانند پرتقال احاطه می شوند، 20 درصد بیشتر خرج می کنند.فروشگاه های غذایی با راه انداختن بوی دارچین تازه میتونن تا 33 درصد فروش خودشون رو افزایش بدن.
اگه میخوای یک فروشگاه پرانرژی داشته باشی رایحه لیمو ، پرتقال یا گریپ فروت میتونه منجر به فروش بیشتر بشه.
در بوتیک های مد و جواهر فروشی عطر گل های یاسمن ، رز و بنفشه میتونه منجر به افزایش فروش بشه.برای فروشگاه های مد و فشن عطر میوه های روشن مثل سیب و زردآلو میتونه نشاط آور محسوب بشه و فروش شما رو بیشتر کنه.😊
کدوم رایحه رو برای کسب و کارت تا الان استفاده کردی؟
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- رایحه باعث ماندگاری برند می شود رایحه رایحه میتواند باعث ماندگاری برند در ذهن شود و...
- 7 نکته روانشناسی که فروش شما را سرسام آور افزایش می دهد مقدمه دوست خوبم سلام. من بهزاد دربهشتی هستم.کارشناس ارشد مهندسی...
- تاثیر هایلایت های اینستاگرام در فروش هایلایت های اینستاگرام دقیقا چطور میتونن به فروش بیشتر کمک...
- 12 روش برای افزایش فروش آیا فرصت های افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر را...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.