آموزش لینک بیلدینگ(بخش سوم)
ادامه مبحث آموزش لینک بیلدینگ
این در مورد شخصی سازی پیام شماست تا وبلاگ نویس بلافاصله آن را اسپم نکند و یا دکمه حذف را نزند. به یاد داشته باشید که وبلاگ نویسان محبوب ایمیل های رسیده بسیاری را دریافت خواهند کرد،
پس ارزش آن را دارد که وقت صرف کنید تا پیام خودتان را کمی متفاوت و به دلخواه آنها بسازید.
راه های بسیاری برای انجام این کار در زمان کم و با کیفیت بالا وجود دارد. چند مورد از این روش ها عبارتند از:
استفاده از نام آنها
- استفاده از یک موضوع خوب در ایمیل
- ذکر چیزی خاص در مورد کار آنها
- استفاده از یک امضای ایمیل مناسب
- استفاده از یک آدرس ایمیل واقعی
- استفاده از محل سکونت خود (در صورت مرتبط بودن)
اجازه دهید با جزئیات بیشتر نگاهی به این موارد کنیم
استفاده از نام آنها
به اندازه کافی ساده و آسان به نظر میرسد، اما بسیاری از مردم برای انجام این کار وقت نمی گذارند. با اینکه معمولا چنین کاری احتیاج به زمان طولانی ندارد.
این واقعا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و می تواند پیام موجود را در میان پیام های دیگر متمایز سازد.
چند راهنمایی برای پیدا کردن نام کسی عبارتند از :
چک کردن صفحه درباره ما
بررسی نام نویسنده در زیر پست های وبلاگ
از طریق کلیک حساب رسانه های اجتماعی آنها
ایمیل آنها را در یک ابزار مانند Rapportive (Gmail) و یا Xobni (Outlook) وارد کنید، تا اطلاعات بیشتری از آنها بدست آورید .
اگر شما کاملا نمی توانید نام آنها را پیدا کنید، استفاده از چیزی شبیه به “سلام” خوب است اما از استفاده از چیزهایی مانند
“مدیر سایت سلام” یا “سلام وبلاگ نویس” خودداری کنید زیرا اینها به طور سنتی توسط ایمیل های اسپم استفاده میشود و شما نمیخواهید پیامتان اسپم شود
استفاده از یک موضوع خوب
قبل از آن که وبلاگ نویسان حتی ایمیل شما را باز کنند، خط موضوع را خواهند دید. اگر آنها آنچه در اینجا مشاهده می کنند را دوست نداشته باشند، پس احتمالا پیام شما فورا حذف خواهد شد
و آنها حتی زحمت باز کردن ایمیل را نمیکشد. این بدترین چیزی است که میتواند رخ دهد چرا که حتی فرصتی برای صحبت با آنها و یا دریافت بازخورد نمی یابید .
در اینجا چیز مهم دیگری وجود دارد که به یاد داشته باشید: یک خط موضوع بد ممکن است فیلترهای اسپم را راه اندازی کند و در نتیجه ایمیل شما به عنوان اسپم قرار بگیرد.
در این حالت، شما باید بر این موضوع تکیه کنید که وبلاگ نویس در واقع پوشه اسپم خود را چک کند (بسیاری نمی کنند) و ایمیل شما را به عنوان ایمیل واقعی مشاهده کند.
در هر صورت، پوشه اسپم جای خوبی نیست .
چند راهنمایی برای نوشتن یک موضوع خوب عبارتند از :
- آن را کوتاه و مربوط به موضوع کنید
- اگر می توانید نام وب سایت را ذکر کنید
- از استفاده بیش از حد از حروف بزرگ اجتناب کنید
- چیزی خاص در مورد سایت آنها را (مانند نام) ذکر کنید
- از چیزهایی مثل “تبادل لینک” یا “درخواست لینک” اجتناب کنید
در اینجا برخی از مقالات واقعا خوب و مفید از Hubspot و Insights Smart در مورد موضوع خوب ارائه شده است
ذکر چیزی خاص در مورد کار آنها
این واقعا مهم است که نشان دهید ایمیل ارسالی برای همه وبلاگ نویسان ارسال نشده است.
ذکرکردن چیزی خاص در مورد وبلاگ نویسانی که شما در حال تماس با آنها یا وبلاگ آنها هستید، واقعا می تواند کمک کند که برای انجام تحقیقات خود قبل از ارسال ایمیل زمان صرف کرده اید.
این همچنین به شما فرصتی بزرگ میدهد تا مطالب خود را معرفی کنید و دلیل اهمیت آن را بیان نمایید .
بیایید نگاهی به چند راه که شما می توانید چیزی خاص ذکر کنید بیندازیم :
- به موضوعات پستهای اخیر وبلاگ آنها نگاه کنید
- به توییت ها و ریتوئیتهای اخیر آنها نگاه کنید .
- به کامنتهایی که آنها در پستهای وبلاگ ساخته اند نگاه کنید .
- در صفحه درباره ما برای دانستن علایق شخصیشان نگاه کنید .
- در بیوگرافی آنها در صفحه توییترشان نگاه کنید .
همه اینها میتوانند به شما اطلاعات ارزشمندی در مورد وبلاگ نویس بدهند که بعد از آن می توانید آنها را در ایمیلتان به طور طبیعی بیاورید. در اینجا یک مثال از اینکه این چگونه در واقع در یک ایمیل به نظر میرسد آمده است:
من متوجه پست اخیر وبلاگ شما در مورد بهترین فیلم های 2014 تاکنون شدم. من با لیست واقعا ارزشمند شما کامل موافق نیستم و قطعا گرگ وال استریت را در بالای لیستم قرار میدهم.
در واقع می خواستم با شما چیزی مربوط به این مطلب وبلاگتان به اشتراک بگذارم – LINK – فیلمهای پرفروش سال 2014 همراه با هزینه های تولید و سود در این پست لیست شده اند.
فکر کردم، با توجه به پست های اخیر وبلاگ شما و علایقتان درمورد فیلم ها، این مطلب ممکن است مورد علاقه شما باشد.
این کار نیاز به زمان بسیار طولانی برای ارسال نداشت و نتیجه دنبال کردن تعداد انگشت شماری از عناوین پست های اخیر وبلاگ نوشته شده توسط وبلاگ نویسی بود که با او تماس گرفتم.
هرگز یک نرم افزار اسپمر نمیتواند چنین ایمیلی را ارسال کند و این ایمیل احتمال خوانده شدن و تاثیرگذاری بالاتری دارد .
استفاده از یک امضای ایمیل مناسب
این یک نکته کوچک است و اصلا زمانبر نیست. شما باید یک امضای ایمیل مناسب در پایین تمام ایمیل های ارسالی خود در کنید که شامل چیزهایی مانند موارد زیر باشد :
- نام کامل شما
- عنوان شغلی شما
- نشانی اینترنتی وب سایتی که شما ارائه می دهید
- شماره تلفن شما
- حساب های رسانه های اجتماعی شما (اگر مرتبط است)
بنابراین، شما میتوانید ایمیلهای خود را با چیزی شبیه این به پایان ببرید :
جان اسمیت
مدیر اجرایی بازاریابی آنلاین
www.example.com
5678910 01234
twitter.com/jsmith
این نشانه دیگری برای وبلاگ نویس است که نشان میدهد شما یک فرد واقعی هستید. آنها می توانند بروند و وبسایت و فعالیت های اجتماعی شما را چک کنند و یا حتی با شما تماس بگیرند. باز هم، اسپمرها نمیتوانند این کار را انجام دهند
استفاده از یک آدرس ایمیل واقعی
در این باره چند بحث وجود دارد. برخی از سئوکاران قویا معتقدند که همیشه باید به جای آدرس ایمیل عادی خود، از آدرس ایمیل شرکتی یا وبسایتی که برای آن فعالیت می کنند، استفاده کنند.
بنابراین اگر من برای سایت Zappos درخواست میکنم، باید به جای myname@g-ads.org (که ایمیل خودم به عنوان سئوکار است) از myname@zappos.com استفاده کنم .
این استدلال متمایلا ناشی از این واقعیت است که متخصصین SEO میتوانند اعتبار بد داشته باشند، به عنوان مثال، اگر وبلاگ نویس ببیند که شما از طریق آدرس ایمیل شرکت سئو با آن ها در تماس هستید، ممکن است بلافاصله از شما روی بر گردانند .
با این حال، خود من با کاربرد آدرس ایمیل اصلی برای ارسال مشکلی نداشته ام. در واقع، این می تواند یک راه بسیار خوب برای بررسی کیفیت آنچه که انجام می دهید باشد. می توانم از خودم این سوال را بپرسم :
“ آیا ارسال ایمیل به این وبلاگ نویس در مورد این محتوا، با استفاده از ایمیل جی ادز نتیجه خوبی خواهد داشت؟ ”
اگر پاسخ منفی باشد، پس حتما این کار را انجام نخواهید داد .
در نهایت، هر کاری که برای شما بهترین است را باید تست کنید. اگر به من فرصتی داده شده شود، احتمالا از یک آدرس ایمیل مشتری استفاده می کنم، اما اگر در دسترس نبود، اجازه نمیدهم این موضوع مرا از ارسال پیام به کمک آدرس ایمیل عادی متوقف کند .
موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از ارائه دهندگان آدرس ایمیل رایگان مانند جیمیل، هاتمیل و یا یاهو ممکن است دردسرساز باشند.
متاسفانه، تعداد زیادی از اسپمرها هم از امکانات این خدمات رایگان استفاده می کنند. به همین خاطر این موضوع می تواند نشان دهنده غیر واقعی بودن ارسال کننده پیام باشد.
استفاده از مکان خود (در صورت مرتبط بودن)
فرصت هایی برای استفاده از این مورد ممکن است کم باشد، اما اگر این فرصت را داشته باشید، واقعا می تواند به شما کمک کند که واقعی تر نگاه کنید و بذر یک رابطه خوب را از همان ابتدا بپاشید .
ایده این است که اگر در حال تماس با یک وبلاگ نویس هستید که در همان شهرستان مشتری شما اقامت دارد،
آن را در ایمیلتان ذکر کنید. این موضوع اجازه می دهد تا شما در زاویه محلی کار کنید و چیزی در امتداد خطوط بگویید :
“ ما نیز همانند شما در سیاتل کار می کنیم. می خواستیم فرصتی بدست آوریم تا با وبلاگ نویسان محلی مانند شما صحبت کنیم و سعی کنیم برخی از مطالبی که ما مشغول به کار هستیم را در اختیارتان بگذاریم. این مطالب ممکن است مورد علاقه شما نیز باشند .”
شما می توانید همه چیز را یک گام بیشتر از قبل به جلو ببرید و حتی با وبلاگ نویسان محلی برای ناهار یا یک قهوه ملاقات کنید.
هیچ راهی بهتر از خرید یک قهوه (و کاپ کیکا) برای کسی نیست تا نشان دهید شما یک فرد واقعی و اصیل هستید.
اگر دریابید که فقط چند وبلاگ نویس محلی در منطقه شما وجود دارد، پس سازماندهی یک ناهار محلی نیز می تواند یک راه بسیار خوب برای ایجاد روابط واقعی و آشنا کردن آنها با نام تجاری شما باشد .
پیگیری
من احتمالا لینکهای بسیاری را در نتیجه پیگیری و تماس با افراد ساخته ام. افراد پرمشغله هستند؛ وبلاگ نویسان محبوب تعداد زیادی ایمیل دریافت میکنن و در جهانی که در آن ما می توانیم ایمیل را در حال حرکت بررسی کنیم، ایمیل شما ممکن است به سرعت به فراموشی سپرده شود .
همین موضوع به تنهایی نشان میدهد که اگر برای اولین بار پاسخی از طرف مقابل دریافت نکردید، باید علت آن را پیگیری کنید.
مزیت دیگری که در اینجا وجود دارد، این است که این واقعیت را تقویت کنید که شما یک فرد واقعی هستید و نه نرم افزار خودکار که تعداد زیادی از وب سایت ها را در یک لحظه هدف قرار میدهد .
به منظور پیگیری مناسب، باید ارسالهای خود را تا حد امکان سازماندهی کرده و نگهداری کنید و پاسخی که کسب می کنید را ثبت نمایید.
آخرین چیزی که شما میخواهید اینست که کسانی که در حال حاضر با شما در ارتباط هستند را فالو کنید !
چند راه برای سازماندهی پیامهای ارسال شده شما وجود دارد؛ مواردی چون صفحات گسترده اکسل بسیار ساده تا سیستم کاملا یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).
اجازه دهید برخی از این گزینه ها را با هم مرور کنیم
هنگامی که برای اولین بار شروع به لینک بیلدینگ میکنید، یک صفحه گسترده ساده خیلی خوب کار خواهدکرد.
حتی در سطح متوسط، باز هم میتواند این کار را انجام دهد، اما اگر شما در حال کار بر روی کمپین های متعدد بصورت هم زمان هستید میتواند کمی بزرگ و دست و پا گیر شود .
شیت ساده اکسل می تواند مثل این شروع شود
این واقعا می تواند ساده باشند. شما میتوانید برای هر گونه اطلاعات خاص و یا معیارهایی که برایتان مهم است ستون بیشتری اضافه کنید .
ممکن است استفاده از این گزینه در مراحل بعدی کمی دشوار گردد. به عنوان مثال، چه اتفاقی میافتد زمانی که شما یک کمپین دوم را اجرا میکنید و میخواهید دوباره با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید؟
انجام این کار با یک سیستم اکسل به اندازه کافی پیشرفته، ممکن است، اما می تواند کمی آشفته باشد .
ابزار ویژه برای مدیریت ارسال
در این مرحله، ممکن اسنت نیاز به سرمایه گذاری در یک سیستم متمرکز قوی تر برای مدیریت ارسال خود داشته باشید.
چندین گزینه مختلف هموون BuzzStream وجود دارد، که احتمالا یکی از محبوبترین موارد برای این نوع کار است.
Boomerang: ومرنگ افزونهای رایگان برای جیمیل هست که برای اهداف پیگیری مناسب است. اگر پس از مدت زمان خاصی که در زمان ارسنال ایمیل تعیین میکنید،
پاسخی برای آن دریافت نکردید، بومرنگ شما را مطلع میکند. خوبی بومرنگ در این است، که دیگر مطمئن هستید که آدرس ایمیل را اشتباه در نکرده اید
استفاده ترکیبی از بومرنگ و canned responses (که در پایین توضیح داده میشود) میتواند راهی سریع و موثر برای رسیدن به اهداف پیگیری شما باشد .
چگونه درخواستهای لینک سازی را پیگیری کنیم؟
برای پیگیری ایمیل ارسال شده نیازی نیست که مواردی که در ایمیل قبلی ذکر کرده اید را تکرار کنید.
بهتر است متن ایمیل خلاصه و شفاف باشد. بهتر است برای پیگیری ایمیل قبلی را reply کنید تا فردی که با او در تماس هستید به پیامهای قبلیتان نیز دسترسی داشته باشد و یا اینکه میتوانید پیام قبلی را نیز در انتهای ایمیل جدیدتان نیز قرار دهید .
در ادامه نمونه ای از ایمیل پیگیری را میتوانید مشاهده کنید
سلام سعید .
میخواستم ایمیلی که چند روز پیش برایت ارسال کردم (متن آن را در انتها قرار دادم) را پیگیری کنم.
خوشحال میشوم پست “راهنمای کامل سفر برای والدین” را بخوانی و نظرت را درموردش بگویی.
همینطور خوشحال میشوم، در صورتی که بخشی از آن برایت جالب، آن را با دوستانت به اشتراک بگذاری .
منتظر خواند نظرت هستم .
با سپاس – حسین
(اینجا میتوانید متن ایمیل قبلی را قرار دهید . }
من شخصا بیش از یکبار یک درخواست را پیگیری نمی کنم . اگر بعد از پیگیری باز پیامی دریافت نکردید بهتر است، دیگر برای او پیام نفرستید.
توجه داشته باشید که با ارسال پیامهای مکرر و آزاردهنده شانس خود برای ایجاد ارتباط با او را از بین میبرید
در برابر پاسخهای منفی چه کنیم؟
در برخی موارد شما با پیام و پاسخ منفی روبرو میشوید، این عادی است و نباید نگران این موضوع باشید . در چنین مواردی میتوانید ارتباط خود را با وبلاگ نویس بهبود دهید و از او بازخورد بگیرید
همیشه پاسخ دهید و هیچوقت ایمیلی را نادیده نگیرید
زمانهایی وجود دارد که شما برای ایجاد محتوایی ارزشمند از جان و دل مایه گذاشته اید و وقتی که با پاسخ منفی وبلاگ نویسی برای معرفی پستتان روبرو میشوید، واقعا ناراحت میشوید.
اما بهتر است با نادیده گرفتن ایمیل و پاسخ وبلاگ نویس شانس خود را برای لینک بیلدینگ از دست ندهید. میتوانید از آنها برای بهبود محتوای خود بازخورد بگیرید.
همینطور احتمال اینکه مطالبی که در آینده منتشر میکنید را لینک کنند نیز وجود دارد
سعی کنید بازخورد بیشتری از وبلاگ نویسانی که با آنها در ارتباط هستید
دریافت کنید
در مواردی که وبلاگ نویس از لینک کردن مطلب شما امتناع میکند، احتمالا دلیلی منطقی برای خود دارد.
از آنها بخواهید برای بهبود محتوایتان شما را راهنمایی کنند و بگویند که اگر خودشان میخواستند در این باره مطلبی بنویسند، آن را چگونه ادامه می دادند.
از آنها بخواهید نظرات منفی و مثبت آنها و مواردی که به نظرشان برای بهبود مطلبتان سودمند خواهد بود را برایتان ارسال کنند.
در برخی موارد محتوای شما از نظر وبلاگ نویس موردی ندارد و قابل قبول است و تنها او وقت کافی برای معرفی و لینک دادن ندارد.
در چنین مواقعی میتوانید به وبلاگ نویس پیشنهاد دهید که در مورد متن معرفی یا موارد دیگر به او کمک کنید .
همینطور از آنها میتوانید درخواست کنید تا در مورد موضوعاتی که میتوان در حوزه مربوطه نگاشت، شما را راهنمایی کنند و پیشنهادات موضوعات جدید به شما ارائه دهند
و یا اینکه در صورتی که ایده هایی دارید که میتوان به صورت مشترک آنها را پیش برد را مطرح کنید .
ایدهها و موضوعاتی که درباره تولید محتوا از وبلاگ نویسان میگیرید را پرورش دهید
و محتوای خوبی تولید کنید و آن را به وبلاگ نویس معرفی کنید. احتمال اینکه مطالبی که ایده آنها را خودشان داده اند را لینک کنند بیشتر است
راهنمایی سریع برای توسعه کارآمد
نکات زیر میتوانند چه برای لینک بیلدینگ و چه برای استفاده شخصی از ایمیل برای شما سودمند باشند.
در اینجا چند ابزار خوب برای سرعت بخشیدن به کارتان بدون افت کیفیت را معرفی میکنیم
BOOMERANG
پیش از این در مورد Boomerang صحبت کردیم و یادآور شدیم که چگونه این ابزار میتواند این اطمینان را ایجاد کند که شما بازخورد فعالیت افراد را با استفاده از این ابزار کوچک میتوانید دنبال کنید.
از طرفی این ابزار به شما این اجازه را میدهد که زمان ارسال ایمیل را مشخص کنید. استفاده از منطقه های زمانی مختلف هم بسیار راحت میباشند.
به عنوان مثال اگر شما در سیاتل ساکن هستید و درصدد ارتباط با بلاگرهای مستقر در انگلیس باشید، هنگامی که وارد دفتر میشوید و ایمیل زدن را در ساعت 9 صبک شروع میکنید،
این هنگام تقریبا پایان روز کاری در انگلیس میباشد و این زمان خوبی برای ارسال یک ایمیل کاری نخواهد بود .
از این رو Boomerang به شما این امکان را میدهد که زمانبندی کنید که در چه ساعتی این ایمیل ارسال شود
زمانی که شما یک ایمیل را آماده کرده و بر روی این کلیک کنید، این پیغام را دریافت می کنید:
از اینجا میتوانید ارسال ایمیل خود را زماندهی کنید و مطمئن باشید که پیامتان در زمان مناسب به دست دیگرانخواهد رسید .
CANNED RESPONSES
Canned responsesCanned responses (پاسخ های کنسرو شده) یک ابزار برچسب جیمیل است (راهنمای فعالسازی) که به شما این امکان را میدهد که به سرعت نمونه های از پیش نوشته خود را به ایمیل کنید.
این قابلیت به دلایل زیادی باع راحتتر شدن کارها میشود. از جمله این دلایل این است که شما مجبور نیستید مرتبا به کپی و و انتقال مطالب بپردازید. به جای آن میتوانید پاسخ های از پیش ذخیره شده را انتخاب کنید و متن مربوطه را وارد کنید .
این مسئله بسیار سودمند خواهد بود اگر شما این قابلیت را با Boomerang ترکیب کنید و به این ترتیب به پیگیری عملکرد افراد بپردازید .
شما می توانید یک پاسخ از پیش ذخیره شده را طوری بسازید که افرادی را که قبلا به آنها ایمیل کرده اید را پیگیری کنید.
با استفاده از مثالی که پیش از این گفتیم، این موضوع را میتوان این گونه نشان داد :
توجه داشته باشید که بخش هایی که با رنگ زرد نشانه گذاری شده است، مربوط به افرادی است که شما با آنها در تماسید.
شما هنوز نیاز دارید که آنها را شنخصی سازی کنید در غیر این صورت احتمالا پاسخی برای آنها دریافت نخواهید کرد
RAPPORTIVE
راپورتیو ( Rapportive) یک پلاگین مناسب برای جیمیل و آوتلوک است که به شما این امکان را میدهد که اطلاعاتی را در رابطه با فردی که به وی ایمیل میزنید بدست آورید.
در ادامه یک نمونه مثال آورده شده است که عملکرد راپورتیو را هنگامی که به شخصی به نام راند ایمیل می شود، نشان می دهد :
دسته ای از اطلاعات به شرح زیر موجود می باشد
موقعیت مکانی راند
موقعیت راند در Moz
نام کاربری راند در توییتر
نام کاربری راند در لینکدین
تمام این اطلاعات کمک میکند که در مورد راند بیشتر بدانیم و همونین کمک میکند تا در آینده ایمیلها به راند بیشتر شخصی سازی شود.
به عنوان مثال اگر او اخیرا مطلب جدیدی توییت کرده است که من از آن اطلاع دارم، من می توانم در مورد آن نظر دهم. این نشان می دهد که من اخیرا در زمینه کاری وی تحقیقاتی را انجام داده ام .
گریز از تله های مسیر
تعداد کمی اشتباه رای در هنگام ایجاد کمپین لینک بیلدینگ وجود دارد. اشتباه همیشه رخ خواهد داد اما مهم این است که شما از آن درس بگیرید .
این بخش به شما کمک خواهد کرد که از اشتباهات دیگران درس بگیرید و از این تله ها دوری کنید
کاربرد نرم افزارهای ارسال ایمیل انبوه
نرم افزارهای زیادی وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که به صورت همزمان ایمیلهایی را به افراد زیادی ارسال نمایید.
این یکی از قابلیتهای قانونی و قابل انتظار برای کاربران نرم افزارهاست.
شرکت های زیادی از این قابلیت برای ارسال ایمیل به لیست مخاطبین خود استفاده می کنند. هرچند در مورد لینک بیلدینگ، به طور کلی ایده استفاده از نرم افزارهایی از این دست، مناسب نیست .
در زیر به برخی از دلایل عدم استفاده از نرم افزارهای ارسال ایمیل انبوه اشاره می کنیم :
- شخصی سازی ایمیلهایی از این دست بسیار دشوار است .
- اگر دچار اشتباهی شوید، کلیه افراد لیست این اشتباه را دریافت میکنند .
- اگر افراد اقدام به اسپم کردن پیام شما کنند این امکان وجود دارد که وارد لیست سیاه شوید .
- ممکن است با ارسال ایمیل به افرادی که تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ندارند، مرتکب عمل خلاف قانون شوید .
علاوه بر این، شما با اینکار ممکن است علاوه بر شهرت خود، شهرت سایتی که مورد استفاده شماست را نیز به خطر بیاندازید و شانس کار با دریافت کننده های ایمیل را برای مالک سایت در آینده از بین ببرید
ویرایش نکردن قالبهای ایمیل
پیش از این یک نمونه ایمیل ارائه کردیم که با آن ادامه می دهیم:
تصور کنید قبل از ویرایش قسمت های زرد رنگ آن را ارسال نمایید. در این حالت بسیار بعید است که پاسخ مثبتی دریافت کنید .
به همین دلیل در این مثال ویژه من قسمت هایی را به رنگ زرد نشانه گذاری کرده ام تا کمتر آنها را فراموش کنم .
در صورتی که این اتفاق بیفتد، ابزار ارسال مجدد ( feature send undo) جی میل در صورتی که عملکرد سریعی داشته باشید شما را نجات خواهد داد
چه مدت طول خواهد کشید که لینک بیلدینگ رتبه سایت را ارتقا دهد؟
همانطور که در فصل قبل در رابطه با تعیین اهداف گفته شد، مدتی طول خواهد کشید تا لینک بیلدینگ رتبه
سایت شما را ارتقا دهد.
این مدت زمان بسیار متفاوت است و بستگی به عوامل زیادی دارد از جمله :
- تعداد رقبای شما در زمینه کاریتان
- میزان رقابت پذیری کلیدواژه های هدف شما
- میزان فعالیت رقبای شما، به عنوان مثال لینک بیلدینگ های رقبا
- نوع لینکهایی که میسازید
- تاریخچه و اتوریتی دامین .
تمام این عوامل به این معنی است که این فرآیند ممکن است بین چند روز تا ماهها طول بکشد تا نتایج مرتبط با افزایش رتبه به دست آید.
تمام این عوامل بستگی به هدف شما دارد و باید به این نکته توجه داشت که پیشرفت لحظه ای و آنی هیچ جذابیتی ندارد .
پیش از اینکه شروع کنید، کار ارزشمندی که میتوانید انجام دهید این است که روی یک برگه یادداشت کنید که رتبه کنونی مهمترین کلیدواژه شما چقدر است و در صورت عملکرد کامل و صحیح لینک بیلدینگ به چه رتبه ای خواهد رسید.
بسته به تعداد کلیدواژه و بازه زمانی که شما در نظر میگیرید، ابزاری مانند Pro Moz کار را بسیار راحتتر میکند.
به این ترتیب شما میتوانید همیشه موارد مورد نیازتان را در یک صفحه گسترده ساده دنبال کنید و با کلیک بر روی SERP ها در هر لحظه رتبه بندی را مشاهده کنید .
یک مورد کاملا قابل انتظار این است که با کار بر روی ارتقا سایت، حرفه و فعالیت های آنلاین، افزایش محسوسی را در میزان ترافیک خود مشاهده خواهید کرد.
نباید به لینک بیلدینگ به عنوان امری که تنها یکبار قابل کاربرد است نگاه کنید، چرا که این مسئله ممکن است باعث نا امیدی شما شود.
در عوض لینک بیلدینگ باید یک فعالیت جانبی باشد که در کنار فعالیتهای دیگری همچون تولید محتوا، خدمات رسانی عالی مشتری و فضاهای مجازی انجام میگیرد .
ترکیب کلیه این کارها میتواند منجر به افزایش ترافیک و درنتیجه افزایش سود بیزینس شما شود.
این امر یک حرکت اصولی و ترکیبی به سوی هدف شماست و می تواند بسیار جذاب تر از یک اتفاق ناگهانی باشد
پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید::
- راهنمای شبکه های اجتماعی (بخش ششم) ادامه مبحث راهنمای شبکه های اجتماعی وبلاگ نویسی: اول از...
- آموزش لینک بیلدینگ(بخش دوم) تفاوت بک لینک خوب و بک لینک بد در سئو...
- آموزش لینک بیلدینگ(بخش چهارم) ادامه مبحث آشنایی با روش های لینک بیلدینگ آشنایی با...
- راهنمای شبکه های اجتماعی (بخش اول) راهنمای شبکه های اجتماعی برای افراد مبتدی به راهنمای شبکه...
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.